Audi Logo
Stories of Progress
Menu

Experimentați progresul prin tehnologie: noul Audi Q6 e-tron

  • Noul Audi Q6 e-tron1 impune standarde în ceea ce privește performanța, autonomia, încărcarea, dinamica de conducere și designul
  • CEO-ul Audi, Gernot Döllner: „Construit pe noua platformă PPE, Audi Q6 e-tron1 este următorul salt tehnologic în mobilitatea electrică premium pentru clienții noștri”
  • Noul model duce experiența digitală a mărcii Audi la un nou nivel

Ingolstadt, 18 martie 2024 - Audi Q6 e-tron1 este primul model de producție pe Premium Platform Electric (PPE), marcând următorul pas în transformarea companiei într-un furnizor de mobilitate electrică premium. Cu caracteristicile sale, SUV-ul electric este sinonim cu progresul prin tehnologie, „Vorsprung durch Technik”. Modelul se definește nu doar prin performanțe impresionante de conducere și încărcare, ci și prin eficiență sporită și autonomie mare. Audi Q6 e-tron1 întruchipează stilul tipic de SUV Audi cu un limbaj de design e-tron mai rafinat. Noua filosofie de design la interior și tehnologiile revoluționare care debutează în noul model deschid următorul capitol în mobilitatea electrică pentru Audi și fac din Vorsprung durch Technik o experiență tangibilă în fiecare zi. Cu gama Q6 e-tron, mobilitatea electrică vine pentru prima dată de la uzina din Ingolstadt.

PPE, dezvoltat în comun cu Porsche, și arhitectura electronică E3 1.2 reprezintă repere importante în extinderea gamei globale de modele Audi cu propulsie electrică. Acestea marchează începutul unei consolidări și modernizări cuprinzătoare a portofoliului de modele. Q6 e-tron1 susține promisiunea Audi de a oferi vehicule electrice în toate segmentele de bază până în 2027. „Construit pe noua platformă PPE, Audi Q6 e-tron1 este următorul salt tehnologic în mobilitatea electrică premium pentru clienții noștri”, a declarat Gernot Döllner, președintele Consiliului de Administrație al AUDI AG, la premiera mondială de la uzina principală din Ingolstadt. „PPE arată cum creăm o bază comună de expertiză în cadrul Grupului Volkswagen și, astfel, facem ca mobilitatea electrică să fie scalabilă. Datorită PPE, suntem capabili să lansăm modele de mare volum, cu standarde tehnice ridicate în diferite segmente și, astfel, să ne electrizăm și mai mult portofoliul”, a adăugat CEO-ul Audi.

Flexibilitatea PPE ajută ca viitoarele modele să aibă un caracter independent și ADN-ul tipic Audi, în ciuda bazelor tehnice comune.

Q6 e-tron1 creează noi standarde în ceea ce privește performanța electrică, autonomia și încărcarea. Acesta întruchipează stilul tipic de SUV Audi, cu un limbaj de design e-tron mai rafinat și un nivel ridicat de utilizare zilnică. Datorită noii arhitecturi electronice E3 1.2, seria de modele Q6 e-tron reprezintă vârful de lance tehnologic al portofoliului Audi.

Autonomie și performanță de încărcare impresionante

Motoarele electrice puternice, compacte și foarte eficiente, precum și bateria litiu-ion nou dezvoltată, constând din douăsprezece module și 180 de celule prismatice cu o capacitate totală brută de 100 kWh (94,9 net) asigură o autonomie de până la 625 km (388 mile). Noul Audi Q6 e-tron asigură performanța sportivă pentru care este cunoscută marca Audi, cu o putere de sistem de 285 kW (consum de energie în kWh/100 km combinat: 19,4-17,0 (WLTP); emisii de CO2 în g/km combinate: 0; clasa A de emisii CO2) și SQ6 e-tron cu o putere de sistem de până la 380 kW atunci când funcția suplimentară este activată (consum de energie în kWh/100 km combinat: 18,4-17,5 (WLTP); emisii de CO2 în g/km combinate: 0; clasa A de emisii CO2) stabilesc astfel noi standarde în ceea ce privește performanța, autonomia, încărcarea, dinamica de conducere și design. La lansarea pe piață vor fi disponibile două variante de model cu tracțiune integrală, urmate – în funcție de piață – de modele deosebit de eficiente cu tracțiune spate concepute pentru autonomie, care vor marca și intrarea în seria Q6 e-tron.

