Text: Bernd Zerelles - Foto: Robert Fischer - Timp de lectură: 4 min
RS e-tron GT: Consum mixt energie electrică1: 20,25-22,5 kWh/100 km (WLTP); emisii CO₂ mixte1: 0 g/km (WLTP)
Pentru acest automobil sunt disponibile exclusiv valorile pentru consum determinate conform prevederilor WLTP. Valorile NEDC nu sunt disponibile.
În episoadele Audi e-tron Storys, diferiți șoferi ne vorbesc despre ce anume îi încântă la mobilitatea electrică. De data aceasta este vorba despre cheful elvețian distins cu trei stele, Andreas Caminada și mașina sa Audi RS e-tron GT2.
În episoadele Audi e-tron Storys, diferiți șoferi ne vorbesc despre ce anume îi încântă la mobilitatea electrică. De data aceasta este vorba despre cheful elvețian distins cu trei stele, Andreas Caminada și mașina sa Audi RS e-tron GT2.
Conversația se oprește scurt la această întrebare, ai crede că se simte o ușoară iritare în vocea lui Andreas Caminada, înainte de a răspunde ferm și politicos: „Este o mașină potrivită în toate situațiile: fie că merg repede până în satul vecin să cumpăr legume de la țărani, fie că duc copiii la fotbal sau am o întâlnire de business în Zürich.“ Audi RS e-tron GT2 este mașina pe care gastronomul elvețian din Graubünden o folosește zi de zi. „Fie că merg pe distanțe scurte sau lungi, îmi place de fiecare dată când conduc.” Caminada își administrează restaurantul de lux și hotelul-boutique Schloss Schauenstein, în frumosul sat Fürstenau. Bucătăria sa fină încorporează gusturile din Alpi, bazându-se pe produsele locale, pe care le combină cu arta culinară franceză Haute Cuisine.
Andreas Caminada apreciază designul și potrivirea pentru utilizarea cotidiană a mașinii sale Audi RS e-tron GT2.
Beinvegni, înseamnă bun-venit în dialectul local din Graubündens, satul natal al lui Andreas Caminada.
Andreas Caminada apreciază designul și potrivirea pentru utilizarea cotidiană a mașinii sale Audi RS e-tron GT2.
Beinvegni, înseamnă bun-venit în dialectul local din Graubündens, satul natal al lui Andreas Caminada.
Deja de la lansarea primului Audi e-tron în 2019, Andreas Caminada a ales să conducă electric și deja din acel an a instalat imediat două puncte de încărcare la Castelul Schauenstein. ”Locuiesc cu familia mea chiar lângă castel și îmi încarc întotdeauna mașina aici, în fața casei.” Antreprenorul își conduce adesea mașina Audi RS e-tron GT2 pe ruta de 1,5 ore până la Zürich, pentru întâlniri de afaceri. Caminada nu își face niciodată griji că n-ar avea unde să încarce mașina: "Dimineața plec mereu la drum cu mașina încărcată. Autonomia este mai mult decât suficientă pentru drumurile mele de zi cu zi. Sunt întotdeauna foarte relaxat la drum.”
Este un sentiment diferit când nu generezi emisii de CO2 când conduci.
Caminada culege fructele de ienupăr pe care le folosește în bucătăria restaurantului din pomul de lângă restaurant.
El se îngrijește personal și de sera sa.
Caminada culege fructele de ienupăr pe care le folosește în bucătăria restaurantului din pomul de lângă restaurant.
El se îngrijește personal și de sera sa.
În călătoriile mai lungi în străinătate, Caminada se bazează pe sistemul de navigație, care îl conduce la stațiile de încărcare rapidă de-a lungul rutei sale, dacă este necesar. ”Iau o pauză de cafea până se încarcă și apoi merg mai departe. Hotelurile de la destinațiile mele au deja toate propriile facilități de încărcare.” Astfel, când se întoarce acasă, observă cât de important este să-și extindă și propria infrastructură de încărcare: "Trebuie să creăm urgent mai multe puncte de încărcare. Pentru că tot mai mulți oaspeți vin la noi, la Castelul Schauenstein, cu mașini electrice.
Andreas Caminada aranjând farfuriile care ies din bucătăria sa, de la Castelul Schauenstein.
Verde în diferite texturi: noi feluri de mâncare sunt create în bucătăria experimentală.
Andreas Caminada aranjând farfuriile care ies din bucătăria sa, de la Castelul Schauenstein.
Verde în diferite texturi: noi feluri de mâncare sunt create în bucătăria experimentală.
Este o mare plăcere să conduci această mașină.
Trei întrebări despre mobilitatea electrică pentru Andreas Caminada
01. Cea mai mare surpriză când ați trecut de la motorul cu ardere internă la un automobil electric? Mi-am făcut puțin griji, că o mașină ecologică nu va mai fi la fel de sportivă ca una clasică. Dar, nici vorbă!
02. Călătorii confortabile, la viteză constantă sau condus sportiv? În cotidian prefer să conduc liniștit. Dar mi s-a permis o dată să testez un Audi electric pe o pistă de curse închisă. A fost o experiență impresionantă: putere pură și accelerare rapidă, o plăcere fantastică.
03. Formă sau funcție? Limbajul de design al modelului Audi RS e-tron GT2 este atractiv pentru mulți oameni. Mai ales în timpul ultimei mele călătorii în Italia, am observat din nou acest lucru. În Milano, oamenii se uitau după mașină.
Castelul Schauenstein este centrul oazei de savoare a lui Caminada și se află în localitatea Fürstenau.
Direct lângă castel sunt instalate stații de încărcare pentru clienți, pe care le folosește și Caminada.
Castelul Schauenstein este centrul oazei de savoare a lui Caminada și se află în localitatea Fürstenau.
Direct lângă castel sunt instalate stații de încărcare pentru clienți, pe care le folosește și Caminada.
Condus relaxat sau performanțe dinamice electrizante: modelul 100% electric Audi RS e-tron GT2 combină genele sportive de RS, cu designul elegant și atractiv de Gran Turismo.
Consum mixt energie electrică1: 20,25-22,5 kWh/100 km (WLTP), emisii de CO₂1: 0 g/km (WLTP). Pentru consumul acestui automobil sunt disponibile exclusiv valori conform WLTP. Nu sunt disponibile și valorile conform NEDC.