-
Căutare
Dinamism în formă optimă. Audi TT RS Coupé.
Vârful gamei TT, creat de Audi Sport. Putere neîmblânzită, design de netrecut cu vederea și stabilitate extraordinară pe șosea, plus caracteristici dinamice la nivel de automobil sport: Audi TT RS Coupé.
Performance is an attitude.
Cifre impresionante
Puterea
294
kW
(400 CP)
Accelerația
3,7
sec.
0 la 100 km/h
Viteza maximă (opțional)
280
km/h
250 km/h (ca dotare standard)
Sportivul de înaltă performanță
Inima modelului Audi TT RS Coupé poate fi găsită sub capota din față și ia forma motorului 2,5 TFSI cu cinci cilindri dispuși în linie (Consum combustibil mixt: 8,5 l/100 km; emisii de CO₂ mixt: 194-193 g/km). Cei 294 kW (400 CP) și cuplul de 480 Nm accelerează mașina fără ezitare de la 0 la 100 km/h în doar 3,7 secunde. Viteza maximă standard este de 250 km/h, pe care opțional puteți să o creșteți chiar la 280 km/h. Dar și transmisia automată S tronic cu 7 trepte și tracțiunea integrală permanentă quattro cu reglaje specifice modelului TT RS contribuie la valorile excelente de performanță cu care se poate mândri automobilul acesta special.
Mai multe despre motor si dinamică
Accelerează garantat bătăile inimii
Performanțele dinamice impresionante cu care se poate lăuda Audi TT RS Coupé se datorează în cea mai mare parte motorului 2,5 TFSI (Consum combustibil mixt: 8,5 l/100 km; emisii de CO₂ mixt: 194-193 g/km). Ordinea de aprindere 1-2-4-5-3 generează sunetul inconfundabil al mult premiatului nostru propulsor de înaltă performanță, inițiind alternativ detonarea în cilindrii direct învecinați și apoi în cilindrii mai îndepărtați.
Elemente specifice gamei RS
Șasiul sport RS accentuează și mai pregnant sportivitatea modelului Audi TT RS Coupé, iar opțional puteți comanda și șasiul sport, ce beneficiază de sistemul Audi magnetic ride. Acesta adaptează continuu reglajele amortizoarelor la profilul drumului, precum și la stilul dumneavoastră de condus. Eleronul RS fix accentuează apăsarea aerodinamică, pentru o aderență mai crescută pe șosea. Iar cu sistemul de frânare RS de înaltă performanță inclus în dotarea standard, puteți încetini și opri automobilul cu precizie maximă.
O alură impresionantă
În partea din față, atrage cel mai mult atenția grila Audi Singleframe a radiatorului, cu structura sa neagră cu model de fagure și ramă neagră mat. În partea de jos este etalat, mare, înscrisul quattro. Pe lateral, privirile sunt atrase de pragurile la care veți observa imediat inserția atractivă negru gloss. Iar sunetul profund al sistemului RS de evacuare cu terminațiile ovale vă va bucura garantat în fiecare călătorie. Designul posterior spectaculos este completat de inserția negru gloss a difuzorului.
Lumini pe măsură
În partea din spate a modelului Audi TT RS Coupé fascinează blocurile optice spate Audi Matrix OLED opționale, cu animația lor unică, desenată în linii extrem de fine, imediat ce le activați. În față, puteți opta pentru farurile LED sau tehnologia Matrix LED. Astfel, nu va mai fi nevoie să aprindeți și să stingeți în permanență luminile de drum în funcție de condițiile din trafic, deoarece unitatea de comandă se va ocupa de activarea și dezactivarea individuală a diodelor, corespunzător situației curente.
RS în centrul atenției
În dotarea de bază, Audi TT RS Coupé dispune și de numeroase dotări RS pentru interior, precum volanul sport RS multifuncțional Plus, cu partea de jos teșită. Levierul RS de pe consola centrală vă permite să selectați treptele. Pragurile ușilor sunt rafinate cu inserție din aluminiu și înscrisul TT RS, iar pedalierul din oțel inoxidabil și înscrisul RS de pe spătarele scaunelor din față sunt, de asemenea, incluse în dotarea standard. Vă oferim însă Audi TT RS Coupé și cu pachete opționale atractive de design, astfel încât să vă puteți exprima personalitatea și în detaliile automobilului dumneavoastră.