Q6 e-tron quattro accelerează de la 0 la 100 km/h (0-62 mph) în 5,9 secunde (consum de energie combinat în kWh/100 km: 19,4-17,0 (WLTP); emisii combinate de CO2 în g/km: 0; clasa A de emisii CO2). SQ 6 e-tron are nevoie doar de 4,3 secunde (consum de energie combinat în kWh/100 km: 18,4-17,5 (WLTP); emisii combinate de CO2 în g/km: 0; clasa A de emisii CO2). Vitezele maxime ale vehiculelor sunt 210 km/h (130 mph) și, respectiv, 230 km/h (142 mph). Două modele cu tracțiune spate vor urma la o dată ulterioară, în funcție de piață. În timp ce un model va fi proiectat pentru eficiență și autonomie, celălalt va marca intrarea în seria Q6 e-tron.

Datorită tehnologiei de 800 de volți și unei capacități maxime de încărcare de 270 kW în standard, sunt posibile opriri scurte de încărcare cu Audi Q6 e-tron1. Până la 255 km (158 mile) pot fi reîncărcați în doar zece minute la o stație de încărcare adecvată (încărcare de mare putere, HPC). Starea de încărcare (SoC) crește de la zece la 80 la sută în aproximativ 21 de minute. Managementul termic inteligent, de înaltă performanță și predictiv este o componentă cheie a acestei performanțe impresionante de încărcare. Echipat cu Plug & Charge, vehiculul se autorizează singur la stațiile de încărcare compatibile atunci când cablul de încărcare este conectat și începe procesul de încărcare. De asemenea, încărcarea este complet automată. Dacă o stație de încărcare funcționează cu tehnologie de 400 de volți, Audi Q6 e-tron1 poate activa, pentru prima dată, încărcarea divizată. Bateria de 800 de volți este împărțită automat în două baterii de tensiune egală, care pot fi apoi încărcate în paralel cu până la 135 kW. În funcție de starea de încărcare, ambele jumătăți ale bateriei sunt mai întâi egalizate și apoi încărcate simultan. Încărcarea AC cu până la 11 kW este posibilă la încărcătoarele domestice standard.

O componentă importantă în creșterea eficienței și, prin urmare, a autonomiei Audi Q6 e-tron1 este sistemul avansat de recuperare. Aproximativ 95% din toate procesele zilnice de frânare pot fi gestionate de acest sistem. Audi Q6 e-tron1 recuperează până la 220 kW.

Designul SUV Audi tipic: exteriorul

Audi Q6 e-tron1 este poziționat în segmentul premium de dimensiuni medii și, cu o lungime de 4.771 milimetri, o lățime de 1.993 milimetri și o înălțime de 1.648 milimetri, SUV-ul oferă spațiu maxim, confort și adecvare pentru utilizarea de zi cu zi. Ampatamentul de 2.899 milimetri permite mult spațiu pentru picioare în al doilea rând de scaune. Cu aceste dimensiuni, Audi Q6 e-tron1 oferă spațiu suficient pentru cinci pasageri și bagaje și oferă o valoare de utilitate ridicată. Audi îndeplinește astfel cerințele pe care le au clienții de la un SUV.

Audi Q6 e-tron1 are proporții perfecte datorită Premium Platform Electric. Raportul dintre ampatamentul lung și consolele foarte scurte formează baza pentru pachetul familiar, puternic și dinamic, văzut la exteriorul modelelor Audi Q. Audi Q6 e-tron1 întruchipează, de asemenea, limbajul de design specific e-tron, dezvoltat în continuare.

Aspectul său uimitor de SUV conferă o imagine impresionantă și sportivă. Formele delicate ale caroseriei sunt în interacțiune constantă cu adânciturile și marginile, dând dinamism umbrelor chiar și atunci când vehiculul staționează. Partea frontală verticală are un Singleframe complet închis și o mască argintiu selenit sau negru lucios, care înconjoară Singleframe-ul cu formă tridimensională și prizele de aer laterale. Luminile digitale de zi, poziționate sus, conferă Q6 e-tron1 un aspect foarte distinctiv și independent.

Suprafața vitrată este joasă peste caroseria puternică. Se îngustează ușor spre spate, iar stâlpii D înclinați ușor se integrează elegant în umerii musculoși ai caroseriei. Deschiderea dintre stâlpul D și plafon oferă vehiculului un aspect mai dinamic, iar cabina pare mai întinsă și mai lungă. O linie proeminentă care merge de la luminile din spate la ușile din spate subliniază secțiunea superioară a „quattro blisters” - contururile caroseriei pe care sunt susținuți stâlpii D înclinați ușor. Blisterele sunt un element de bază al ADN-ului designului Audi. Audi numește acest principiu central al designului „a face tehnologia vizibilă”. Spatele dinamic creează un amestec de eleganță sportivă și putere masculină. Arhitectura spate simplă și amplă, cu banda sa luminoasă continuă, conferă Q6 e-tron quattro1 claritatea și aplombul tipic pentru Audi.

