-
Căutare
Sportivul polivalent. Audi A6 Avant.
Spaţiu generos şi confortabil, plus sisteme de asistență de ultimă generaţie, toate îmbrăcate în designul unui atlet desăvârşit: Audi A6 Avant relevă în toate detaliile latura sportivă, marcantă şi avangardistă a noului limbaj de design al mărcii.
Dinamism în fiecare linie.
Mai joasă şi mai lată: partea frontală a modelului Audi A6 Avant emană o alură şi mai impunătoare şi impresionează cu trăsături deosebit de dinamice, ca de exemplu cu pasajele marcante ale roţilor, cu panta abruptă a liniei plafonului şi montantul D puternic înclinat. În spate se remarcă mai ales eleronul sportiv şi bandoul cromat. Pe scurt: spaţiu din plin, în haină atletică.
Mai multe despre exterior
Inconfundabil
Secţiunea posterioară accentuat tridimensională a maşinii este inconfundabilă, inclusiv graţie eleronului sportiv de la nivelul plafonului, dar şi a bandoului cromat specific. Aceste detalii, împreună cu terminaţiile orizontale ale sistemului de evacuare ce sunt finisate cu aspect de aluminiu, plus semnătura luminoasă unică a blocurilor optice, desenează un design de ansamblu musculos, ce subliniază încă o dată caracterul progresist al modelului Audi A6 Avant.
Dimensiuni generoase
Pe deplin confortabil: interiorul optimizat al modelului Audi A6 Avant le oferă pasagerilor, dar şi şoferului, mai mult spaţiu la nivelul picioarelor, al capului şi umerilor, la volumul generos, deja consacrat, al portbagajului. Puteţi să încărcaţi obiectele mai lungi prin spătarul fracţionat 40:20:40 al banchetei, ce poate fi rabatat flexibil, pentru a se adapta optim la dorinţele şi necesarul dumneavoastră. Călătoriile cu familia şi echipamentul de schi sau călătoriile mai lungi de afaceri pot fi toate organizate cât se poate de simplu, graţie spaţiului pentru bagaje cu capacitatea între 565 şi 1.680 de litri.
Mai multe despre confortul interior
Soluţii de organizare
Idei mici, cu efect mare: sistemul de şine inclus în dotarea standard şi setul opţional de fixare permite organizarea optimă a spaţiului de încărcare, acesta putând fi compartimentat sau adaptat conform necesităţilor. Vă puteţi proteja şi fixa bagajele mari şi casante cu ajutorul barelor telescopice şi al plaselor de fixare, dar şi al benzilor de fixare ce pot fi prinse de cele patru inele de amarare cu poziţionare variabilă. Când nu aveţi bagaje, setul de fixare poate fi introdus rapid şi simplu sub podeaua portbagajului. Confortul este amplificat, de exemplu, de acţionarea cu senzori a hayonului. Aceşti senzori sunt integraţi în bara de protecţie din spate, astfel că trebuie doar să mişcaţi un picior sub bară, pentru ca hayonul să se deschidă automat, prin acţionare electrică.
Trapa panoramică vitrată
Plafonul panoramic vitrat opţional are o suprafaţă transparentă mărită cu 30% faţă de modelul predecesor şi conferă la interior o ambianţă luminoasă plăcută. Când soarele bate prea puternic, jaluzeaua vă protejează de căldură şi lumină. Fireşte că puteţi să şi deschideţi trapa pentru a aerisi interiorul. Paravântul va împiedica formarea curenţilor neplăcuţi şi zgomotoşi de aer.
Linii de echipare
În funcţie de dorinţele şi preferinţele clientului, Audi A6 Avant poate avea diferite caractere, căci alături de linia de echipare de bază, vă sunt oferite şi patru linii adiţionale de dotare, fiecare cu propria bază coloristică. Opţiunile disponibile sunt: sport, design, design selection şi, în imagine, pachetul sport S line. Materialele, de la pielea Valcona, la decorurile opţionale din aluminiu mat texturat sunt toate de calitate excelentă.
Design minimalist. Confort maxim.
Ecranele tactile HD opţionale de 10,1 şi 8,6 inchi ale sistemelor MMI şi MMI plus cu touch response se integrează armonios în planşa de bord. Împreună cu sistemul opţional MMI Navigation plus, maşina va fi echipată şi cu afişajul complet digitalizat Audi virtual cockpit. Acesta are o diagonală de 12,3 inchi şi poate fi folosit cu ajutorul butoanelor multifuncţionale de pe volan. Profilul fiecărui şofer poate fi personalizat datorită numeroaselor setări ce pot fi ajustate după placul fiecăruia. Sistemul permite salvarea profilurilor astfel individualizate pentru până la şapte utilizatori diferiţi. Funcţiile centrale ale automobilului pot fi rearanjate pe ecranul MMI în poziţia dorită, prin drag-and-drop, la fel ca la smartphone-uri. Totul este flexibil, confortabil şi mai ales simplu.
