Revolut devine partenerul principal al viitoarei echipe Audi F1

MediaInfo – Ingolstadt / Hinwil / Londra

Revolut și viitoarea echipă Audi F1 pornesc un parteneriat strategic cu impact global.

O viziune comună pentru a oferi o nouă experiență fanilor F1, cu interacțiuni autentice și inovatoare.

Revolut Business va fi integrat în operațiunile financiare ale echipei.

Revolut, lider global în tehnologie financiară, cu peste 60 de milioane de clienți, devine partenerul principal al viitoarei echipe Audi F1, începând cu sezonul 2026 al Campionatului Mondial de Formula 1.

Parteneriatul unește două branduri premium, cu ambiții comune de a provoca normele tradiționale – atât în motorsport, cât și în domeniul financiar. Scopul colaborării este de a redefini modul în care fanii trăiesc Formula 1, prin experiențe noi în timpul weekendurilor de cursă și beneficii exclusive oferite clienților Revolut.

De asemenea, soluțiile Revolut Business vor fi integrate în operațiunile financiare ale echipei, contribuind la digitalizarea și eficientizarea proceselor interne. Fanii vor beneficia de o experiență premium și intuitivă atunci când achiziționează produse oficiale, prin soluții de plată rapide și sigure furnizate de Revolut.

Gernot Döllner, CEO AUDI AG și Președinte al Consiliului de Administrație Sauber Motorsport AG: „Audi intră în Formula 1 cu o ambiție clară: să folosim această platformă ca pe o investiție relevantă tehnologic și sustenabilă economic pentru viitorul brandului Audi. Credem cu tărie în succesul proiectului nostru, pe care îl abordăm cu realism și cu o mentalitate orientată spre îmbunătățire continuă. În Revolut am găsit un partener care împărtășește aceleași obiective și valori. Formula 1 este o scenă globală ce ne oferă ocazia de a atrage noi segmente de public și de a genera entuziasm pentru produsele noastre.”

Jonathan Wheatley, Team Principal al viitoarei echipe Audi F1: „Am găsit în Revolut un partener care reflectă perfect spiritul nostru: inovație și ambiție fără compromisuri. Nu este doar o asociere de branduri, ci o alianță strategică menită să provoace normele din motorsport. Din 2026, soluțiile digitale ale Revolut vor susține activități esențiale ale echipei și vor schimba modul în care fanii interacționează cu noi – oferind o experiență completă, atât pe circuit, cât și în afara lui.”

Nik Storonsky, CEO Revolut: „Acest parteneriat reprezintă un moment-cheie pentru Revolut și pentru viitoarea echipă Audi F1. Ne apropiem rapid de pragul de 100 de milioane de clienți și vrem să îi aducem în lumea Formulei 1 prin experiențe de neuitat, într-un moment important pentru acest sport. Așa cum Revolut continuă să provoace status quo-ul în finanțele globale, echipa Audi F1 își propune să facă același lucru în motorsport. Avem o viziune comună, ambiții globale și o determinare continuă de a progresa – acest parteneriat va arăta ce este posibil în Formula 1.”

Participarea Audi în Formula 1 este un proiect strategic de importanță majoră pentru brand. Intrarea în competiție are loc în condiții clar definite: din 2026, Formula 1 va include o proporție mai mare de propulsie electrică, combustibili sustenabili și un plafon bugetar strict. Cu aproximativ 820 de milioane de fani și 1,6 miliarde de telespectatori în 2024, Formula 1 este cea mai populară competiție sportivă din lume și oferă un potențial uriaș de a ajunge la noi audiențe.

Despre Revolut

Revolut este o companie globală de tehnologie financiară care ajută oamenii să își gestioneze mai eficient banii. Lansată în Marea Britanie în 2015, Revolut oferea inițial servicii de transfer și schimb valutar. Astăzi, peste 60 de milioane de clienți la nivel mondial folosesc zeci de produse Revolut pentru a efectua mai mult de o jumătate de miliard de tranzacții lunar.

Indiferent dacă folosesc conturi personale sau de business, clienții Revolut au un control mai mare asupra finanțelor și sunt conectați ușor cu oameni și servicii la nivel global.

În ultimul an, compania a lansat numeroase inovații în domeniul financiar și lifestyle, a înregistrat o creștere record și a devenit cea mai valoroasă companie privată de tehnologie din Europa.