Premieră mondială în tehnologia de iluminare

Cu Q6 e-tron1, Audi începe un nou capitol nu doar în mobilitatea electrică, ci și într-un aspect important al ADN-ului Audi: tehnologia de iluminare. Cu prima semnătură luminoasă digitală activă din lume, SUV-ul electric deschide o nouă eră caracterizată prin design și estetică unice pentru Audi.

Modulul software dintr-unul din cele cinci computere de domeniu ale Audi Q6 e-tron1 face posibilă această formă de semnătură luminoasă. În cazul luminilor din spate OLED digitale de a doua generație, cele șase panouri OLED cu un total de 360 de segmente generează o imagine nouă la fiecare zece milisecunde folosind un algoritm dezvoltat special. Datorită simbiozei perfecte dintre designul de iluminare și noua tehnologie, lumina noului Audi Q6 e-tron1 pare mai vie și mai inteligentă decât oricând. Semnătura luminoasă digitală activă indică, de asemenea, calea către viitorul tehnologiei de iluminare Audi.

În față, semnătura luminoasă digitală activă este creată prin interacțiunea algoritmului cu douăsprezece segmente care își măresc sau își micșorează luminozitatea. În spate, toate segmentele OLED digitale sunt folosite în acest scop. Segmentele individuale de lumină interacționează în așa fel încât intensitatea luminoasă totală a semnăturii luminoase să nu varieze.

Cu cea de-a doua generație de lumini spate OLED digitale, Audi Q6 e-tron1 duce designul iluminării, funcționalitatea și, prin urmare, siguranța rutieră la un nou nivel. Pentru prima dată, luminile spate OLED digitale pot comunica cu împrejurimile vehiculului într-o manieră țintită (Car-to-X). Audi a dus, de asemenea, funcțiile de siguranță la un nou nivel. Sistemul de detectare a proximității deja cunoscut de la alte modele Audi a fost extins în noul Q6 e-tron1 pentru a include lumina de comunicare. Aceasta avertizează pe ceilalți participanți la trafic în legătură cu locurile accidentelor și defecțiunilor. Pe lângă grafica obișnuită a luminilor spate, lumina de comunicare afișează o semnătură statică specifică, cu simboluri de avertizare integrate în lumina spate combinată OLED digitală în situații critice de conducere sau de trafic.

Tehnologia, care debutează pe Audi Q6 e-tron1, stabilește noi standarde și în ceea ce privește individualizarea: cu un total de până la opt semnături luminoase digitale în luminile de zi reproiectate ale farurilor Matrix LED și în luminile spate OLED digitale 2.0, proprietarii își pot individualiza Q6 e-tron1 într-un mod complet nou.

O nouă filosofie de design intră în producția de serie cu Q6 e-tron1

Interiorul Audi Q6 e-tron1 este orientat mai mult ca oricând spre nevoile utilizatorului. Designul tridimensional și cu contrast ridicat al interiorului plasează în mod deliberat elementele în prim-plan sau în fundal, creând o arhitectură spațială care este adaptată ocupanților în ceea ce privește designul și ergonomia. Afișajul panoramic Audi MMI și afișajul pentru pasageri MMI formează o scenă digitală clară din punct de vedere vizual. Interiorul pune accent pe o atmosferă familiară. Structura „Softwrap” se întinde de la uși și trece prin întregul habitaclu până la consola centrală, creând o senzație de spațiu omogen și învăluitor. Aceleași culori și materiale de înaltă calitate, dintre care unele sunt reciclate, se regăsesc și în scaune. Materialele folosite au fost selectate din punct de vedere funcțional și asigură în același timp o diferențiere clară a designului între diferitele zone ale vehiculului din interior. Zonele orientate spre confort sunt proiectate cu suprafețe generoase și materiale moi. În schimb, zonele de control, proiectate cu precizie, în negru lucios de înaltă calitate, subliniază claritatea interacțiunii cu vehiculul.