Detalii despre dotări
Asortat cromatic
Conferiți automobilului dumneavoastră Audi TT RS Coupé un plus de sportivitate, optând pentru pachetul de design RS, oferit ca dotare opțională. Astfel, aveți la dispoziție nuanțele Albastru Turbo (în imaginea de sus) sau Roșu Tango. Inelele interioare ale gurilor de ventilație și cusăturile contrastante ale covorașelor beneficiază, de asemenea, de accente de culoare. La pachetul extins, și panourile laterale ale scaunelor și decorul de la consola centrală vor beneficia de accente de culoare.
Operare intuitivă
În ceea ce privește sistemele de infotainment, pentru Audi TT RS Coupé puteți alege de pildă sistemul opțional MMI Navigation plus cu MMI touch, pe care îl puteți controla folosind dispozitivul rotativ de lângă selectorul transmisiei. Suprafața acestuia vă va recunoaște și scrisul de mână. puteți, introduce text și puteți face scroll sau modifica zoom-ul din simpla mișcare a degetelor. Încă o alternativă confortabilă pentru operarea sistemului MMI este sistemul de comandă vocală.
Detalii despre operare și infotainment
Totul dintr-o privire
Panoul complet digitalizat de instrumente Audi virtual cockpit este inclus în dotarea standard și afișează pentru Audi TT RS Coupé inclusiv informații specifice modelelor RS. Afișajul G-Meter vă permite astfel să verificați forțele ce intervin la deplasarea în viraje, la frânare și accelerare. Martorul shift light pentru turație arată când este atinsă limita de turație pentru treapta de viteză curentă.
Sunet excelent
La interior, sistemul de sunet Bang & Olufsen Premium asigură experiențe sonore de excepție, cu amplificatorul său de 680 wați și 12 difuzoare de înalte performanțe. Mai mult, microfonul sistemului identifică zgomotele de mers și de fundal și adaptează sunetul în consecință. Măștile exclusive cu aplicații din aluminiu ale difuzoarelor se integrează perfect în designul interior și sunt puse în valoare și de iluminarea ambientală cu LED-uri la difuzoarele de joase.
Sportivul de performanță
Sprint-uri agile și rezistență la drum lung: Audi TT RS Coupé excelează în multe domenii de performanță. Acest model cu alură atletică este un real campion.
Valorile privind consumul și emisiile de CO2 au fost determinate în baza procedurilor de măsurare stabilite de lege. Începând cu 1 septembrie 2017, anumite vehicule noi sunt omologate de tip folosind procedura de testare a vehiculelor ușoare armonizata la nivel mondial (WLTP - World Harmonised Light Vehicle Test Procedure), care este o procedură de testare nouă și mai realistă pentru măsurarea consumului și a emisiilor de CO2. Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP va înlocui progresiv noul ciclu de conducere european (NEDC - New European Driving Cycle). Datorită condițiilor de testare mai realiste, consumul și emisiile de CO2 măsurate în cadrul WLTP sunt în multe cazuri mai ridicate comparativ cu cele măsurate în cadrul NEDC. Mai multe detalii despre procedura WLTP, valorile de consum și emisii, precum și elementele care influențează aceste valori pot fi obținute accesând pagina de internet https://www.audi.ro/stiri/wltp. Informațiile nu se referă la un anumit vehicul și nu constituie parte integrantă a ofertei, ci sunt destinate exclusiv scopurilor comparative între diferitele tipuri de vehicule. Valorile de consum și emisii ale vehiculului la momentul utilizării efective a acestuia pot să devieze față de cele menționate în materialele de prezentare sau în documentele cu privire la vehiculul în cauză. Aceste valori sunt influențate inclusiv de conduita în trafic, ponderea parcursului urban/extraurban, consumatorii utilizați in timpul deplasării (de exemplu, utilizarea instalației de climatizare), gradul de încărcare al vehiculului, precum și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, bare transversale, portbagaj auto), pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamicitatea, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 în ceea ce privește vehiculul.