Timp de încărcare1 pentru Plug-in-Hybrid Audi

Audi e-tron 50 quattro

Priză casnică 16A (max. 2,3 kW): aprox. 36 ore Priză industrială 16A (max. 11 kW): aprox. 7 ore Priză industrială 32A (max. 22 kW): aprox. 3 ore și 30 minute Capacitate brută a bateriei: 71 kWh

Audi e-tron 55 quattro

Priză casnică 16A (max. 2,3 kW): aprox. 48 ore Priză industrială 16A (max. 11 kW): aprox. 9 ore și 15 minute Priză industrială 32A (max. 22 kW): aprox. 4 ore și 45 minute Capacitate brută a bateriei: 95 kWh

A3 Sportback 40 TFSI e 2, 3

Sistem de încărcare compact la priză casnică (până la 2,3 kW): aprox. 5 ore Sistem de încărcare compact la priză industrială 16A: aprox. 3 ore și 45 minute (max. 3,6 kW) Capacitate brută a bateriei: 13,2 kWh

A6 Limousine TFSI e quattro 2, 3

Sistem de încărcare compact la priză casnică (până la 2,3 kW): aprox. 6 ore și 30 minute Sistem de încărcare compact la priză industrială 16A: aprox. 2 ore și 30 minute (max. 7,4 kW) Capacitate brută a bateriei: 17,9 kWh

A7 Sportback TFSI e quattro 2, 3

Sistem de încărcare compact la priză casnică (până la 2,3 kW): aprox. 6 ore și 30 minute Sistem de încărcare compact la priză industrială 16A: aprox. 2 ore și 30 minute (max. 7,4 kW) Capacitate brută a bateriei: 17,9 kWh

Q5 TFSI e quattro 2, 3

Sistem de încărcare compact la priză casnică (până la 2,3 kW): aprox. 6 ore și 30 minute Sistem de încărcare compact la priză industrială 16A: aprox. 2 ore și 30 minute (max. 7,4 kW) Capacitate brută a bateriei: 17,9 kWh

Q7 TFSI e quattro 2, 3

Sistem de încărcare compact la priză casnică (până la 2,3 kW): aprox. 6 ore și 30 minute Sistem de încărcare compact la priză industrială 16A: aprox. 2 ore și 30 minute (max. 7,4 kW) Capacitate brută a bateriei: 17,9 kWh

Q8 TFSI e quattro 2, 3

Sistem de încărcare compact la priză casnică (până la 2,3 kW): aprox. 6 ore și 30 minute Sistem de încărcare compact la priză industrială 16A: aprox. 2 ore și 30 minute (max. 7,4 kW) Capacitate brută a bateriei: 17,9 kWh

Audi e-tron 50 quattro

Priză casnică 16A (max. 2,3 kW): aprox. 36 ore Priză industrială 16A (max. 11 kW): aprox. 7 ore Priză industrială 32A (max. 22 kW): aprox. 3 ore și 30 minute Capacitate brută a bateriei: 71 kWh

Audi e-tron 55 quattro

Priză casnică 16A (max. 2,3 kW): aprox. 48 ore Priză industrială 16A (max. 11 kW): aprox. 9 ore și 15 minute Priză industrială 32A (max. 22 kW): aprox. 4 ore și 45 minute Capacitate brută a bateriei: 95 kWh

A3 Sportback 40 TFSI e 2, 3

Sistem de încărcare compact la priză casnică (până la 2,3 kW): aprox. 5 ore Sistem de încărcare compact la priză industrială 16A: aprox. 3 ore și 45 minute (max. 3,6 kW) Capacitate brută a bateriei: 13,2 kWh

A6 Limousine TFSI e quattro 2, 3

Sistem de încărcare compact la priză casnică (până la 2,3 kW): aprox. 6 ore și 30 minute Sistem de încărcare compact la priză industrială 16A: aprox. 2 ore și 30 minute (max. 7,4 kW) Capacitate brută a bateriei: 17,9 kWh

A7 Sportback TFSI e quattro 2, 3

Sistem de încărcare compact la priză casnică (până la 2,3 kW): aprox. 6 ore și 30 minute Sistem de încărcare compact la priză industrială 16A: aprox. 2 ore și 30 minute (max. 7,4 kW) Capacitate brută a bateriei: 17,9 kWh