Datorită noului PPE, care a fost dezvoltat special pentru mobilitatea electrică, vehiculul oferă o senzație generoasă de spațiu, precum și un nivel ridicat de utilitate de zi cu zi. Interiorul oferă din belșug spațiu și compartimente de depozitare. Confortul sporit al scaunului din mijloc spate este tipic unei mașini electrice cu ampatament lung (2.899 milimetri) și lipsită de tunel central. Portbagajul oferă un spațiu de depozitare de 526 litri. Dacă bancheta din spate este rabatată, spațiul de depozitare crește până la 1.529 litri. Scaunele din spate pot fi rabatate separat (40:20:40). Un alt spațiu de 64 de litri este disponibil în frunk (portbagajul din față), sub capotă - un loc convenabil pentru a depozita genți de călătorie mai mici, de exemplu. Drept urmare, Audi Q6 e-tron1 oferă spațiu suficient pentru cinci pasageri și bagajele acestora. Cu valoarea sa utilitară ridicată, acesta îndeplinește cerințele pe care le au clienții de la un SUV Audi.

Arhitectura electronică E3 1.2 de înaltă performanță și orientată spre viitor

Cu noua arhitectură electronică E31.2, clienții beneficiază de digitalizare în vehicul mai direct decât oricând. Numele E3 înseamnă arhitectură electronică end-to-end. În timpul dezvoltării, obiectivul primordial a fost cel de a crea un cadru standardizat, pregătit pentru viitor. Arhitectura orientată spre funcții se bazează pe o nouă structură de computer de domeniu cu cinci computere de înaltă performanță (High-Performance Computing Platform, HCP), care controlează toate funcțiile vehiculului - de la funcții de infotainment și conducere până la conducerea semi-automată în etapele evolutive ulterioare. Cea mai puternică arhitectură electronică de până acum în ceea ce privește puterea de calcul este orientată în mod constant către cerințele clienților. Un accent al dezvoltării a fost pe rețeaua sigură și de înaltă performanță a computerelor de domeniu, unităților de control, senzorilor și dispozitivelor de acționare pentru a controla sisteme mai complexe și a menține modularitatea. În plus, E3 1.2 se caracterizează printr-o conexiune backend de înaltă performanță și fără întreruperi pentru aplicațiile de date colective Car-to-X și funcțiile offboard intensive din punct de vedere al calculului. Aceasta debutează pe Audi Q6 e-tron1, fiind concepută pentru a fi utilizată pe toate modelele și formează baza pentru inovațiile viitoare.

Scena digitală: un nou concept de afișare și operare

Seria de modele Audi Q6 e-tron are un interior complet conectat și digital bazat pe noua arhitectură electronică. Format din afișajul panoramic Audi MMI și din afișajul pentru pasageri MMI, așa-numita scenă digitală este o caracteristică cheie a interiorului. Ecranele grupate clar sunt perfect integrate în conceptul de design și oferă interiorului o senzație de spațiu generos și aerisit. Ecranul panoramic subțire și de sine stătător Audi MMI are un design curbat și tehnologie OLED și constă din cockpitul virtual Audi de 11,9 inchi și din ecranul tactil MMI de 14,5 inchi. Zona șoferului este concepută ca o curbă, iar afișajul cu forma sa concavă este orientat spre șofer. Contururile afișajului curbat amintesc, de asemenea, de cadrul unic tipic pentru Audi. Datorită iluminării ambientale, afișajul curbat pare că plutește noaptea, creând un cadru adecvat. În special pentru pasagerii din față, Audi completează scena digitală cu afișajul MMI de 10,9 inchi cu mod de confidențialitate activ, care evită distragerea atenției șoferului în timpul deplasării. Acest lucru îi permite pasagerului din față să vizioneze în flux filme/conținut video, să ajute la navigare sau chiar să găsească o stație de încărcare, de exemplu.

Cu afișajul opțional Head-Up Display cu realitate augmentată, un alt element central al scenei digitale, Audi face un important pas înainte în tehnologia afișajului. Acesta reflectă pe parbriz un plan de imagine mare, înclinat către șofer, care afișează informații relevante precum viteza, semnele de circulație, asistența și simbolurile de navigație. Planul imaginii este înclinat înainte pentru a îmbunătăți impresia de realitate augmentată. Focalizarea ochiului uman se mișcă odată cu el. Acest proces și distanța virtuală îndepărtată a imaginii creează impresia că elementele afișate plutesc la o distanță de până la 200 de metri. Conținutul virtual este astfel integrat perfect în realitate.

