HomeȘtiriWLTP
  • Generalitati
  • Comparatie
  • Avantaje
  • Recomandari consum
  • FAQ
EURO TEHNO GROUP Pitesti
  • A1
    A1 Sportback
    A1 Sportback
     

    Consum carburant mixt: 6.0 - 4.6  l/100km

    Emisii CO2 mixt: 137 - 104 g/km

    Către A1 Sportback
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
  • A3
    A3 Sportback
    A3 Sportback TFSI e
    A3 Limuzină
    S3 Cabriolet
    S3 Sportback
    S3 Limuzină
    RS 3 Sportback
    RS 3 Limuzină
    A3 Sportback
     

    Consum combustibil mixt*: 5.1-3.5 l/100 km

    Emisii de CO₂ mixt*: 92-116 g/km

    Către A3 Sportback
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    A3 Sportback TFSI e
     

    Consum combustibil mixt: 1,5 - 1,4 l/100 km

    Consum electric mixt: 13,8 - 13,0 kWh/100 km

    Emisii de CO₂ mixte: 34-30 g/km

    Către A3 Sportback TFSI e
    A3 Limuzină
     

    Kraftstoffverbrauch kombiniert: 3,6-5,0 l/100 km
    CO₂-Emissionen kombiniert: 96-114 g/km

    Către A3 Limuzină
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    S3 Cabriolet
     

    Consum carburant mixt: 7,1-7,3 l/100 km

    Emisii CO2: 162-165 g/km

    Către S3 Cabriolet
    S3 Sportback
     

    Consum combinat: 7,4 l/100 km
    Emisii CO₂ combinate: 169-170 g/km

    Catre S3 Sportback TFSI
    S3 Limuzină
     

    Consum combustibil mixt: 7,2-7,3 l/100 km

    Emisii CO₂ mixte: 165-166 g/km

    Către S3 Limuzină
    RS 3 Sportback
     

    Consum carburant: 8.5 l/100km

    Emisii CO2: 194 g/km

    Către RS 3 Sportback
    Vehicule cu livrare imediată
    RS 3 Limuzină
     

    Consum carburant: 8.5 l/100km

    Emisii CO2: 194 g/km

    Către RS 3 Limuzină
  • A4
    A4 Limuzină
    A4 Avant
    A4 allroad quattro
    S4 Limuzină
    S4 Avant
    RS 4 Avant
    A4 Limuzină
     

    Consum carburant mixt*: 6.8 - 3,8 l/100 km

    Emisii CO2*: 155 - 100 g/km

    Către A4 Limuzină
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    A4 Avant
     

    Consum carburant mixt*: 5,0 - 6,9 l/100 km
    Emisii CO₂*: 128-157 g/km

    Către A4 Avant
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    A4 allroad quattro
     

    Consum carburant mixt: 6,8-6,6 l/100 km

    Emisii CO2 mixt: 155-150 g/km

    Către A4 allroad quattro
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    S4 Limuzină
     

    Consum carburant mixt: 6,2-6,3 l/100km

    Emisii CO2: 163-164 g/km

    S4 Avant
     

    Consum carburant mixt: 6,3 l/100km

    Emisii CO2t: 165-166 g/km

    Către S4 Avant
    RS 4 Avant
     

    Consum carburant mixt*: 9,2 l/100 km

    Emisii CO2*: 210-211 g/km

    Către RS 4 Avant
  • A5
    A5 Coupé 2020
    A5 Sportback 2020
    A5 Sportback 2019
    A5 Cabriolet 2020
    S5 Coupé TDI 2020
    S5 Sportback TDI 2020
    S5 Cabriolet TFSI
    RS 5 Coupé
    RS 5 Sportback
    A5 Coupé 2020
     

    Consum carburant mixt*: 3.9-9.1 l/100 km

    Emisii CO2*: 102-108 g/km

     

    Către A5 Coupé
    A5 Sportback 2020
     

    Consum carburant mixt*: 3,9 - 9,2 l/100 km

    Emisii CO2*: 103 - 209 g/km

    Către A5 Sportback
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    A5 Sportback 2019
     

    Consum carburant mixt*: 6,8-3,9 l/100 km

    Emisii CO2*: 159-103 g/km

    Către A5 Sportback
    Vehicule cu livrare imediată
    A5 Cabriolet 2020
     

    Cosum carburnt mixt*: 7.0 - 4.6 l/100 km

    Emisii CO2*: 163 - 122 g/km

    Către A5 Cabriolet
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    S5 Coupé TDI 2020
     