Mai multe despre conceptul de operare
Până la 400 de funcţii cu posibilitate de personalizare
Sistemul MMI touch response redefineşte standardele în domeniu, graţie utilizării intuitive şi a opţiunilor de personalizare. Astfel, până la şapte șoferi îşi pot memora setările preferate pentru până la 400 de funcţii. Structura prin excelenţă logică şi simplificată a meniului sistemului permite accesul rapid la funcţiile maşinii. În baza unor shortcut-uri configurabile, funcţiile centrale ale automobilului pot fi rearanjate pe ecranul MMI în poziţia dorită, prin drag-and-drop, la fel ca la smartphone-uri.
Tehnologia MMI touch response
Click, swipe, zoom, scroll. Tehnologia MMI touch response aduce la bordul maşinii confortul smartphone-urilor de ultimă oră şi îl optimizează cu un factor decisiv: feedback-ul tactil. Când degetul atinge display-ul, funcţia nu este instantaneu activată, ci sistemul va recunoaşte comanda doar când apăsaţi uşor. Totodată, veţi simţi un impuls mecanic de confirmare şi veţi auzi un "click". Astfel, comenzile vor fi sigure şi facile, chiar şi în situaţiile mai dificile ce pot interveni la condusul automobilului. Pe display-ul superior, şoferul are posibilitatea de a administra serviciile de infotainment şi de navigaţie, iar pe cel inferior poate introduce text, ajusta climatizarea şi poate controla diferite alte funcţii de confort. Totul devine chiar şi mai clar, cu ecranul de 12,3 inchi al afişajului opţional Audi virtual cockpit, pe care îl puteţi adapta flexibil necesităţilor dumneavoastră.
MMI Navigation plus cu Audi virtual cockpit
Sistemul opţional MMI Navigation plus cu Audi virtual cockpit dispune de un display tactil de 10,1 inchi cu rezoluţie înaltă şi redare 3D a hărţilor. Audi virtual cockpit, instrumentul de bord inovator şi 100% digital, dispune de un ecran de înaltă rezoluţie cu diagonala de 12,3 inchi. Navigaţia conectată la internet îşi calculează rutele în baza informaţiilor din cloud şi oferă machete 3D ale anumitor oraşe, cu detalii precise ale străzilor şi clădirilor. În echiparea standard sunt incluse şase actualizări gratuite ale hărţilor de navigaţie. Acestea sunt oferite din 6 în 6 luni.
Interacţiune vocală pe bază de limbaj natural
Vorbitul este un mod de exprimare cât se poate de intuitiv. Motiv pentru care, acum, puteţi să controlaţi Audi A6 Avant şi prin vorbe, căci, opţional, vă oferim funcţia de comandă vocală pe bază de limbaj natural, un sistem inteligent de operare ce vă înţelege când vorbiţi şi nu este redus doar la comenzi vocale predefinite. Fie date de navigaţie, posturi radio sau textul unui mesaj: dumneavoastră vorbiţi, automobilul face.
Audi phone box
Trebuie doar să vă aşezaţi smartphone-ul în compartimentul opţional Audi phone box şi imediat ce telefonul este conectat la automobil prin Bluetooth, va fi identificat automat şi poate fi operat prin MMI, volanul multifuncţional sau comandă vocală. Conectarea compartimentului cu antena automobilului vă asigură o mai bună calitate a recepţiei şi deci, o mai bună calitate a convorbirilor. Iar dacă smartphone-ul dumneavoastră suportă standardul Qi, poate fi încărcat când se află în Audi phone box. Fără să fie nevoie de niciun cablu!
Audi connect
Gama Audi connect include numeroase servicii on-line, printre care şi serviciile Car-to-X. Cheia opţională Audi connect, spre exemplu, permite descuierea şi încuierea maşinii cu ajutorul smartphone-ului. Aplicaţia myAudi interconectează maşina cu smartphone-ul proprietarului ei.
Lumină de avangardă. Design expresiv.
