Audi Logo
Stories of Progress
Menu
  • Sub titlul "Step into your sphere", vizitatorii spațiului special amenajat Audi de la OMR 2023 au putut experimenta la fața locului modul în care marca celor patru inele modelează experiența de condus a viitorului.
  • La standul Audi a fost prezentă o "Sferă personală" interactivă, creată după mașinile concept ale mărcii, care plasează oamenii și experiențele lor în centru.
  • Linda Kurz: "Festivalul OMR este locul perfect pentru ca Audi să își prezinte viziunea progresistă și centrată pe oameni."

Scena marketingului online și a tehnologiei s-a reunit din nou pentru cel mai mare eveniment de marketing digital și tehnologie din Europa, în cadrul Festivalului OMR (Online Marketing Rockstars) de la Hamburg, pe 9 și 10 mai 2023. Ca și în anii precedenți, Audi a fost sponsorul principal al evenimentului din 2023 și a participat cu o construcție specială, cu multe elemente interactive. În acest an, vizitatorii au putut experimenta la fața locului modul în care Audi modelează experiența de condus a viitorului. Abordarea pe care marca premium a avut-o la stand și în cadrul unei campanii asociate intitulată "Step into your sphere" a prezentat o nouă mentalitate legată de dezvoltarea automobilelor.

Arhitectura progresistă și ambianța premium a standului Audi de la OMR 2023 au invitat vizitatorii să vină și să rămână pentru o vreme pe 9 și 10 mai. În același timp, elementele digitale interactive ale standului au reprezentat o oportunitate jucăușă de a cunoaște marca și tehnologia sa și de a descoperi experiența de condus a viitorului.

În plus, doi vorbitori principali au reprezentat marca cu cele patru inele: Giorgio Delucchi, Head of Digital Experience and Business la AUDI AG, și Stephan Fahr-Becker, Exterior Design, AUDI AG. Aceștia au vorbit pe scena conferinței "Design & Digital: Cum aduce Audi transformarea". La Red Stage, "Insight into Audi Design: Aesthetic Intelligence", Stephan Fahr-Becker a oferit o perspectivă mai cuprinzătoare asupra activității designerilor Audi. Ambele discursuri au fost transmise live și sunt disponibile și pe Audi MediaCenter.

Marca Audi a oferit o experiență de primă mână prin intermediul a patru mese rotunde axate pe domeniile strategice ale mărcii sale, inclusiv digital, performanță, design și sustenabilitate. Pe lângă vorbitorii Audi, Patrick Lins (Concept Development UI/UX), Tim Miksche (Head of Audi Denkwerkstatt), Stephan Fahr-Becker (Exterior Design) și Dr. Michael Müller (Head of Global Brand Strategy, Customer Insights), participanții la panelul de discuții Aya Jaff (fondator și autor, vorbitor principal Forbes 30 under 30), dr. Cornelius Ringe (WESOUND), Michala Rudorfer (investitor și fondator), Annika von Mutius (Empion), Jennifer Baum-Minkus (gitti Conscious Beauty), Dirk Pape (LinkedIn Marketing Solutions), Kerstin Weng (Vogue Germania) și Ayke Bogen (Condé Nast) au oferit informații interesante.

"Scopul nostru este de a continua să ne surprindem clienții cu experiențe noi. De aceea, am decis ca pentru prima dată experiența noastră la standul târgului să fie fără o mașină de prezentare și să ne concentrăm pe oameni, pe sentimentele și pe experiențele lor - complet independent de formele de propulsie sau de modele", a declarat Linda Kurz, Head of Marketing Germany, AUDI AG.

Mașinile concept Sphere, cum ar fi actualul concept Audi active sphere, au fost sursa de inspirație pentru expoziție. Mereu gata pentru o aventură în natură sau în jungla urbană, mașina este un maestru al metamorfozei, atât la interior, cât și la exterior. Conceptul său inovator de operare îmbină lumea fizică și cea virtuală ("realitate mixtă") prin proiectarea de informații, conținut și elemente interactive pe suprafețe și în spațiile din interiorul mașinii. Adoptând o abordare centrată pe oameni, Audi se rupe de convențiile anterioare ale designului auto în dezvoltarea prototipurilor sale.

Audi plasează oamenii în centru

În trecut, mașinile erau inițial gândite din punct de vedere tehnologic. Această orientare stabilea direcția mașinii și contribuia la determinarea aspectului, a caracteristicilor, a interiorului și chiar a poziției pasagerilor pe scaune. Audi schimbă acum această perspectivă. În Audi-ul viitorului, accentul este pus pe oameni ca indivizi. Fidelă devizei standului Audi de la Festivalul OMR, "Pășește în sfera ta", marca cu patru inele dezvoltă mașina în jurul individului ca o "Step into your sphere" - un spațiu interactiv care este proiectat sistematic din interior spre exterior. La standul său de la târg, Audi a dat viață experienței interioare pe care o promite Sfera personală.