    Consum carburant mixt*: 6,1-6,2 l/100 km

    Emisii CO2*: 160-161 g/km

    Către S5 Coupé
    S5 Sportback TDI 2020
     

    Consum carburant mixt*: 6,1-6,2 l/100km

    Emisii CO2*: 160-162 g/km

    Către S5 Sportback
    S5 Cabriolet TFSI
     

    Consum carburant combinat: 8,8-8,9 l/100km

    Emisii CO2201-203 g/km

    Către S5 Cabriolet
    RS 5 Coupé
     

    Consum carburant mixt*: 9,1 l/100 km

    Emisii CO2*: 208 g/km

    Către RS 5 Coupé
    RS 5 Sportback
     

    Consum carburant mixt*: 9,2 l/100 km

    Emisii CO2*: 209 g/km

     

    Către RS 5 Sportback
  • A6
    A6 Limuzină
    A6 Limuzină TFSI e
    A6 Avant
    A6 Avant 55 TFSI e
    A6 allroad quattro
    S6 Limuzină
    S6 Avant
    RS 6 Avant
    A6 Limuzină
     

    Consum carburant mixt: 4,1-7,0 l/100km

    Emisii CO2: 107-159 g/km

    Către A6 Limousine
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    A6 Limuzină TFSI e
     

    Consum carburant mixt*: benzină: 1,7-2,1 l/100 km

    Curent: 16,6-17,9 kWh/100km

    Emisii CO2*: 39-47 g/km

    către A6 Limuzină TFSI e
    A6 Avant
     

    Consum carburant mixt:  4,3-7.2 l/100km

    Emisii CO2:  112-163 g/km

    către A6 Avant
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    A6 Avant 55 TFSI e
     

    Consum combinat: 1,9-2,1 l/100 km
    Consum combinat curent: 17,6-18,1 kWh/100 km
    Emisii CO₂ combinate: 44-48 g/km

    A6 Avant 55 TFSI e
    A6 allroad quattro
     

    Consum carburant mixt: 6,6-5,8 l/100 km

    Emisii CO2 mixt: 172-152 g/km

    Către A6 allroad quattro
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    S6 Limuzină
     

    Consum carburant mixt: 6,2 l/100km

    Emisii CO2: 164 g/km

    Către S6 Limuzină
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    S6 Avant
     

    Consum carburant mixt: 6.5 l/100km

    Emisii CO2: 171 g/km

    Către S6 Avant
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    RS 6 Avant
     

    Consum carburant mixt: 12,5 l/100km

    Emisii CO2 mixt: 283 g/km

     

    Către RS 6 Avant
    Configurați acum
  • A7
    A7 Sportback
    A7 Sportback TFSI e
    S7 Sportback
    RS 7 Sportback
    A7 Sportback
     

    Consum carburant mixt: 5,4-8,1 l/100km

    Emisii CO2: 142-185 g/km

    Către A7 Sportback
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    A7 Sportback TFSI e
     

    Consum combinat: benzină: 2,1-1,9 l/100 km | curent: 18,1-17,5 kWh/100km

    Emisii CO2: 48-44 g/km

    Către A7 Sportback TFSI e
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    S7 Sportback
     

    Consum carburant mixt: 7,1 l/100km

    Emisii CO2: 187 g/km

    Către S7 Sportback
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    RS 7 Sportback
     

    Consum combustibil mixt: 11,4-11,6 l/100 km

    Emisii de CO₂ mixte: 261-265 g/km

    Către RS 7 Sportback
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
  • A8
    A8
    A8 TFSI e
    A8 L
    A8 L TFSI e
    S8 TFSI
    A8
     

    Consum carburant mixt*: 11,4 - 5,7 l/100 km

    Emisii CO2: 260 - 151 g/km

    Către A8
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    A8 TFSI e
     

    Consum combustibil mixt*: 2,5-2,7 l/100 km; consum electric mixt*: 20,9-21 kWh/100 km

    Emisii de CO₂ mixte*: 57-61 g/km.

