Audi își extinde în forță gama de modele hibride plug-in, cele mai noi modele electrificate fiind introduse în gamele compacte A3 Sportback, Q3 și Q3 Sportback, precum și în gama de talie mare Q8. Caracteristicile comune tuturor acestor modele sunt experiența netulburată a condusului, managementul facil al încărcărilor și caracterul practic în cotidian. Aceste trei trăsături constituie totodată triunghiul obiectivelor dezvoltării modelelor hibride plug-in în cadrul mărcii Audi. Citeşte mai departe
Un motor clasic cu ardere internă sau un sistem pur electric? La această întrebare fundamentală există și un al treilea răspuns, dat de conceptele moderne de mobilitate: PHEV, adică automobilul electric hibrid plug-in. Citeşte mai departe
Audi Tradition și-a publicat cea mai recentă broșură digitală, intitulată ”Datele aniversare ale mărcii Audi în anul 2021”, în care veți găsi cele mai importante date istorice pentru compania Audi și produsele sale. În 2021 se face remarcată în mod special aniversarea mottoului mărcii: ”Vorsprung durch Technik” (germ. Avans prin tehnologie). Sloganul acesta a fost publicat în premieră în urmă cu 50 de ani, într-un material de promovare publicat de Audi. Citeşte mai departe
Treptat, Audi aduce tot mai multe modele electrificate pe șosea. De pildă, SUV-ul Q7 TFSI e quattro (consum mixt de combustibil în l/100 km*: 3,0 - 2,8; consum electric mixt în kWh/100 km*: 22,9 - 21,9; emisii mixte de CO₂ în g/km*: 69 - 64) cu sistem hibrid plug-in de propulsie combină un motor pe benzină de trei litri cu un motor electric puternic și este oferit de Audi în două variante de putere. Citeşte mai departe
De patru decenii deja, Audi ridică standardele în domeniu, cu sistemul său de tracțiune integrală permanentă quattro, cu care a inițiat în urmă cu 40 de ani o schimbare de paradigmă în domeniul tehnologiei trenului de rulare, atât în motorsport, cât și în industria auto în general. Marca face acum uz de cunoștințele sale acumulate în acest domeniu începând din 1980, pentru a face următorul pas de mare importanță. Citeşte mai departe
De la 0 la 100 km/h în doar 2,8 secunde, eficiență de peste 95% pentru întregul automobil și pregătiri până la cel mai mic detaliu pentru toate posibilele situații: acestea sunt caracteristicile principale ce descriu Audi e-tron FE07, automobilul de curse dezvoltat de Audi Sport, ce dispune de noua unitate motor/generator Audi MGU05. Bolidul electric are un nou design și a fost lansat pe pistă în premieră la testele din Valencia. Citeşte mai departe
Călcând pe urmele modelelor Q3 Sportback** și e-tron Sportback**, Q5 Sportback** intră acum în gama CUV (crossover utility vehicle) a mărcii Audi. Este un coupe cu linii dinamice, ce se adresează clienților ce apreciază nu doar designul expresiv și inovațiile tehnice, ci și caracterul sportiv și utilitatea excelentă în cotidian. Marca a poziționat în vârful game versiunea SQ5 Sportback TDI (consum mixt de combustibil în l/100 km*: 7,1-7,0; emisii mixte de CO₂ în g/km*: 186– 185). Motorul TDI de trei litri de sub capota sa furnizează o putere de 251 kW (341 CP) și un cuplu de 700 Nm. Citeşte mai departe
La Böllinger Höfe pasiunea întâlnește precizia, inovația și sustenabilitatea. Aici a fost lansat azi în producție modelul 100% electric Audi e-tron GT. De asemenea, aici totul este orientat spre performanțe superioare și spre protejarea mediului. Astfel, electricitatea și căldura provin integral din surse regenerabile, producția fiind neutră din punctul de vedere al emisiilor de carbon. Procesul de fabricație este astfel conceput încât să asigure o conservare optimă a resurselor, evitându-se inclusiv utilizarea hârtiei și a ambalajelor. De asemenea, aluminiul și polimerii sunt materiale folosite în circuite închise și totodată, e-tron GT este primul model Audi proiectat fără niciun prototip fizic. Citeşte mai departe
Audi își continuă campania de electrificare în clasa compactă, de data aceasta cu Audi A3 Sportback 45 TFSI e (consum mixt de combustibil în l/100 km *: 1,5-1,4; consum electric mixt în kWh/100 km*: 14,1-13,1; emisii mixte de CO₂ în g/km*: 34-31). Modelul intră în gama mărcii cu patru inele alături de A3 Sportback 40 TFSI e (consum mixt de combustibil în l/100 km*: 1,5-1,4; consum electric mixt în kWh/100 km*: 13,8-13,0; emisii mixte de CO₂ în g/km*: 34-40), în calitate de model sport cu o putere mai mare și dotări mai ample. Hibridul plug-in generează o putere totală de 180 kW (245 CP) și un cuplu total de 400 Nm. Citeşte mai departe