Informațiile pot fi înțelese rapid, fără a irita sau distrage atenția persoanei care conduce. Câmpul vizual al funcției de realitate augmentată corespunde unei diagonale de aproximativ 88 de inchi văzută din poziția șoferului.

Asistentul vocal cu învățare automată de la Audi, Audi Assistant, poate fi folosit pentru a controla numeroase funcții ale vehiculului. Asistentul digital cu suport AI este profund integrat în vehicul și, pentru prima dată, este afișat folosind un avatar pe ecranul tactil central al MMI și în afișajul head-up cu realitate augmentată. Noul asistent vocal înțelege peste 800 de comenzi vocale. De asemenea, poate fi activat prin diferite puncte de contact și prin aplicația myAudi, de exemplu. Asistentul vocal învață continuu pe baza comportamentului utilizatorului, oferind astfel sprijin persoanei care conduce. Acest sprijin poate fi grupat în trei categorii: sugestii proactive (informațiile de context sunt folosite pentru a sugera în mod proactiv funcții care să fie activate pe baza acestor date), rutine inteligente (recunoaște automat secvențele de operare recurente, cum ar fi utilizarea climatizării scaunului la anumite temperaturi exterioare) și liste inteligente (cum ar fi liste de apeluri). Comenzile rostite sunt, de asemenea, afișate pe ecran (principiul de a vedea cuvintele rostite). Asistentul învață constant din comportamentul utilizatorului și îl sprijină astfel pe șofer.

Infotainment – integrează lumea digitală a clienților

Noul sistem de infotainment folosește pentru prima dată Android Automotive OS ca sistem de operare. Conținutul este întotdeauna actualizat datorită actualizărilor Over-the-Air. Cele mai recente servicii de conexiune Audi și planificatorul de rute e-tron îmbunătățit (incluse în standard) sunt, prin urmare, mereu la zi. Aplicații precum YouTube sunt disponibile prin intermediul magazinului pentru aplicații terțe, care este integrat direct în MMI și nu necesită un smartphone.

Magazinul le oferă clienților acces la o gamă largă de aplicații. Aplicațiile din categorii precum următoarele sunt disponibile la lansare: muzică, video, jocuri, navigare, parcare și încărcare, productivitate, starea vremii și știri. Magazinul este în continuă extindere, iar portofoliul de aplicații este specific pieței.

Inima sistemului de sunet premium Bang & Olufsen este un amplificator extrem de eficient. Acesta dispune de 20 de difuzoare cu o putere de 830 de wați. Patru dintre acestea sunt integrate în tetierele scaunelor din față, permițând pentru prima dată zone sonore la un Audi. Lumina de interacțiune dinamică (IAL) oferă o varietate de funcții de comunicare și sprijină astfel interacțiunea mașinii cu ocupanții. Aceasta se întinde în interior și cockpit ca un arc larg. Echipamentul standard al seriei Q6 e-tron include și planificatorul de rute e-tron îmbunătățit.

Dinamică de conducere reglată cu precizie datorită noii direcții și distribuții a cuplului

Majoritatea sistemelor și componentelor care compun șasiul sunt dezvoltate recent. Tipice pentru Audi sunt accelerarea și decelerarea superioare și ușor de controlat în toate situațiile de conducere. Există o filosofie de configurare definită precis în ceea ce privește șasiul. Sistemele de control al suspensiei implicate sunt coordonate cu precizie între ele. Dinamica de conducere a Q6 e-tron1 este influențată semnificativ de puntea față parțial reproiectată.

Pentru prima dată la un model Audi, brațele de control sunt poziționate în fața brațelor de suspensie. Acest lucru conduce în special la avantaje privind poziționarea bateriei de înaltă tensiune. Componentele nou dezvoltate conduc la proprietăți cinematice îmbunătățite.

Cremaliera de direcție este acum fixată pe un subcadru. Cinematica rafinată a punților oferă o dinamică de conducere semnificativ îmbunătățită. Noua punte față îmbunătățește și comportamentul direcției. Acest lucru face ca vehiculul să se simtă semnificativ mai agil.

Distribuția cuplului înclinată în spate, ca parte a sistemului de tracțiune integrală foarte variabilă, îmbunătățește, de asemenea, caracteristicile dinamice de conducere ale Q6 e-tron1. Dimensiunile diferite ale motoarelor electrice de pe punțile spate și față permit distribuția cuplului în spate chiar și la sarcină maximă. Pentru a completa distribuția greutății în spate, precum și pentru a asigura și mai multă aderență și dinamică de conducere, anvelopele din spate ale Q6 e-tron1 sunt mai late decât cele din față.