    Către A8 TFSI e
    Vehicule cu livrare imediată
    A8 L
     

    Consum carburant mixt*: 11,1 - 5,8 l/100 km

    Emisii CO2*: 254 - 152 g/km

    Către A8 L
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    A8 L TFSI e
     

    Consum mixt*: benzină: 2,5-2,7 l/100 km | curent: 20,9-21,2 kWh/100km

    Emisii CO2*: 57-61

    Către A8 L TFSI e
    Vehicule cu livrare imediată
    S8 TFSI
     

    Consum combustibil mixt: 11,3-11,4 l/100 km

    Emisii CO2: 258-260 g/km

    Către S8
  • Q2
    Q2 2020
    SQ2
    Q2 2020
     

    Consum carburant mixt: 5.4 - 5.1 l/100 km

    Emisii CO2: 124 - 116 g/km

    Către Q2
    Configurați acum
    SQ2
     

    Consum carburant mixt: 7,7 l/100 km

    Emisii CO2: 176 g/km

    Către SQ2
  • Q3
    Q3
    Q3 TFSI e
    Q3 Sportback
    Q3 Sportback TFSI e
    RS Q3
    RS Q3 Sportback
    Q3
     

    Consum carburant mixt: 4,7-7,4 l/100km

    Emisii CO2: 123-168 g/km

    Către Q3
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    Q3 TFSI e
     

    Consum combinat - combustibil: 1,4-1,7 l/100 km

    Consum combinat - energie electrică: 14,6-15,9 Wh/100 km 

    Emisii CO₂: 33-38 g/km

    Catre Q3 TFSI e
    Q3 Sportback
     

    Consum carburant mixt: 4,7-7,7 l/100km

    Emisii CO2: 123-174 g/km

    Către Q3 Sportback
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    Q3 Sportback TFSI e
     

    Consum combinat - combustibil: 1,4-1,7 l/100 km

    Consum combinat - energie electrica: 14,6-15,9 kWh/100 km

    Emisii CO₂: 33-38 g/km

    Q3 Sportback TFSI e
    RS Q3
     

    Consum combustibil mixt*: 8,8-8,9 l/100 km

    Emisii de CO₂ mixte*: 202-203 g/km.

    Către RS Q3
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    RS Q3 Sportback
     

    Consum combustibil mixt*: 8,8-8,9 l/100 km

    Emisii de CO₂ mixte*: 202-204 g/km

    Către RS Q3 Sportback
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
  • Q5
    Q5 2021
    Q5
    Q5 TFSI e 2021
    Q5 Sportback
    SQ5 TDI 2021
    SQ5 Sportback
    Q5 Sportback TFSI e
    Q5 2021
     

    Consum combinat: 5,3-5,4 l/100 km
    Emisii CO₂: 139-143 g/km

    Catre Q5 2021
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    Q5
     

    Consum de carburant mixt: 7,5-4,4 l/100 km
     
    Emisii CO2 mixt: 172-115 g/km

    Către Q5
    Vehicule cu livrare imediată
    Q5 TFSI e 2021
     

    Consum de carburant mixt: 1,5 l/100km
     
    Emisii CO2 mixt: 35 g/km

    Către Q5 TFSI e 2021
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    Q5 Sportback
     

    Consum combustibil mixt: 5,3-7,6 l/100 km

    Emisii de CO₂ mixte: 140-182 g/km

    Către Q5 Sportback
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    SQ5 TDI 2021
     

    Consum carburant mixt: 7,0 l/100 km
    Emisii CO₂: 185 g/km

    Către SQ5 TDI 2020
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    SQ5 Sportback
     

    Consum combustibil mixt: 7,0-7,1 l/100 km;

    Emisii de CO₂ mixte: 185-186 g/km.

    Către SQ5 Sportback
    Configurați acum
    Sofort verfügbare Neuwagen
    Q5 Sportback TFSI e
     

    Consum combustibil mixt: 1,5 l/100km

    Emisii CO₂ mixte: 35-36 g/km

    Către Q5 Sportback TFSI e
    Configurați acum
  • Q7
    Q7
    Q7 TFSI e
    SQ7 TDI
    Q7
     

    Consum carburant mixt: 6,7-6,8 l/100km

    Emisii CO2: 175-180 g/km

    Catre Q7
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    Q7 TFSI e
     

    Consum: 2,8-3,0 l/100 km

    Curent*: 21,9-22,9 kWh/100 km

    Emisii CO₂*: 64-69 g/km

    Către Q7 TFSI e
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    SQ7 TDI
     

    Consum carburant mixt: 7,4 l/100km

    Emisii CO2: 194 g/km

    Către SQ7 TDI
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
  • Q8
    Q8
    Q8 TFSI e
    SQ8
    RS Q8
    Q8
     

    Consum carburant mixt: 8,1 - 10,3 l/100 km

    Emisii CO2: 212 - 233 g/km

    Către Q8
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    Q8 TFSI e
     

    Consum carburant mixt: 2,6-2,8 l/100 km
    Consum curent: 21,9-22,9 kWh/100 km
    Emisii CO₂: 59-63 g/km

