Noul Audi e-tron GT quattro îmbină designul emoțional, performanța și confortul.

  • Accelerație impresionantă: de la 0 la 100 km/h în 4,0 secunde, cu până la 430 kW (585 CP) în modul Launch Control.
  • Autonomie de top: până la 622 km autonomie și capacitate de încărcare de până la 320 kW

Audi își extinde familia Gran Turismo. Modelul Audi e-tron GT quattro¹ face ca intrarea în segmentul premium electric să fie și mai atractivă. Noul model este disponibil acum.

Audi își completează familia Gran Turismo cu modelele S e-tron GT², RS e-tron GT³ și RS e-tron GT performance⁴.

Audi e-tron GT quattro¹ oferă o putere de sistem de 370 kW (până la 430 kW cu Launch Control). Datorită unei capacități brute a bateriei de 105 kWh (net 97 kWh) și unei autonomii de până la 622 kilometri, acest model este perfect echipat pentru utilizarea zilnică – fie pe autostradă, fie în traficul urban.

Modelul de bază impresionează și prin performanțele sale de încărcare, cu o capacitate de până la 320 kW. Asta înseamnă că sunt necesare doar opriri scurte pentru încărcare – în doar 10 minute, se pot reîncărca aproximativ 285 kilometri.

Puterea maximă de încărcare a bateriei de înaltă tensiune este disponibilă într-un interval termic extins. Planificatorul de rute e-tron precondiționează automat sistemul de stocare a energiei, asigurând astfel cele mai bune performanțe de încărcare posibile.

Progresist – la interior și la exterior

Filosofia Gran Turismo de la Audi se reflectă nu doar în capacitatea modelului de a parcurge distanțe lungi, ci și în limbajul său de design remarcabil. Roțile de dimensiuni mari, silueta elegantă de tip coupé și ampatamentul extins contribuie la proporțiile sportive ale vehiculului. Coeficientul aerodinamic redus, de doar 0,24, împreună cu prizele de aer controlabile, oferă o eficiență impresionantă și un nivel redus de zgomot la rulare – ideal pentru o experiență de condus relaxantă.

În partea frontală, o mască neagră accentuează grila Singleframe în culoarea caroseriei, iar în partea din spate, un difuzor elegant, cu aripioare verticale, oferă un finisaj puternic și sofisticat.

Dinamism și funcționalitate pentru utilizarea zilnică

Linia fluidă a acoperișului conferă vehiculului un caracter dinamic. Bateria de înaltă tensiune, amplasată în podea, are decupaje strategice care servesc drept spații pentru picioare, oferind un confort generos pentru toți pasagerii. Șoferul și pasagerul din față călătoresc în lux pe scaune sport reglabile electric în 8 direcții, cu tetiere integrate, care oferă un confort deosebit, mai ales pe distanțe lungi.

Spătarul banchetei din spate poate fi rabatat parțial sau complet, permițând depozitarea echipamentului sportiv în portbagajul de 405 litri. De asemenea, există un compartiment de bagaje frontal cu un volum de 77 litri.

Greutate redusă, echilibru optim

Sistemul inteligent quattro distribuie cuplul motor între puntea față și cea spate în mod variabil și extrem de rapid, asigurând o tracțiune optimă în diverse condiții de rulare. Pentru a realiza acest lucru, sistemul analizează constant situația de condus și ajustează distribuția puterii în consecință. Controlul precis al tracțiunii se realizează în doar câteva milisecunde.

Audi e-tron GT quattro¹ cântărește cu aproximativ 30 de kilograme mai puțin decât modelul S, ceea ce aduce beneficii atât în ceea ce privește eficiența, cât și dinamica.

Lansare

La fel ca celelalte modele din gama GT (S e-tron GT², RS e-tron GT³, RS e-tron GT performance⁴), noul e-tron GT quattro¹ este produs în fabrica Audi Sport GmbH Böllinger Höfe din Neckarsulm.

1. Audi e-tron GT quattro: Consum electric (combinat): 19,3–17,8 kWh/100 km; Emisii de CO₂ (combinat): 0 g/km; Clasa CO₂: A

2. Audi S e-tron GT: Consum electric (combinat): 19,7–18,0 kWh/100 km; Emisii de CO₂ (combinat): 0 g/km; Clasa CO₂: A

3. Audi RS e-tron GT: Consum electric (combinat): 21,1–18,4 kWh/100 km; Emisii de CO₂ (combinat): 0 g/km; Clasa CO₂: A

4. Audi RS e-tron GT performance: Consum electric (combinat): 20,8–18,7 kWh/100 km; Emisii de CO₂ (combinat): 0 g/km; Clasa CO₂: A

Valorile afisate pentru autonomie si consum de energie electrica reprezinta valoarea conform procedurii WLTP. Autonomia si consumul de energie electrica ale unui autovehicul sunt influentate de conduita in trafic si de alti factori ce nu tin de domeniul tehnic (de exemplu, conditiile de vreme sau conditiile de trafic). De asemenea, dotarile optionale si accesoriile aditionale (instalatii de climatizare, marimea anvelopelor etc.) pot modifica parametrii relevanti ai autovehiculului (e.g. greutatea, rezistenta la inaintare si caracteristicile aerodinamice) si pot influenta consumul de energie electrica, precum si performantele autovehiculelor.

Capacitatea bateriei poate scadea in timp, in functie de factori precum numarul de cicluri de incarcare, tipul de incarcare (rapida sau lenta), conditiile climatice, stilul de condus si durata in care bateria este mentinuta la niveluri extreme de incarcare. Pentru mentinerea performantelor optime, este important sa respectati instructiunile din manualul autovehiculului.