Farurile opţionale HD Matrix LED cu lumini de semnalizare dinamice impresionează din două puncte de vedere, căci oferă şoferului iluminarea optimă a drumului, fără a deranja participanții la trafic ce vin din sens opus şi, pe de altă parte, conferă maşinii lăţime vizuală când este privită din faţă, blocurile optice având un design alungit specific.
Mai multe despre tehnologia de iluminare
Luminile dinamice de semnalizare
Mult mai mult decât un simplu joc de lumini: luminile dinamice de semnalizare fac ca lumina să curgă uniform de la interior spre exterior, indicând astfel celorlalţi participanţi la trafic unde anume va vira automobilul. Puterea mai mare de iluminare şi evidenţierea mai accentuată atrag fără întârziere atenţia, ceea ce înseamnă o contribuţie importantă la siguranţa traficului.
Farurile HD Matrix LED
Farurile HD Matrix LED opţionale permit iluminarea precisă şi optimizată a carosabilului. Sistemul va identifica vehiculele care rulează în faţă din sens opus sau pe acelaşi sens, în anumite limite, iar lumina va fi estompată cu precizie în zona acestor vehicule. În schimb, zonele din vecinătatea vehiculelor şi dintre ele vor fi în continuare iluminate la intensitate maximă. Distribuirea luminii fără mijloace mecanice, atât în zona luminilor de drum cât şi a celor de întâlnire, este dinamică şi atractivă, fiind realizată prin activarea şi dezactivarea segmentelor individuale ale farurilor. Astfel, acest tip de lumini optimizează iluminarea carosabilului şi sporeşte confortul şi siguranţa. Separarea luminilor de întâlnire tradiţionale de luminile de drum este astfel aproape complet înlăturată.
Viitorul a sosit. Aici. Acum.
Condiţia de bază pentru funcționarea numeroaselor sisteme de asistență a şoferului cu care poate fi echipat Audi A6 Avant constă în recunoaşterea în detaliu a mediului în care se află maşina. În acest sens, am echipat-o cu numeroşi şi variaţi senzori: senzori cu ultrasunete, camere video, radare mid-range şi long-range. Toate datele captate de aceşti senzori sunt transmise unităţii centrale zFAS de comandă a sistemelor de asistenţă. Acest computer cu dimensiunea similară unei tablete, prelucrează permanent semnalele şi creează o imagine fidelă a zonei ce înconjoară maşina, pentru un nivel şi mai ridicat de siguranţă.
Mai multe despre sistemele de asistență
Sistemul de asistenţă City include funcţii de asistenţă concepute special pentru traficul urban, ca, de exemplu, asistentul pentru intersecţii, ce monitorizează intersecţiile cu trafic intens. Asistentul pentru schimbarea benzii de rulare monitorizează vehiculele ce se apropie pe banda alăturată. Funcţia de avertizare la ieşirea din automobil atrage atenţia asupra vehiculelor ce trec pe lângă propria maşină oprită. Asistentul pentru traficul perpendicular din spate avertizează în cazul riscului de coliziune la ieşirea de pe locurile de parcare. Audi pre sense rear iniţează măsuri preventive pentru protecţia ocupanţilor maşinii şi a altor participanţi la trafic.1
Asistentul pentru remorcă
Cu acest asistent pentru condusul cu remorcă, manevrele devin mai simple ca niciodată. Fie că aţi remorcat o rulotă sau o remorcă cu barcă, trebuie doar să acceleraţi cu grijă şi să setaţi unghiul în care doriţi să vă deplasaţi în marşarier. Asistentul pentru remorcă ajută şoferul la direcționarea maşinii cu remorcă, dar contribuie şi la menţinerea traiectoriei remorcii, optimizând stabilitatea la deplasare.
1 Vă rugăm să aveţi în vedere că sistemele de asistenţă pot ajuta şoferul la condus doar în anumite limite specifice sistemului. Răspunderea şi atenţia necesară pentru condus şi activităţile implicate de condusul unui automobil aparţin întotdeauna şoferului.
Cu toate motoarele înainte
La lansarea pe piaţa, A6 Avant va oferi spre alegere două motoare diesel cu putere mare. Este vorba de cele două motoare cu şase cilindri 45 TDI quattro 170 kW (231 CP) (consum combustibil mixt în l/100 km: 5,9-5,7*; emisii de CO₂ mixte în g/km: 155-147*) şi 50 TDI quattro 210 kW (286 CP) (consum combustibil mixt în l/100 km: 5,9-5,7*; emisii de CO₂ mixte în g/km: 155-147*). Toate motorizările dispun de tehnologie micro-hibridă.