Q5 TFSI e quattro 2, 3

Sistem de încărcare compact la priză casnică (până la 2,3 kW): aprox. 6 ore și 30 minute Sistem de încărcare compact la priză industrială 16A: aprox. 2 ore și 30 minute (max. 7,4 kW) Capacitate brută a bateriei: 17,9 kWh

Q7 TFSI e quattro 2, 3

Sistem de încărcare compact la priză casnică (până la 2,3 kW): aprox. 6 ore și 30 minute Sistem de încărcare compact la priză industrială 16A: aprox. 2 ore și 30 minute (max. 7,4 kW) Capacitate brută a bateriei: 17,9 kWh

Q8 TFSI e quattro 2, 3

Sistem de încărcare compact la priză casnică (până la 2,3 kW): aprox. 6 ore și 30 minute Sistem de încărcare compact la priză industrială 16A: aprox. 2 ore și 30 minute (max. 7,4 kW) Capacitate brută a bateriei: 17,9 kWh

1 Timpul de încărcare a bateriei  poate varia în funcție de diverși factori , cum ar fi temperatura ambiantă, utilizarea altor prize specifice țării și utilizarea funcției de precondiționare (de exemplu, aer condiționat controlat de la distanță al vehiculului). Când utilizați prize de uz casnic, puterea de încărcare este limitată de sistemul de încărcare e-tron.

2 Valori de consum și emisii Audi A3 Sportback 40 TFSI e: Consum mixt de combustibil¹: 1,4–1,3 l/100 km; Consum mixt de energie electrică¹: 12,9–12,0 kWh/100 km; Emisii de CO₂ mixte¹: 32-29 g/km. Audi A6 Sedan TFSI e: Consum mixt de combustibil: 1,6–1,4 l/100 km; Consum combinat de energie : 17,9–16,7 kWh/100 km; Emisii de CO₂ mixte: 36-31 g/km Audi A7 Sportback TFSI e: Consum mixt de combustibil: 1,6–1,4 l/100 km; Consum combinat de energie : 17,9–16,9 kWh/100 km; Emisii de CO₂ mixte: 36-32 g/km Audi Q5 TFSI e: Consum mixt de combustibil: 1,9–1,8 l/100 km; Consum combinat de energie : 19,5–19,3 kWh/100 km; Emisii de CO₂ mixte: 44-41 g/km Audi Q7 TFSI e: Consum mixt de combustibil: 2,7–2,6 l/100 km; Consum de energie electrică mixt: 22,6–21,7 kWh/100 km; Emisii de CO₂ mixte: 62-59 g/km Audi Q8 55 TFSI e quattro: Consum mixt de combustibil: 2,8–2,6 l/100 km; Consum combinat de energie : 22,9–21,9 kWh/100 km; Emisii de CO₂ mixte: 63–59 g/km Audi Q8 60 TFSI e quattro: Consum mixt de combustibil: 2,8–2,7 l/100 km; Consum  combinat de energie : 22,9–22,6 kWh/100 km; Emisii de CO₂ mixte: 63–62 g/km

3 Valorile de consum și emisii declarate au fost determinate în conformitate cu metodele de măsurare prevăzute de lege . La 1 ianuarie 2022, ciclul de încercare WLTP a înlocuit complet ciclul de încercare NEDC, astfel încât nu sunt disponibile valori NEDC pentru vehiculele nou omologate de tip după această dată. Informațiile nu se referă la un singur vehicul și nu fac parte din ofertă, ci sunt utilizate doar în scopuri de comparație între diferitele tipuri de vehicule. Echipamentele și accesoriile suplimentare (piese suplimentare, format anvelope etc.) pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, cum ar fi greutatea, rezistența la rulare și aerodinamica , și pot influența condițiile meteorologice și de trafic, precum și comportamentul individual de conducere, consumul de combustibil, consumul de energie, emisiile de CO2 și valorile performanței de conducere ale unui vehicul . Datorită condițiilor de testare mai realiste, valorile consumului de combustibil și ale emisiilor de CO2 măsurate conform WLTP sunt în multe cazuri mai mari decât cele măsurate conform NEDC. Prin urmare, pot exista modificări corespunzătoare ale impozitării vehiculelor începând cu 1 septembrie 2018.