Audi-ul viitorului combină un design atrăgător, materiale de înaltă calitate și elemente digitale pentru a crea o experiență de utilizare perfectă și personalizabilă. Automobilele dezvoltate din perspectiva utilizatorului oferă o experiență inteligentă, intuitivă și personală. Prin spațiul său interactiv de la Festivalul OMR, Audi a dorit să se concentreze pe rolul crucial jucat de simțurile și emoțiile individului, ca să nu mai vorbim de securitatea datelor, atunci când interacționează cu tehnologia digitală. Audi acordă prioritate designului din interior spre exterior, transformând interiorul mașinii într-o interfață crucială între oameni și marcă, plasând co-creația în prim-plan și punând tehnologia la dispoziție în funcție de necesități, așa cum s-a demonstrat în dezvoltarea vehiculului concept Audi urbansphere, unde compania a colaborat activ cu clienții chinezi pentru a încorpora dorințele și ideile acestora.

Ecosistemul holistic extinde sfera personală dincolo de mașină

Digitalizarea și conectivitatea deschid oportunități complet noi de interacțiune în interiorul și în exteriorul automobilului. Numărul de touchpoints cu clienții crește exponențial. Cu ecosistemul său holistic, Audi valorifică aceste touchpoints pentru a le oferi clienților săi o experiență de utilizare integrată, oricând și oriunde. Cheia pentru lumea conectată digital Audi este aplicația myAudi.

Utilizatorii pot experimenta deja multe aspecte ale acestui ecosistem. Functions on Demand, de exemplu, permite clienților să adapteze configurația funcțiilor vehiculului în funcție de nevoile lor, chiar și după ce mașina a fost achiziționată. Audi va adăuga și mai multe elemente la ecosistemul său digital în viitor.

Încrederea este condiție esențială pentru experiențe unice și servicii noi

În prezent, generarea și analiza inteligentă a datelor permite furnizarea de servicii și setări personalizate, însă încrederea este o condiție esențială pentru crearea unor experiențe digitale unice, cum ar fi cele întâlnite la standul de la expoziție și în mașinile de astăzi și de mâine, pentru că utilizatorii care sunt dispuși să își împărtășească datele pot beneficia la maximum de beneficiile serviciilor personalizate. Acest lucru face ca încrederea utilizatorilor în securitatea datelor personale să fie un factor determinant. Din acest motiv, Audi se bazează pe un concept de confidențialitate care oferă cea mai bună transparență posibilă, precum și cel mai mare nivel de securitate. Este o abordare care permite companiei Audi să ia în considerare o serie de preferințe personale atunci când gestionează datele clienților. Vizitatorii au putut experimenta acest angajament al mărcii la standul Audi din cadrul Festivalului OMR.

Giorgio Delucchi a afirmat: "Audi are grijă de securitate - atât în mașinile noastre, cât și în lumea noastră digitală. Pentru că încrederea clienților este prioritatea noastră principală. Nu colectăm și nu folosim niciodată date fără consimțământul explicit al utilizatorilor noștri și facem acest lucru numai în conformitate cu legile stricte privind confidențialitatea."

OMR x Audi: Un parteneriat de lungă durată

Prima ediție a Festivalului OMR a avut loc în 2011, iar de atunci evenimentul a crescut de la an la an, cu peste 70.000 de vizitatori în 2022. În prezent, OMR oferă o platformă pentru discursuri, master classes și evenimente secundare cu peste 800 de vorbitori pe șase scene, o zonă de expoziție cu peste 1.000 de expozanți și o atmosferă unică. De asemenea, vizitatorii se pot bucura de spectacole cu muzicieni și trupe de renume, precum și de petreceri.

Audi a fost partener încă de la început și a fost și acum sponsorul principal al evenimentului pentru a treia oară consecutiv. Linda Kurz declară: "Festivalul OMR combină cele mai recente inovații în domeniul tehnologiei și al marketingului digital cu o comunitate inovatoare și plină de viață. Pentru Audi, este locul perfect pentru a ne prezenta mentalitatea noastră progresistă și centrată pe oameni." Pentru prima dată, marca celor patru inele a fost prezentă la fața locului la un spațiu de expoziție de mari dimensiuni fără un vehicul de prezentare, a susținut un MasterClass cu patru discuții în cadrul unui panel și a fost reprezentată pe două scene cu discursuri.

Pe Red Stage, Stephan Fahr-Becker, Exterior Design AUDI AG, a oferit informații exclusive despre activitatea, strategia și filozofia Audi Design.

Pe Scena Conferinței - cea mai mare de la OMR - Boris Meiners, Head of Digital Business Portfolio și Program Management AUDI AG, și Stephan Fahr-Becker, Exterior Design AUDI AG, au oferit informații despre transformarea noastră în domeniul design-ului și în cel digital.