Întotdeauna gata să asiste - sistemele de asistență pentru șofer

În ceea ce privește sistemele de asistență pentru șofer ale noului Q6 e-tron1, Audi oferă o gamă largă de funcții care îmbunătățesc semnificativ conducerea de zi cu zi și siguranța rutieră pentru toți participanții la trafic. O nouă caracteristică pentru Q6 e-tron1 este asistentul adaptiv de conducere. Nu numai că ajută la accelerare, menținerea vitezei, păstrarea distanței și ghidarea în cadrul benzilor, dar folosește și date cartografice de înaltă rezoluție și date colective de la alte vehicule, agregate în cloud, pentru a îmbunătăți manevrabilitatea Q6 e-tron1. SUV-ul folosește senzori radar, camera frontală și senzori ultrasonici pentru o ghidare ușor de utilizat. Vehiculul folosește informațiile colectate pentru a crea o rută virtuală și o urmează în mod sigur și cât mai confortabil posibil pe toată gama de viteze și în ambuteiaje.

Asistența la parcarea cu spatele, controlul vitezei de croazieră, avertizarea de părăsire a benzii de rulare, asistența pentru eficiență, asistența frontală activă și sistemul de avertizare privind distragerea atenției și oboseala - toate acestea sunt integrate la bord ca standard de la lansare. Clienții pot opta pentru sisteme de asistență suplimentare și un pachet de siguranță ca parte a diferitelor pachete de echipări.

Materiale din procesele de reciclare

Materialele pregătite prin procese de reciclare reduc utilizarea resurselor primare în producția Q6 e-tron1 și asigură un ciclu de materiale închis și, prin urmare, eficient și durabil. Pe lângă materialele fabricate din poliester reciclat, componentele din plastic tipice modelelor electrice, cum ar fi portbagajul frontal și husele adiacente din secțiunea frontală a Q6 e-tron1 sunt, de asemenea, realizate din materiale reciclate. Acest lucru este valabil și pentru capacele de sub parbriz și de pe admisia HVAC.

Pentru a produce oțelul necesar pentru secțiunea exterioară a acoperișului tuturor modelelor Q6 e-tron, Audi folosește oțel recuperat, o parte din acesta provenind de la vehicule scoase din uz, folosite anterior de către clienți. Proporția de deșeuri utilizate în producția de oțel este în medie de până la 15 la sută (metoda echilibrului masic bazată pe cifrele de producție planificate în prezent). Această componentă este un bun exemplu al modului în care Audi intenționează să folosească mai multe materiale secundare post-consum în produsele sale în viitor.

Durabilă și flexibilă: producția Audi Q6 e-tron1

Familia de modele Q6 e-tron, prima serie de modele integral electrice produsă la uzina din Ingolstadt, reprezintă angajamentul Audi față de sustenabilitate, de la producție la produs. Compania reamenajează treptat toate unitățile de producție pentru fabricarea de modele complet electrice în loc să construiască altele noi. În conformitate cu decizia timpurie de a elimina treptat motorul cu ardere, Audi a promovat intens și transformarea angajaților săi și a pregătit forța de muncă pentru domeniile viitorului, de exemplu, în noua fabrică de asamblare a bateriilor din Ingolstadt. Brandul cu cele patru inele crește astfel integrarea verticală și le aduce unităților competențe importante. În același timp, Audi creează noi oportunități de angajare.

Pentru a produce seria Q6 e-tron în mod durabil și eficient, Audi utilizează structuri și sisteme existente. Marca integrează în mod unitar seria de modele în liniile de asamblare existente, cum ar fi atelierul de caroserie pentru PPE. Caroseriile pentru modelele PPE sunt produse la uzina din Ingolstadt într-o clădire care se întinde pe aproximativ 148.000 de metri pătrați. Componentele caroseriei pentru seria Q6 e-tron sunt realizate de 328 de angajați pe tură și 1.150 de roboți cu un grad de automatizare de 87%.

1. Audi Q6 e-tron quattro: consumul de energie combinat în kWh/100 km: 19,4 -17,0 (WLTP); emisii de CO2 combinate în g/km: 0; clasa A de emisii CO2

2. Audi SQ6 e-tron: consumul de energie combinat în kWh/100 km: 18,4 -17,5 (WLTP); emisii de CO2 combinate în g/km: 0; clasa A de emisii CO2

Valorile pentru consum și emisii sunt disponibile numai pe baza WLTP, și nu pe baza NEDC pentru aceste vehicule.