-
Căutare
Pură energie și performanțe progresiste
Cu accent pe dinamismul estetic
Întreg habitaclul Audi RS e-tron GT este orientat spre centrul funcțional al interiorului mașinii: locul șoferului.
Geometria accelerației
Designul sculptural conciliază în manieră echilibrată proporțiile dinamice de gran turismo ale automobilului, cu caracteristicile inconfundabile specifice modelelor RS.
Sportivitate și calitate premium
Plafonul poate fi opțional fabricat din material sintetic, ranforsat cu fibră de carbon. Materialul acesta extrem de avansat tehnologic este foarte stabil și totodată deosebit de ușor.
Start electrizant
Un automobil cu real potențial de a fascina fără rezerve este modelul special edition one, disponibil în număr limitat de exemplare și dedicat primilor clienți ai modelului Audi e-tron GT.
Din pasiune se naște progresul
În Böllinger Höfen lângă Neckarsulm, atenția la detalii întâlnește precizia și calitatea în producția acestui Gran Tourismo propulsat electric.
Putere
440
kW
Accelerație (0–100 km/h)
3.3
Sec.
Sistem de încărcare
800
volți
O prezență universală
Intenția de reinterpretare a însuși automobilului se arată și în designul purist, inspirat din performanțele aerodinamice avansate. Luxul progresist devine creator de impulsuri și crește intensitatea emoțională extraordinară a conducerii acestui automobil. Distinctive: emblemele RS cu rombul roșu.
Pur și precis
Centrele puterii sunt marcate cu accente distinctive. Astfel, de pildă, centrul coborât de greutate al automobilului este subliniat prin accentuarea pragurilor și ampatamentul lung.
Bandoul luminos animat
Pe întreaga lățime a părții posterioare a automobilului este trasată o bandă luminoasă animată, ce se termină în cele două capete cu blocurile optice principale, formate din segmente LED triunghiulare. O premieră pentru Audi: funcția dublă a blocurilor optice din spate și a luminilor de semnalizare.
Luminile de poziție semnalează dinamica progresistă
Farurile Matrix LED opționale cu Audi Laser Light sunt exponentele directe ale limbajului de design progresist, desenând o semnătură luminoasă inconfundabilă, cu elementul albastru special în X, acolo de unde începe unda orizontală de lumină.
O încheiere de mare precizie
Linia pregnant modulată a umerilor automobilului, precum și difuzorul posterior evidențiat transferă designului de ansamblu o forță dinamică aparte. Linia aplatizată a plafonului conferă modelului Audi RS e-tron GT o alură dinamică de netăgăduit, chiar și atunci când acesta nu se clintește de pe loc.
Expresii dinamice: pachetele RS de design
Pachetul roșu de design RS conturează accente roșii marcante la interiorul îmbogățit cu cusături contrastante Roșu Express. Pachetul gri de design RS accentuează eleganța aparte a designului progresist al interiorului, combinând materiale de calitate superioară în habitaclu, cu cusături contrastante Gri Steel.
Totul este la vedere
Consola centrală și planșa de bord cu design minimalist și cu display color de 12,3 inchi complet digitalizat sunt orientate ergonomic spre șofer, personajul principal al habitaclului.
Design sportiv, cu caracter sportiv
Scaunele sport din față asigură stabilitate laterală excelentă, chiar și la abordarea cu viteză mare a virajelor.
Scaunele din spate
Scaunele laterale cu contururi profilate flanchează scaunul central, evidențiind și în spate caracterul sportiv de ansamblu al automobilului.
Materiale de calitate superioară
O altă dovadă a progresului avansat sunt materialele interiorului, pentru care puteți alege pachetul de piele sau o variantă de finisaje ce renunță complet la pielea naturală.
Formula progresului
Bateria litiu-ion subțire este integrată în podeaua automobilului și oferă performanțe avansate extraordinare, atât în privința încărcării, cât și a propulsiei. Astfel, în combinație cu sistemul de recuperare, autonomia se ridică la 472 km, conform măsurătorilor în baza procedurii WLTP.