    Către Q8 TFSI e
    SQ8
     

    Consum carburant mixt: 12,6 l/100km

    Emisii CO2: 286 g/km

     

    Către SQ8
    RS Q8
     

    Consum carburant mixt: 13,2 l/100 km

    Emisii CO2: 276-277 g/km

    Către RS Q8
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
  • TT
    TTS Coupé
    TTS Roadster
    TT RS Coupé
    TT RS Roadster
    TTS Coupé
     

    Consum carburant mixt*: 7,1 l/100 km

    Emisii CO2*: 161 g/km

    Către TTS Coupé
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    TTS Roadster
     

    Consum carburant mixt*: 7,2-7,3 l/100 km

    Emisii CO2*: 165-166 g/km

    Către TTS Roadster
    TT RS Coupé
     

    Consum carburant mixt l/100 km: 8,0 - 7,9

    Emisii CO2 în g/km: 181

    Către TT RS Coupé
    Configurați acum
    TT RS Roadster
     

    Consum carburant mixt l/100 km: 8,1 - 8,0

    Emisii CO2 în g/km: 183-182

    Către TT RS Roadster
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
  • R8
    R8 Coupé V10 quattro
    R8 Coupé V10 performance quattro
    R8 Spyder V10 quattro
    R8 Spyder V10 performance quattro
    R8 Coupé V10 RWD
    R8 Spyder V10 RWD
    R8 Coupé V10 quattro
     

    Consum carburant mixt: 12,9 l/100km 

    Emisii CO2: 294-293 g/km

    Către R8 Coupé V10 quattro
    R8 Coupé V10 performance quattro
     

    Consum carburant mixt: 13,1 l/100km

    Emisii CO2: 297 g/km

    Către R8 Coupé V10 performance quattro
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    R8 Spyder V10 quattro
     

    Consum carburant mixt: 13,0 l/100km

    Emisii CO2: 297 g/km

    Către R8 Spyder V10 quattro
    R8 Spyder V10 performance quattro
     

    Kraftstoffverbrauch kombiniert: 13,3 l/100km

    CO2-Emissionen kombiniert: 301 g/km

    Către R8 Spyder V10 performance quattro
    R8 Coupé V10 RWD
     

    Consum carburant mixt: 12,9 l/100 km

    Emisii CO2: 293-294 g/km

    Către R8 Coupé V10 RWD
    R8 Spyder V10 RWD
     

    Consum carburant mixt: 13,1 l/100 km

    Emisii CO2: 298-299 g/km

    Căre R8 Spyder V10 RWD
  • e-tron
    e-tron
    e-tron Sportback
    e-tron S
    e-tron S Sportback
    Q4 e-tron concept
    e-tron GT quattro
    RS e-tron GT
    e-tron
     

    Consum electric combinat: 23.1 - 21.0 kWh/100 km

    Emisii CO2: 0 g/km

    Către e-tron
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    e-tron Sportback
     

    Consum: 22.7 - 20.6 (NEFZ) kWh/100 km

    Emisii CO2: 0 g/km

    Către e-tron Sportback
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    e-tron S
     

    Consum energie electrică în kWh/100 km: 26,8-28,4 (WLTP); emisii de CO₂ mixte în g/km: 0

    Către e-tron S
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    e-tron S Sportback
     

    Consum electric combinat: 28,1 - 26,4 kW h/100 km 

    Emisii CO2: 0 g/km

     

    Către e-tron S Sportback
    Configurați acum
    Vehicule cu livrare imediată
    Q4 e-tron concept
     
    Către Q4 e-tron concept
    e-tron GT quattro
     

    Consum curent în kWh/100 km: 19,6-18,8 (NEFZ);

    Emisii CO2: 0 g/km

    Către e-tron GT
    Configurați acum
    RS e-tron GT
     

    Consum curent: 20,2 - 19,3 kWh/100 km
    Emisii CO2: 0 g/km

    Către RS e-tron GT
    Configurați acum
  • Căutare
  • Home
  • Știri
    • Actualități
    • Audi Media Center
    • Newsletter
    • WLTP
  • Modele
    • Audi Sport
    • Toate modelele
    • Vehicule cu livrare imediată
    • Audi exclusive
  • Service, Piese și Accesorii
    • Service Audi
    • Piesele originale
    • Accesoriile Audi Originale
  • Autovehicule rulate
    • Das WeltAuto
  • Experiența Audi
    • myAudi login
    • Vorsprung durch Technik
    • Technology Lexicon
    • Functions on Demand
    • Audi MediaCenter
    • Audi MediaTV
    • Audi Sport
    • Test drive
  • Finanțare
    • Finanțare
    • Asigurare
    • Ofertă leasing
  • Inovatie
    • Audi connect
    • Audi Q4 e-tron concept
    • quattro
    • Filme explicative functii Audi
    • #FutureIsAnAttitude
    • e-tron / Automobile electrice
    • Plug-In-Hybride
EURO TEHNO GROUP Pitesti
Meniu
Modele
WLTP
  • Home
  • Știri
  • WLTP
    Actualități
    Actualități
    Audi Media Center
    Newsletter
    WLTP
HomeȘtiriWLTP
  • Generalitati
  • Comparatie
  • Avantaje
  • Recomandari consum
  • FAQ

