-
Căutare
Noul Audi A3 Sportback TFSI e.
100% electric sau cu propulsie hibridă sau doar cu ardere internă: Audi A3 Sportback TFSI e este un hibrid plug-in electric, ce poate poate funcționa în oricare dintre cele trei variante descrise mai sus și, în toate cazurile, vă va impresiona cu performanțele sale dinamice excelente. La exterior veți aprecia designul dinamic și aerodinamic și în interior, designul, funcționalitatea, utilizarea facilă și digitalizarea.
Consum combustibil mixt: 1,5 - 1,4 l/100 km; consum electric mixt: 13,8 - 13,0 kWh/100 km; emisii de CO₂ mixte: 34-30 g/km
Flexibilitate: tehnologia de propulsie
Fiind un hibrid plug-in, Audi A3 Sportback TFSI e îmbină avantajele motorului cu ardere internă, cu punctele forte ale sistemului de propulsie electrică. Motorul electric, ce dispune de o baterie litiu-ion performantă, poate avea rolul de a susține motorul 1,4 TFSI, însă automobilul vă va impresiona și atunci când funcționează în modul pur electric. Împreună, cele două motoare pot genera o putere de până la 150 kW (204 CP). Astfel, mașina are capacitatea de a accelera în doar 7,6 secunde de la 0 la 100 km/h. Șasiul Audi A3 Sportback TFSI e dispune de setări echilibrate, cu accente sportive, ceea ce asigură dinamism, dar și confort la rulare.
Adaptate cerințelor dumneavoastră: performanțele
Audi A3 Sportback TFSI e îmbină punctele forte a două universuri diferite: astfel, cu propulsia pur electrică, puteți să călătoriți silențos și fără emisii, beneficiind totuși de putere ridicată, căci motoarele electrice oferă importantul avantaj de a putea genera încă din prima clipă un cuplu ridicat. Iar motorul cu ardere internă vă permite să conduceți și la drum lung în stil dinamic, fără să fiți nevoit să planificați pauze pentru încărcare. Putând fi condus în varianta pur electrică sau cu ambele motoare sau doar cu motorul cu ardere, Audi A3 Sportback TFSI e își adaptează performanțele la cerințele celui de la volan.
Sistem de propulsie à la carte: patru moduri diferite de condus
Sistemul de propulsie este astfel conceput încât să puteți parcurge în modul pur electric cea mai mare parte a traseelor cotidiene. Forma de propulsie poate fi selectată prin prisma celor patru moduri diferite de condus: modul pur electric de deplasare (EV) sau modul de utilizare prioritară a motorului cu ardere internă pentru menținerea nivelului de încărcare a bateriei (Hold) sau pentru creșterea nivelului de încărcare al bateriei (Charge) sau puteți lăsa automobilul să aleagă combinația cea mai eficientă la utilizarea celor două moare (Hybrid).
Digital și intuitiv: afișajul
Afișajul Audi virtual cockpit este panoul de instrumente complet digitalizat, ce are integrat, pentru hibridul plug-in, și un așa-numit Powermeter. Acesta afișează puterea totală a sistemului, modul de propulsie, precum și nivelul bateriei, inclusiv autonomia aferentă. De asemenea, Powermeter arată și dacă în momentul respectiv sistemul reface nivelul de energie al bateriei, prin recuperare.
Dinamic și de netrecut cu vederea: exteriorul
Audi A3 Sportback TFSI e are proporții de ansamblu compacte, iar din perspectivă frontală se face remarcată grila Singleframe hexagonală. Linia umerilor are un parcurs ascuțit, dinspre faruri, spre blocurile optice din spate, alungind vizual automobilul. Pasajele roților accentuează această linie, fiind evidențiate prin ceea ce Audi numește quattro-blister, o caracteristică de design specifică mărcii. Mai departe, și montanții C puternic înclinați îi conferă automobilului cu cinci uși o alură dinamică, pe când emblema TFSI e de pe hayon semnalează apartenența modelului la familia hibridă plug-in a mărcii Audi.