Mai multe despre motor
Tehnologia micro-hibridă
Electrizant: toate propulsoarele cu care poate fi echipat Audi A6 Avant sunt echipate cu noua tehnologie micro-hibridă a mărcii Audi, ce reduce în condiţii reale de mers consumul cu până la 0,7 litri de combustibil la 100 de kilometri. În acest sens, generatorul cu rol de demaror şi alternator funcţionează împreună cu bateria litiu-ion, pentru a genera energie adiţională folosită pentru optimizarea accelerării, precum şi pentru eficientizare şi creşterea confortului. Tehnologia este oferită în două variante: la motoarele cu patru cilindri, se foloseşte un sistem de 12 V, iar la cele cu şase cilindri, unul de 48 V, care, în acest caz, serveşte şi ca sistem electric de bord.
Agilitate mai accentuată. Manevrabilitate mai rafinată. Sportivitate avansată.
Direcţia progresivă inclusă în dotarea standard asigură agilitate şi precizie, graţie raportului sportiv la care este setată. Iar în combinaţie cu direcţia integrală opţională, manevrabilitatea şi agilitatea sportivă sunt accentuate şi mai pregnant.
Mai multe despre dinamica de condus
Direcţia integrală dinamică
Manevrabilitate sportivă, în condiţii de stabilitate maximă: două contradicţii
conciliate elegant de direcţia integrală dinamică. Pe puntea faţă acţionează
direcţia dinamică. Sistemul acesteia modifică raportul direcţiei în funcţie de
situaţia de mers. La o viteză mai mică de deplasare, roţile din spate sunt
direcţionate în sensul opus roţilor din faţă, ceea ce creşte agilitatea
automobilului şi reduce diametrul de bracare al maşinii cu până la 1,1 metru.
Astfel, manevrarea maşinii cu o lungime exterioară totală de aproape cinci metri
devine cât se poate de facilă şi agilă. La viteze medii şi mai mari, roţile din
faţă şi cele din spate sunt virate în aceeaşi direcţie, ceea ce accentuează
stabilitatea şi conferă maşinii o ţinută fermă, chiar şi la schimbările bruşte de
bandă. Pentru călătorii sigure şi mai mult confort pentru pasageri.
Patru configuraţii pentru trenul de rulare
Pentru trenul de rulare, Audi vă oferă patru variante: sistemul clasic cu arcuri
din oţel, şasiul sport, şasiul cu sistemul de ajustare a amortizoarelor şi
suspensia pneumatică adaptivă, care permite şi ajustarea amortizării. Mai ales
această a patra variată asigură un confort extraordinar la bordul modelului A6
Avant, dar şi manevrabilitate sportivă. Iar cu Audi drive select, poate fi, de
asemenea, ajustată mereu optim la stilul de condus al şoferului şi la condiţiile
curente de mers. Confort şi relaxare sau sportivitate şi stabilitate: dumneavoastră
decideți.
Valorile privind consumul și emisiile de CO2 au fost determinate în baza procedurilor de măsurare stabilite de lege. Începând cu 1 septembrie 2017, anumite vehicule noi sunt omologate de tip folosind procedura de testare a vehiculelor ușoare armonizata la nivel mondial (WLTP - World Harmonised Light Vehicle Test Procedure), care este o procedură de testare nouă și mai realistă pentru măsurarea consumului și a emisiilor de CO2. Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP va înlocui progresiv noul ciclu de conducere european (NEDC - New European Driving Cycle). Datorită condițiilor de testare mai realiste, consumul și emisiile de CO2 măsurate în cadrul WLTP sunt în multe cazuri mai ridicate comparativ cu cele măsurate în cadrul NEDC. Mai multe detalii despre procedura WLTP, valorile de consum și emisii, precum și elementele care influențează aceste valori pot fi obținute accesând pagina de internet https://www.audi.ro/stiri/wltp. Informațiile nu se referă la un anumit vehicul și nu constituie parte integrantă a ofertei, ci sunt destinate exclusiv scopurilor comparative între diferitele tipuri de vehicule. Valorile de consum și emisii ale vehiculului la momentul utilizării efective a acestuia pot să devieze față de cele menționate în materialele de prezentare sau în documentele cu privire la vehiculul în cauză. Aceste valori sunt influențate inclusiv de conduita în trafic, ponderea parcursului urban/extraurban, consumatorii utilizați in timpul deplasării (de exemplu, utilizarea instalației de climatizare), gradul de încărcare al vehiculului, precum și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, bare transversale, portbagaj auto), pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamicitatea, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 în ceea ce privește vehiculul.