- Autonomia variază între 575-622 de kilometri, în funcție de echipamentul selectat al vehiculului.
- Timpul de încărcare al bateriei, puterea maximă de încărcare DC la stațiile de încărcare HPC (High Power Charging) și intervalul de reîncărcare au fost determinate în conformitate cu DIN 70080 și pot fi determinate în funcție de diverși factori, cum ar fi temperatura ambiantă și a bateriei, utilizarea altor prize specifice țării, utilizarea funcției de precondiționare (de exemplu, aerul condiționat controlat de la distanță al vehiculului), disponibilitatea energiei la stația de încărcare, starea de încărcare și îmbătrânirea bateriei. Puterea de încărcare scade odată cu creșterea stării de încărcare. Pierderile de încărcare sunt luate în considerare.
- Audi e-tron GT quattro: consum de energie (mixt): 17,8–19,3 kWh/100 km; emisii de CO₂ (mixt): 0 g/km; Clasa de CO₂: A
- La stațiile de încărcare HPC.
- Tarifele de încărcare afișate și cardul de încărcare sunt oferite de Volkswagen Group Charging GmbH (Elli), Karl-Liebknecht-Str. 32, 10178 Berlin. Condiția prealabilă pentru încheierea acestor tarife este un cont myAudi și aplicația myAudi. În aplicația myAudi trebuie să fie înregistrat modelul Audi (pe baza numărului de șasiu) și un utilizator principal. Contractul are o durată de o lună și se prelungește automat cu încă o lună, cu excepția cazului în care este reziliat în termen de 14 zile de la încheierea perioadei contractuale individuale. Un drept special extraordinar de reziliere, de exemplu în cazul unei ajustări a prețului, rămâne neafectat. În cazul unei scutiri de la taxa de bază, contractul are o durată fixă de 12 luni și se încheie automat după această perioadă. Rezilierea obișnuită este exclusă în această perioadă. În funcție de contractul de telefonie mobilă, se pot aplica costuri suplimentare.
- Parte a Audi connect Navigation & Infotainment.
- În funcție de disponibilitatea specifică țării. Compatibilitatea actuală a sistemului de operare iOS/Android poate fi găsită în descrierea aplicației myAudi din App Store sau Play Store. Este necesară înregistrarea prealabilă.
- Pentru activare este necesar mai întâi un contract existent cu Audi charging. Serviciul poate fi apoi activat prin intermediul aplicației myAudi. La fel ca și încărcarea Audi, serviciul de utilizare a funcției Plug&Charge este disponibil în Europa în Austria, Belgia, Bulgaria, Croația, Cipru, Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Olanda, Norvegia, Polonia, România, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Elveția și Regatul Unit. În țările europene menționate mai sus, serviciul funcționează doar la stațiile de încărcare cu marcajul Plug&Charge.
- Proporția menționată mai sus de materii prime regenerabile și reciclate este introdusă în producție prin metoda bilanțului masic. În procesul de producție, la compoziția materiei prime utilizate se adaugă atât de multe materii prime regenerabile și reciclate, încât materialul folosit pentru fabricarea anvelopei are o pondere medie de 55% materii prime regenerabile și reciclate. Cu toate acestea, acest lucru înseamnă că procentul real de materii prime regenerabile și reciclate utilizate în anvelopa individuală poate fi, de asemenea, mai mic de 55%.
- Audi RS e-tron GT: Consum de energie (mixt): 18,59-23,12 kWh/100 km; emisii de CO₂ (mixt): 0 g/km; Clasa de CO₂: A
- Echipamentul menționat este opțional și se poate achiziționa contra unei taxe suplimentare.
- Puterea de încărcare depinde de tipul de priză de rețea utilizat, de tensiunea specifică țării și de numărul de faze disponibile ale rețelei electrice, precum și de instalația casei specifice clientului. Prin urmare, poate fi mai mic. Cablul de conectare la alimentare cu mufă industrială și unitatea de control a sistemului de încărcare sunt compatibile între ele. Schimbarea ulterioară a cablului de conectare la rețea la un alt tip de priză poate reduce puterea de încărcare disponibilă a întregului sistem.
- Din cauza condițiilor fizice, performanța în modul Launch Control pentru valoarea specificată a accelerației poate fi apelată în mod repetat, dar nu atât de des pe cât se dorește.
- Puterea disponibilă în situația individuală de conducere depinde de factori variabili, cum ar fi temperatura exterioară, temperatura bateriei, starea de încărcare și condiționare sau îmbătrânirea fizică a bateriei de înaltă tensiune. Abaterile, în special de la parametrii menționați mai sus, pot duce la o reducere a performanței.
- Conținutul net de energie al bateriei este o valoare rotunjită tipică, indiferent de vehicul. Aceasta este determinată cu un profil de sarcină constantă în condiții limită definite și ia în considerare întreaga gamă de conținut de energie a bateriei care poate fi utilizată în vehicul până la oprirea acestuia. Energia reală de descărcare poate diferi de aceasta, deoarece depinde de profilul de conducere specific și de temperatura bateriei.
- Performanță Audi RS e-tron GT: Consum de energie (mixt): 18,97-22,58 kWh/100 km; emisii de CO₂ (mixt): 0 g/km; Clasa de CO₂: A
- O ofertă de la Audi Sport GmbH.
- Cu sistemul de sunet premium opțional Bang & Olufsen cu sunet 3D, care este disponibil opțional, un cost suplimentar, volumul portbagajului este de 350 de litri.
- Disponibilitatea aplicațiilor terțe care acceptă Dolby Atmos în Audi Application Store este responsabilitatea furnizorilor terți. Audi nu poate garanta disponibilitatea permanentă.
- Magazinul de aplicații Audi și interfața pentru smartphone fac parte din echipament. Echipamentul menționat este un supliment opțional pentru o taxă suplimentară. Pentru a utiliza aplicațiile sunt necesare un cont myAudi și o conexiune de date. Pentru mai multe informații, te rugăm să contactezi partenerul Audi sau să utilizezi aplicația myAudi.
- Audi exclusive este o ofertă opțională de la Audi Sport GmbH care este disponibilă la un cost suplimentar.
- Cursurile de formare oferite de Audi driving experience se desfășoară cu vehicule Audi cu omologare rutieră și, cu excepția tururilor, se desfășoară pe zone sau piste închise. Vehiculele Audi cu omologare rutieră nu sunt nici proiectate, nici potrivite pentru curse. Antrenamentele, cu excepția tururilor, nu includ free riding, ci sunt implementate sub îndrumarea unui personal de formatori instruiți și experimentați și adaptate la nivelul individual de experiență al fiecărui participant în parte. Tehnicile de conducere practicate în cadrul cursurilor de formare pot fi utilizate în traficul rutier numai în măsura în care sunt compatibile cu Legea privind circulația rutieră.
- Informațiile privind consumul de combustibil, consumul de energie electrică, emisiile de CO₂ și autonomia electrică au fost determinate conform procedurii de testare impuse prin lege – „Procedura de testare armonizată la nivel mondial pentru vehicule ușoare” (WLTP), în conformitate cu Regulamentul (CE) 715/2007. Echipamentele opționale și accesoriile (cum ar fi elementele montate ulterior, dimensiunea anvelopelor etc.) pot influența parametrii relevanți ai vehiculului – de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamica – și, împreună cu condițiile meteo, traficul și stilul tău de condus, pot afecta consumul de combustibil, consumul de energie electrică, emisiile de CO₂, autonomia electrică și performanțele vehiculului.