-
Căutare
Inspirație fără limite! Audi TT RS Roadster.
Fie cu plafonul deschis sau închis: Audi TT RS Roadster va da naștere, fără doar și poate, unor pasiuni de neuitat, datorită performanțelor sale dinamice extraordinare, completate cu o manevrabilitate extrem de dinamică. Un roadster sport fără egal, pentru plăcerea de zi cu zi a condusului.
Performance is an attitude.
Cifre impresionante
Puterea
294
kW
(400 CP)
Accelerarea
3,9
sec.
0 la 100 km/h
Viteza maximă (opțional)
280
km/h
250 km/h (ca dotare standard)
Roadster-ul pur-sânge
Plafonul textil se deschide la Audi TT RS Roadster în doar 10 secunde, la simpla apăsare a unui buton.
Luați loc și dați voie bunei dispoziții să se dezlănțuie
Puterea motorului 2,5 TFSI cu 5 cilindri dispuși în linie (Consum combustibil mixt: 8,7 l/100 km; emisii de CO₂ mixt: 200-199 g/km) se dezvoltă neîmblânzită, de cum apăsați pedala de accelerație cu un pic mai multă pasiune. Iar sunetul vă accelerează și mai mult bătăile inimii. Accelerația de la 0 la 100 km/h durează doar 3,9 secunde, grație puterii enorme de 294 kW (400 CP). Transmisia S tronic cu 7 trepte inclusă în dotarea standard schimbă treptele atât de repede și de cursiv, încât aproape că nu veți observa când anume sistemul trece de la o viteză la alta. Iar sistemul de tracțiune integrală permanentă quattro transpune puterea fără ezitare pe șosea, până la viteza maximă de 250 km/h. Sau opțional chiar până la 280 km/h.
Detalii despre propulsie și dinamică
Accelerează garantat bătăile inimii
Performanțele dinamice impresionante cu care se poate mândri Audi TT RS se datorează în cea mai mare parte motorului 2,5 TFSI (Consum combustibil mixt: 8,7 l/100 km; emisii de CO₂ mixt: 200-199 g/km). Ordinea de aprindere 1-2-4-5-3 generează sunetul inconfundabil al mult premiatului nostru propulsor de înaltă performanță, inițiind alternativ detonarea în cilindrii direct învecinați și apoi în cilindrii mai îndepărtați.
Sportivul de netrecut cu vederea
Grila Audi Singleframe impunătoare, cu grila neagră gloss în model de fagure, pragurile evazate, inserția evidențiată a difuzorului și sistemul RS de evacuare impresionant cu terminațiile ovale subliniază cu rafinament caracterul sportiv al exteriorului Audi TT RS Roadster. Adițional vă oferim și pachete de design opționale, precum Pachetul de design Aluminiu mat. Astfel anumite detalii, precum spoilerul frontal și elemente ale eleronului RS și difuzorului, vor fi finisate în nuanța aluminiului mat. Sau poate preferați pachetul de design ce va rafina exteriorul cu detalii negre gloss.
Interiorul RS
Volan sport RS, schimbător RS pe consola centrală, praguri cu inserții de aluminiu și înscrisul TT-RS: zi de zi vă veți bucura din nou și din nou de designul atractiv al spectaculosului Audi TT RS Roadster. Dar și scaunele frontale cu emblema RS vă vor atrage imediat atenția. Secțiunile lor laterale sunt protejate împotriva supraîncălzirii, de pigmentarea specială a pielii tapițeriei. Astfel temperatura suprafeței este redusă cu până la 20 de grade Celsius. Aveți, de asemenea, posibilitatea de a rafina Audi TT RS Roadster la interior cu pachetele noastre speciale de design.
Operare intuitivă
În ceea ce privește sistemele de infotainment, pentru Audi TT RS Roadster puteți alege de pildă sistemul opțional MMI Navigation plus cu MMI touch, pe care îl puteți controla folosind dispozitivul rotativ de lângă selectorul transmisiei. Suprafața acestuia vă va recunoaște și scrisul de mână. Puteți, introduce text și puteți face scroll sau modifica zoom-ul din simpla mișcare a degetelor. Încă o alternativă confortabilă pentru operarea sistemului MMI este sistemul de comandă vocală. Microfoanele instalate în centurile de siguranță asigură recunoașterea vocală precisă, chiar și atunci când conduceți cu plafonul deschis.
Detalii despre operare și infotainment
Totul dintr-o privire
Panoul complet digitalizat de instrumente Audi virtual cockpit este inclus în dotarea standard și afișează pentru Audi TT RS Roadster inclusiv informații specifice modelelor RS. Afișajul G-Meter vă permite astfel să verificați forțele ce intervin la deplasarea în viraje, la frânare și accelerare. Martorul shift light pentru turație arată când este atinsă limita de turație pentru treapta de viteză curentă.
Sunet excelent
La interior, sistemul de sunet Bang & Olufsen Premium asigură experiențe sonore de excepție, cu amplificatorul său de 680 wați și 12 difuzoare de înalte performanțe. Mai mult, microfonul sistemului identifică zgomotele de mers și de fundal și adaptează sunetul în consecință. Măștile exclusive cu aplicații din aluminiu ale difuzoarelor se integrează perfect în designul interior și sunt puse în valoare și de iluminarea ambientală cu LED-uri la difuzoarele de joase.
Compatibilitate maximă cu cotidianul
Audi TT RS Roadster garantează plăcerea nețărmurită a condusului, dar și utilitatea practică în cotidian.
Valorile privind consumul și emisiile de CO2 au fost determinate în baza procedurilor de măsurare stabilite de lege. Începând cu 1 septembrie 2017, anumite vehicule noi sunt omologate de tip folosind procedura de testare a vehiculelor ușoare armonizata la nivel mondial (WLTP - World Harmonised Light Vehicle Test Procedure), care este o procedură de testare nouă și mai realistă pentru măsurarea consumului și a emisiilor de CO2. Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP va înlocui progresiv noul ciclu de conducere european (NEDC - New European Driving Cycle). Datorită condițiilor de testare mai realiste, consumul și emisiile de CO2 măsurate în cadrul WLTP sunt în multe cazuri mai ridicate comparativ cu cele măsurate în cadrul NEDC. Mai multe detalii despre procedura WLTP, valorile de consum și emisii, precum și elementele care influențează aceste valori pot fi obținute accesând pagina de internet https://www.audi.ro/stiri/wltp. Informațiile nu se referă la un anumit vehicul și nu constituie parte integrantă a ofertei, ci sunt destinate exclusiv scopurilor comparative între diferitele tipuri de vehicule. Valorile de consum și emisii ale vehiculului la momentul utilizării efective a acestuia pot să devieze față de cele menționate în materialele de prezentare sau în documentele cu privire la vehiculul în cauză. Aceste valori sunt influențate inclusiv de conduita în trafic, ponderea parcursului urban/extraurban, consumatorii utilizați in timpul deplasării (de exemplu, utilizarea instalației de climatizare), gradul de încărcare al vehiculului, precum și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, bare transversale, portbagaj auto), pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamicitatea, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 în ceea ce privește vehiculul.