Mai aproape de consumul real: WLTP revizuiește valorile consumului.

Începând cu 1 septembrie 2017, anumite autoturisme noi vor fi omologate în cadrul Procedura armonizată la nivel mondial de testare a autovehiculelor comerciale ușoare (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP), o nouă metodă de testare mai realistă pentru măsurarea consumului de carburant și a emisiilor de CO2. Începând cu 1 septembrie 2018 WLTP va înlocui noul ciclu european de conducere (NEDC), procedura curentă de testare. Datorită condițiilor de testare mai realiste, consumul de combustibil și emisiile de CO2 măsurate de WLTP sunt în multe cazuri mai mari decât cele măsurate de NEDC. Cu toate acestea, impozitul pe consumul standard (NoVA) va continua să fie calculat pe baza valorii CO2 NEDC recalculate.

Informații mai clare, datorită WLTP.

WLTP reformează procedurile de măsurare şi testare ale producătorilor auto. Aflați pe scurt tot ceea ce este important în acest sens.

Ce este WLTP?

Oricine dorește să cumpere un autovehicul, verifică valorile privind consumul și emisiile. Citiți și aflați mai multe detalii despre modul în care aceste valori vor fi calculate în viitor, în baza noii proceduri de testare.

Mai multe informații

Motive temeinice pentru WLTP.

Folosind date colectate la nivel mondial din călătorii reale, WLTP va oferi valori mai realiste privind consumul. Citiți și aflați mai multe detalii despre ceea ce se va schimba odată cu introducerea noii proceduri de testare

Mai multe informații

NEDC și WLTP.

WLTP va înlocui procedurile de măsurare NEDC din toamna anului 2017. Noile criterii de testare vor asigura valori mai realiste. Citiți mai departe pentru a afla cum se diferențiază cele două proceduri mai exact.

Mai multe informații

NEDC versus WLTP: o comparație.

Distanțe mai lungi, perioade mai scurte de staționare: WLTP verifică procedura de testare pentru măsurarea consumului de combustibil și a emisiilor de CO₂. Cele două cicluri de conducere se diferențiază astfel:

NEDC pe scurt.

Procedura standardizată NEDC este aplicabilă tuturor autoturismelor şi autovehiculelor comerciale ușoare. A fost introdusă de Uniunea Europeană în 1992 pentru determinarea consumului de combustibil și a emisiilor specifice autovehiculelor și pentru a oferi valori comparabile. Aici puteți vedea dintr-o privire care sunt condițiile cadru pe care se bazează aceste măsurători.

WLTP pe scurt.

WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure = Procedura armonizată la nivel mondial de testare a autovehiculelor comerciale ușoare) este un standard internațional pentru testarea autoturismelor și autovehiculelor comerciale ușoare. Începând cu 1 septembrie 2017 aceasta va oferi specificații mai realiste privind consumul, având parametrii de testare mult mai dinamici. Aflați în continuare în ce anume constau aceștia.

 

Obiectivele noii metode de măsurare.

Ciclul de conducere WLTP redefinește parametrii de testare pentru determinarea consumului de combustibil și a emisiilor de gaze de eșapament. Avantajele dintr-o privire:

Transparență.

Pe viitor, noua procedură de testare va evalua mai bine consumul real de combustibil al autovehiculelor în cotidian.

WLTP utilizează un profil de conducere mai asemănător cu cel specific utilizării de zi cu zi, în comparație cu standardul anterior, NEDC. Această abordare este similară unui test sintetic de laborator și servește în principal facilitării unor comparații între diferitele autovehicule, fără a reflecta în  mod realist consumul efectiv. În timp ce valorile de consum erau măsurate anterior în condiții abstracte de laborator, noua procedură permite acum o previzionare mai precisă a consumului real al autovehiculului, datorită parametrilor de testare optimizați. WLTP are scopul de a simula o funcționare mai realistă a autovehiculului, pentru a obține rezultate mai realiste.