Încărcare rapidă
Și în procesul de încărcare, Audi RS e-tron GT dă dovadă de performanțe extrem de avansate, cu până la 270 kW la stațiile de 800 de volți. Astfel, energia necesară pentru a parcurge următorii 100 km poate fi încărcată în doar 5 minute. Iar pentru a încărca bateria din nou de la 5% la 80%, sunt necesare doar 22,5 minute.
Design sportiv cu caracter sportiv
Audi RS e-tron GT poate fi încărcat ca dotare standard cu până la 11 kW în curent alternativ. Pentru încărcarea mai rapidă de acasă, la 22 kW, puteți folosi sistemul opțional e-tron connect de încărcare, în combinație cu sistemul opțional de bord de până la 22 kW (curent alternativ).
Află mai multe
Timpul de încărcare pentru a parcurge 100 km
ca. 5
Min.
Timpul de încărcare la 80 %
22.5
Min.
Autonomie (WLTP)
472
km
O nouă dimensiune RS
Puterea pusă la dispoziție de Audi RS e-tron GT² cu tracțiunea integrală electrică quattro este pur și simplu impresionantă. Motorul electric de pe puntea față, împreună cu motorul electric de pe puntea spate generează 440 kW.
Efecte fascinante, izvorâte din inovațiile tehnice
Formele optimizate aerodinamic devin detalii funcționale deosebit de estetice. De la prizele de aer inteligente din față, la difuzorul evidențiat din spate.
Funcționale și atractive: jantele
Jantele opționale optimizate aerodinamic desăvârșesc conceptul de ansamblu eficient și totodată performant al automobilului.
Dinamism crescut și agilitate accentuată
În ton cu performanțele dinamice ridicate, Audi oferă și două sisteme de frânare ultra-performante opționale: o variantă cu discuri de frână acoperite cu carbură de wolfram și o variantă cu discuri de frână ceramice cu fibră de carbon.
Smart Factory: O artă a manufacturii
Știri despre Audi e-tron
Sunteți martorul următorului mare pas spre mobilitatea viitorului. Aflați detalii exclusive despre Audi RS e-tron GT urmărind știrile e-tron.
Abonați-vă acum
Valorile privind consumul și emisiile de CO2 au fost determinate în baza procedurilor de măsurare stabilite de lege. Începând cu 1 septembrie 2017, anumite vehicule noi sunt omologate de tip folosind procedura de testare a vehiculelor ușoare armonizata la nivel mondial (WLTP - World Harmonised Light Vehicle Test Procedure), care este o procedură de testare nouă și mai realistă pentru măsurarea consumului și a emisiilor de CO2. Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP va înlocui progresiv noul ciclu de conducere european (NEDC - New European Driving Cycle). Datorită condițiilor de testare mai realiste, consumul și emisiile de CO2 măsurate în cadrul WLTP sunt în multe cazuri mai ridicate comparativ cu cele măsurate în cadrul NEDC. Mai multe detalii despre procedura WLTP, valorile de consum și emisii, precum și elementele care influențează aceste valori pot fi obținute accesând pagina de internet https://www.audi.ro/stiri/wltp. Informațiile nu se referă la un anumit vehicul și nu constituie parte integrantă a ofertei, ci sunt destinate exclusiv scopurilor comparative între diferitele tipuri de vehicule. Valorile de consum și emisii ale vehiculului la momentul utilizării efective a acestuia pot să devieze față de cele menționate în materialele de prezentare sau în documentele cu privire la vehiculul în cauză. Aceste valori sunt influențate inclusiv de conduita în trafic, ponderea parcursului urban/extraurban, consumatorii utilizați in timpul deplasării (de exemplu, utilizarea instalației de climatizare), gradul de încărcare al vehiculului, precum și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, bare transversale, portbagaj auto), pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamicitatea, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 în ceea ce privește vehiculul.