Audi
Design
Clarity is a way of life

Vehiculul prezentat în video este un concept și nu este disponibil ca model de serie.

Vehiculul prezentat în video este un concept și nu este disponibil ca model de serie.

Clarity is a way of life

"Strive for clarity" este un laitmotiv pentru Audi. Se află în centrul noii filozofii de design și în transformarea întregii companii. Această mentalitate poate fi experimentată în Audi Concept C – și trăită de actorul și regizorul Harris Dickinson.

Text: AUDI AG – Film: Fabio de Frel – Timp de citire: 3 min - Data: 09.09.2025

Campania "Strive for clarity" este o declarație clară pentru Audi. Un angajament încrezător față de principiile care au caracterizat întotdeauna Audi: clar, tehnic, inteligent și emoțional. Locul pentru lansarea globală a noii filozofii de design Audi nu putea fi decât Milano: o metropolă în care trecutul este sărbătorit prin modelarea viitorului. Iar Harris Dickinson este protagonistul ideal pentru această campanie – un actor și regizor ambițios care explorează limitele artei sale cu o determinare calmă și încrezătoare în sine.

Colaborarea cu Harris Dickinson a fost un demers asumat din partea Audi, cu scopul de a aduce la viață, într-un mod expresiv, filozofia "Strive for clarity". Într-un film de artă, Dickinson joacă rolul unui actor și regizor care își croiește drum prin zgomotul vieții de zi cu zi. Audi îl poziționează pe Dickinson ca pe un susținător al "reducerii la esențial", cineva care se concentrează pe ceea ce contează cu adevărat. Rezultatul acestei clarități este întotdeauna o formă de rafinament discret, dar profund satisfăcător. Aceeași claritate se regăsește și în întreaga activitate a lui Dickinson, fie că este în fața camerei sau în spatele ei, ca regizor. Considerat o forță emergentă în cultura progresistă, tânărul de 29 de ani remarcabil de calm și abordabil a fost distins cu premii prestigioase pentru debutul său regizoral. Colaborarea dintre Audi și Harris Dickinson marchează un nou pas curajos al campaniei, care a început cu o privire asupra celor mai memorabile momente de design ale Audi și culminează la IAA Mobility din München.

Campania semnalează ceva mai amplu – o călătorie aflată încă în desfășurare, atât pentru Audi, cât și pentru Harris Dickinson.

Claritatea nu este sfârșitul unei călătorii. Marchează începutul.
Harris Dickinson

Harris Dickinson este cunoscut pentru intensitatea și versatilitatea sa liniștită. Trece fără efort de la cinematografia independentă la producțiile de ansamblu sofisticate.

Cu o prezență echilibrată și profundă, Dickinson aduce pe ecran complexitate, stăpânire de sine și un stoicism modern.

Harris Dickinson este cunoscut pentru intensitatea și versatilitatea sa liniștită. Trece fără efort de la cinematografia independentă la producțiile de ansamblu sofisticate.

Cu o prezență echilibrată și profundă, Dickinson aduce pe ecran complexitate, stăpânire de sine și un stoicism modern.

Strive for clarity

Cele mai puternice momente din istoria Audi sunt marcate de pași îndrăzneți în imaginație, inovație și tehnologie de ultimă oră. Claritatea, caracterul și puterea de implementare determină acum realinierea filozofiei de design și a întregii companii. "Ne concentrăm pe ceea ce contează cu adevărat pentru clienții noștri și oferim experiențe unice care sunt "fără îndoială Audi". Scopul nostru este clar: vrem să devenim cea mai dorită marcă auto premium și să lăsăm o semnătură clară în fiecare interacțiune cu marca noastră", spune Marco Schubert, membru al Consiliului de Administrație pentru vânzări și marketing la AUDI AG.

Audi Concept C este prima manifestare a noii filozofii de design, care se bazează pe o combinație inconfundabilă de claritate, tehnologie, inteligență și emoție. Este întruchiparea reducerii conștiente la esențial.

Această abordare progresistă este evidentă și în comunicare, care se concentrează pe Harris Dickinson. "Momentele de o asemenea importanță sunt rare în istoria unui brand. Acest lucru creează spațiul pentru a regândi sau chiar redefini interacțiunea cu un grup țintă progresist – actualii și viitorii noștri clienți. Colaborarea cu Harris Dickinson este o parte importantă a strategiei noastre de comunicare pentru a crea conținut relevant din punct de vedere cultural, care are un impact mult dincolo de industria auto", rezumă Andreas Henke, vicepreședinte Brand Audi.

Pentru Audi, "Strive for clarity" va fi o busolă pe drumul spre viitor. Audi Concept C este viziunea concretă a ceea ce urmează.

Chiar și o privire rapidă asupra Audi Concept C dezvăluie forma sa pură, care radiază precizie și putere. Vehiculul prezentat în video este un concept și nu este disponibil ca model de serie.

Harris Dickinson s-a dedicat actoriei și filmului la o vârstă fragedă. La vârsta de 16 ani, a scris și regizat primul său scurtmetraj.

Chiar și o privire rapidă asupra Audi Concept C dezvăluie forma sa pură, care radiază precizie și putere. Vehiculul prezentat în video este un concept și nu este disponibil ca model de serie.

Harris Dickinson s-a dedicat actoriei și filmului la o vârstă fragedă. La vârsta de 16 ani, a scris și regizat primul său scurtmetraj.

Inspirația stă în necunoscut.
Harris Dickinson

Din 2017, Harris Dickinson a evoluat constant, construindu-și o carieră impresionantă și variată.

Din 2017, Harris Dickinson a evoluat constant, construindu-și o carieră impresionantă și variată.

Noua filozofie de design

Audi este o combinație inconfundabilă de claritate, tehnologie, inteligență și emoție. Aceste principii reprezintă cei patru piloni fundamentali ai noii filozofii de design "The Radical Next". Este vorba despre reducerea la esențial – vizibilă pentru prima dată în Audi Concept C.

Vehiculul prezentat în video este un concept și nu este disponibil ca model de serie.