Standarde.

Noul standard WLTP asigură rezultate comparabile la nivel mondial

Unul dintre obiectivele principale ale procedurii WLTP este de a asigura mijloace standardizate de determinare a emisiilor de eșapament și a consumului e energie pentru diferite sisteme de propulsie, precum motoarele pe benzină, motorină, CNG și cele electrice. Autovehiculele de același tip trebuie să aibă aceleași rezultate oriunde în lume, atunci când procedura de măsurare cu ciclul WLTP este urmată în mod corect. Această condiție necesară de comparabilitate este și motivul pentru care sunt necesare măsurătorile din laborator.

Din acest motiv, consumul de combustibil și emisiile sunt analizate în mod fiabil și reprezentativ pe bancul de testare dinamometric cu rulouri în cadrul unui profil dinamic de conducere.

Protecția mediului.

Informații mai realiste privind consumul ajută la realizarea obiectivelor internaționale privind protecția mediului și reduc impactul asupra mediului înconjurător.

Reducerea emisiilor de CO₂ este un aspect esențial în dezvoltarea autovehiculelor. WLTP permite verificarea și documentarea respectării limitelor internaționale de CO₂.

În 2010, numai în UE au fost generate 4,72 miliarde tone de emisii de CO, 19% dintre acestea fiind produse de autovehicule*. Din acest motiv Uniunea Europeană intenționează să reducă emisiile cu 20% până în anul 2020**. Acest obiectiv se dorește a fi atins cu ajutorul WLTP. Deoarece, la fel ca și consumul de combustibil, emisiile de CO₂ ale unui autovehicul depind de respectivul model. WLTP generează o mai mare transparență pentru compararea consumului de energie și a emisiilor de CO₂ ale diferitelor autovehicule. Astfel, măsurătorile sunt independente de producător și de tipul de autovehicul și în principal au ca rezultat valori mai mari decât cele din ciclul NEDC. Astfel, este de așteptat ca anumite modele și motoarele lor să fie optimizate, în vederea protejării mediului.

*) Aceste informații sunt extrase din documentul "Mobilität der Zukunft - sicher und geprüft" (Mobilitatea viitorului - sigură și testată), 16.03.2015, Verband der TÜV e.V.

**) Aceste informații sunt extrase din documentul publicat în 2013 cu privire la "CO2-Regulierung für Pkw" (Reglementare CO2 pentru autoturisme) a Institut der deutschen Wirtschaft Köln (Institutului Economic German Köln).

Economisiți combustibil cu ușurință!

Consumul de combustibil al autovehiculului Dvs. depinde de numeroși factori pe care nu puteți să-i influențați. Totuși, mai multe trucuri simple vă pot ajuta să reduceți semnificativ consumul de combustibil.

Conduceți relaxat. Economisiți relaxat.

Conduceți anticipativ și modern

Stres înjumătățit, economii dublate: Condusul la viteze moderate și constante, mai puține frânări, deplasarea în ritm cu fluxul traficului, rularea liberă și utilizarea energiei cinetice, toate acestea reduc considerabil consumul de combustibil. Un astfel de stil de condus este, de asemenea, mai sigur şi mai puțin stresant. Chiar și pe autostradă: conduceți cu 130 km/h, în loc de 160 km/h și economisiți! Un stil de condus anticipativ ajută, de asemenea, la evitarea ambuteiajelor.

Schimbați treptele la timp. Alimentați mai rar.

Conduceți mereu în cea mai mare treaptă posibil.

În treapta a 3-a la viteză de 30 - schimbând mai des treptele, economisiți combustibil: dar condusul la turații joase nu afectează motorul? Un mit. Motoarele TDI și TSI adoră să funcționeze în treapta a 3-a la 30 km/h, dezvoltând o putere uimitoare de impunere încă de la 2.000 rpm. Schimbați în treapta a 2-a după o rulare de lungimea autovehiculul Dvs. Iar la schimbarea într-o treaptă superioară puteți să săriți lejer peste o treaptă. Și, întotdeauna, alegeți treapta cea mai mare. 50 km/h în treapta a 5-a nu constituie nicio problemă pentru cele mai multe autovehicule: câtă vreme autovehiculul Dvs. funcționează lin, cu un sunet normal, turația nu este prea scăzută.

Lăsați mașina să ruleze.

Folosiți funcția de decuplare a alimentarii cu combustibil.

0,0 litri: astfel rulați cu costuri zero! Cu tehnicile corecte de condus puteți să economisiți cu adevărat combustibil: Știați cum să obțineți un consum instantaneu de exact 0,0 l/100 km? Lăsați mașina să ruleze liber cu schimbătorul în viteză! Funcția de decuplare a alimentării oprește alimentarea cu combustibil a motorului, iar în acest timp nu folosiți nicio picătură de carburant! Cel mai bun moment pentru a folosi această metodă inteligentă este atunci când profitați concomitent și de frâna de motor. De exemplu, când coborâți în pantă sau vă apropiați de semaforul roșu. Inclusiv și când scoateți din viteză, consumul va fi semnificativ mai mic. Aceasta este o tehnică deosebit de eficientă dacă puteți să lăsați mașina să ruleze liber pe distanțe lungi, conducând într-un stil anticipativ.

Mai mult confort, mai puțin combustibil.

Folosiți dotările cu moderație.

Economisiți până la 2 litri de combustibil, cu dotările potrivite: dotările sporesc confortul la condus, dar dacă sunt folosite în exces sunt, din păcate, prea scumpe. De exemplu instalația de climatizare consumă combustibil - și nu puțin. Reducerea și menținerea temperaturii din interiorul mașinii în zilele caniculare pot consuma la viteze reduse până la 2 l/100 km! Dar temperatura poate fi redusă și prin aerisirea autovehiculului înainte de călătorie și pornind la drum cu geamurile ușor deschise. În timp ce conduceți verificați întotdeauna ce dotări funcționează în respectivul moment - și dacă aveți într-adevăr nevoie de toate.

Economisiți cu presiune.

Verificați presiunea din pneuri.

Economisiți până la 15%: Economia de combustibil începe chiar înaintea cursei - prin simpla verificare a presiunii din anvelope! Rezistența la rulare este responsabilă pentru 15% din consumul total. Dacă umflați anvelopele până la presiunea recomandată pentru autovehiculul încărcat la maximum (valorile pot fi verificate pe clapeta rezervorului de combustibil), reduceți rezistența la rulare și astfel reduceți și consumul de combustibil. Când cumpărați anvelope, asigurați-vă că acestea au cea mai mică rezistență la rulare posibilă - astfel puteți economisi până la 3% și beneficiați totodată de anvelope mai silențioase.

Economii cu motor cald.

Evitați distanțele scurte.

Drumuri combinate - economii semnificative: motorul are cel mai ridicat consum atunci când este rece. Acest lucru înseamnă în esență: Dacă în mod frecvent conduceți doar pe distanțe scurte, consumul Dvs. de combustibil poate să crească rapid, la valori incredibile, de până la 30 l/100 km! Dar puteți economisi combustibil combinând mai multe destinații într-o singură călătorie. Când parcurgeți drumuri mai lungi, motorul dumneavoastră va putea atinge temperatura optimă de funcționare și va consuma mult mai puțin combustibil.

Consumul scade ...ca uns!

Utilizați ulei de motor cu valori reduse de frecare.

Calitatea economisește până la 5%: cu cât mai devreme motorul este bine lubrifiat, cu atât mai repede va produce mai puține emisii. Acest lucru este cu atât mai important la pornirile la rece și pentru drumurile scurte. Calitatea principală a uleiurilor bune trebuie să fie mai ales: distribuirea rapidă.

Uleiurile cu valori reduse de frecare sunt imbatabile în acest sens. Acestea reduc consumul de combustibil cu până la 5% în comparație cu uleiurile obișnuite. Din acest motiv aproape toate automobilele Volkswagen vin din fabrică cu ulei cu valori reduse de frecare.

Rezistență minimă.

Reduceți coeficientul aerodinamic.

Un coeficient aerodinamic mai redus înseamnă o mai mare eficientă: Caracteristicile aerodinamice favorabile sunt cheia pentru un consum redus de combustibil, mai ales la viteze mai mari. De aceea, caroseria autovehiculului Dvs. Audi a fost astfel concepută încât să genereze o rezistență cât mai redusă la înaintare. Accesoriile de pe plafon, ca de exemplu suporturile pentru biciclete sau cutiile de transport vor anula acest efect. Deci, ar fi bine să demontați suporturile de transport de pe plafon, pe perioada dintre vacanta la schi şi excursiile cu bicicleta.

Economisiți cu ușurință.

Evitați să purtați cu Dvs. balast inutil.

Puteți economisi până la 0,3 litri, renunțând la kilogramele inutile: Fiecare kilogram de bagaje costă combustibil. Mai exact: 100 kg vă cresc consumul de combustibil cu până la 0,3 litri la 100 km. Din acest motiv este bine să verificați regulat ce anume se află în portbagajul Dvs. Puteți economisi combustibil chiar și la alimentare. Umpleți rezervorul doar pe jumătate. Deoarece un rezervor plin crește greutatea mașinii și prin urmare crește totodată consumul de combustibil.

Întrebări și răspunsuri.

Cele mai importante întrebări și răspunsuri privind noile valori de consum.

Ce este un ciclu de conducere?

Un ciclu de conducere stabilește cerințele și condițiile pentru măsurarea consumului de combustibil și al emisiilor de CO₂ ale unui autovehicul. Acesta își propune să simuleze o călătorie medie cu autovehiculul cât mai realist posibil. Ciclul de condus specifică anumite condiții, precum temperatura de pornire, viteza și durata măsurătorilor, pentru ca producătorii să poată oferi valori comparabile la înmatricularea şi vânzarea autovehiculelor.

Ce este NEDC?

Noul ciclu european de conducere (pe scurt: NEDC; engl.: New European Driving Cycle, pe scurt: NEDC) a fost introdus la data de 01.07.1992 de către Uniunea Europeană. Scopul acestuia este să garanteze o identificare consecventă a emisiilor specifice de vehicule și a consumului de combustibil și să îmbunătățească comparabilitatea vehiculelor, dar nu pretinde că reflectă utilizarea zilnică reală.

Ce este WLTP?

Începând cu septembrie 2017 se introduce prin Procedura armonizată la nivel mondial de testare a autovehiculelor ușoare, pe scurt WLTP un nou ciclu unitar la nivel mondial. WLTP ia în considerare un comportament de conducere mai apropiat de cel cotidian decât standardul anterior NEDC. Noua procedură urmărește să reflecte mai realist consumul unui vehicul și se bazează pe un ciclu de testare modificat, cu specificații mai stricte de testare.

Care este diferența dintre NEDC și WLTP?

Ciclul de testare NEDC introdus de Uniunea Europeană în 1992 nu mai corespunde condițiilor actuale și nu poate reprezenta cu acuratețe comportamentul individual de conducere, în condiții cotidiene. Noul standard WLTP își propune acum să garanteze că valorile de emisii și consum măsurate în cadrul testărilor de omologare de tip a unui model reflectă valorile obținute în condiții reale de utilizare. Astfel, procedura și ciclul de conducere diferă de cele ale standardului NEDC.

De exemplu, parametrii de testare redefiniți includ o distanță de testare mai mare, perioade mai lungi de condus, timpi mai reduși de staționare și viteze medii mai mari, luând totodată în considerare dotările opționale. Acești noi parametri au în general ca rezultat valori mai mari ale consumului.

Când intră în vigoare WLTP?

Noul ciclu WLTP devine legal obligatoriu începând cu 01.09.2017. Începând cu luna septembrie 2017 toate noile autoturisme și motoare introduse pe piață de producătorii auto trebuie marcate cu valorile de consum și emisii determinate conform WLTP.

Începând cu data de 01.09.2018 toate autoturismele noi - deci și modelele deja existente - trebuie marcate cu valorile de consum și emisii determinate în baza WLTP.

Se va schimba gama de modele a Audi?

Nu. În prezent, nu sunt planificate modificări ale gamei de modele. Anumite modele şi motoarele acestora vor trebui să fie optimizate pentru a atinge un nivel şi mai ridicat de eficiență şi pentru a reduce emisiile în conformitate cu reglementările. Dar modelele nu vor ieși din producție ca urmare a prevederilor WLTP.

Există și alte proceduri?

Da, există. Ciclurile de conducere pentru măsurarea emisiilor şi consumului dezvoltate în Japonia (JC 08) şi SUA (FTP 75) sunt adaptate condițiilor specifice din traficul urban al respectivelor țări. De exemplu, ciclul japonez include numeroase faze de oprire şi pornire de pe loc. Acestea sunt executate de două ori: o dată ca pornire la rece şi o dată ca pornire la cald.

Modele
Toate modelele
Autovehicule cu livrare imediată
Oferte speciale Audi
Pentru clienți
Das WeltAuto
Service & Accesorii
Finanțare
Asigurare
Inovație
Vorsprung durch Technik
Audi e-tron
Audi Sport
Audi România
Audi în România
Istorie
Locații de producție
Parteneriate de cercetare
  • Configurator
  • Newsletter
  • myAudi
  • Newsletter
  • Configurator
  • Contact
  • Informații pentru consumatori
  • Impressum
  • Protecția datelor
  • Copyright
  • Directiva privind fișierele Cookie
  • Căutare partener service

© 2021. Audi România. Toate drepturile rezervate