Un număr mare de componente auto sunt fabricate din materiale plastice. Acestea trebuie să îndeplinească cerințele exigente cu privire la siguranță, rezistență la căldură și calitate. Din acest motiv, până în prezent, doar materialele pe bază de petrol au fost potrivite pentru fabricarea componentelor auto din plastic, întrucât acestea pot fi supuse unei uzuri deosebit de intense. În cele mai multe cazuri, asemenea materiale nu sunt reciclabile. Citeşte mai departe
O zi însorită în orașul german Neuburg an der Donau. În fața clădirii Audi Motorsport Competence Center este parcat un RS e-tron GT în versiunea preliminară versiunii de fabricație de serie. Lângă automobil stau patru persoane. Pilotul de Formula E Audi Sport ABT Schaeffler și campionul sezonului 2016/2017 Lucas di Grassi discută cu trei dintre dezvoltatorii e-tron GT: Dennis Schmitz de la Audi, Jaan-Mattes Reiling de la Audi Sport GmbH și Christian Schröder de la partenerul de dezvoltare PSW, o subsidiară Audi. Citeşte mai departe
Audi A3 Sportback* a câștigat ”Volanul de Aur 2020” la categoria ”Automobilelor Compacte”. Această prestigioasă competiție aparține revistei de specialitate Auto Bild și ziarului afiliat Bild am Sonntag, care au organizat voturile inițiale în vara acestui an. În baza acestei preselecții, juriul format din experți a ales apoi câștigătorii finali. Citeşte mai departe
SUV-ul compact sport de la Audi are acum un look actualizat: marca și-a revizuit modelul SQ2 (consum combustibil mixt în l/100 km: 7,7 – 7,7*; emisii CO₂ mixte în g/km: 176 – 176*). Astfel, modelul este acum și mai sportiv și atractiv, inclusiv datorită designului nou al farurilor și barelor de protecție. Noi sunt și anumite servicii Audi connect și sisteme de asistență. totodată: SUV-ul impresionează și cu performanțe avansate, inclusiv motorul 2,0 TFSI ce generează 221 kW (300 CP) și accelerează SQ2** în 4,9 secunde de la 0 la 100 km/h. Iar grație tracțiunii integrale quattro și a suspensiilor sport S, puterea ridicată este transpusă în mod cursiv și plăcut pe șosea. Citeşte mai departe
Cu un design mai tăios, mai sportiv și mai eficient: în varianta actualizată, Audi SQ5 TDI (consum mixt de combustibil în l/100 km*: 7,0 – 7,0; emisii CO₂ mixte în g/km*: 185–185) are acum un design chiar și mai impresionant. Iar motorul diesel V6 de 3 litri generează 251 kW (341 CP), putere ce este dezvoltată lin, dar totuși energic. Designul mai tăios subliniază caracterul dinamic al SUV-ului sport și poate fi rafinat cu blocurile optice spate cu noua tehnologie digitală OLED, ce sunt oferite opțional pentru modelul Q5 din vârful gamei. Citeşte mai departe
Elegant și practic, progresist și sportiv: Q5 Sportback. Audi își prezintă cel de-al treilea CUV (crossover utility vehicle) din gama sa de automobile, primele două fiind e-tron Sportback și Q3 Sportback. Q5 Sportback este un coupe cu linii dinamice, ce se adresează clienților ce apreciază nu doar designul expresiv și inovațiile tehnice, ci și caracterul sportiv și utilitatea excelentă în cotidian. Operarea facilă și afișajele clare permit condusul relaxat. Citeşte mai departe
Autonomie electrică de până la 78 de kilometri conform NEDC și putere totală a sistemului de 150 kW (204 CP): Audi prezintă A3 Sportback 40 TFSI e (consum mixt de combustibil în l/100 km*: 1,5 - 1,4; consum electric mixt în kWh/100 km*: 13,8–13,0; emisii mixte de CO2 în g/km*: 34-30). Hibrid-ul plug-in compact se poate deplasa cu emisii locale zero, oferă performanțe sportive ridicate și eficiență excelentă, plus toate punctele forte ale gamei A3 de automobile. Citeşte mai departe
Audi își extinde prezența în China. Audi și FAW au semnat luna aceasta o convenție care definește cadrul pentru producția comună de mașini electrice bazată pe platforma PPE, marcând astfel o etapă importantă în evoluția Audi, cu scopul de a deveni un furnizor de mobilitate sustenabilă premium. Convenția a fost a fost semnată în cadrul Conferinței auto Germania-China, care s-a desfășurat luna aceasta la Changchun, în nordul Chinei. Citeşte mai departe
Pasiune pentru detalii, precizie maximă și calitate de top: noul Audi e-tron GT reflectă întreaga pasiune pe care Audi o investește în dezvoltarea automobilelor sale. Astfel, de pildă, Audi folosește pentru acest model tehnologii noi, adaptate special pentru producția noului Gran Turismo propulsat electric, la unitatea Audi Böllinger Höfe de la fabrica din Neckarsulm, Germania. Ultimele detalii însă, sunt instalate de mâini umane dibace, cu experiență și abilități avansate. Iar pentru că opera de artă dinamică trebuie să și sune bine, Audi a inclus fler muzical și competențe tehnice în compunerea sunetului unic, emis de e-tron GT. Astfel, automobilul impresionează cu o compoziție evoluată și puternică, la fel ca de altfel toate modele Audi din gamă. Citeşte mai departe
Autonomie electrică de până la 59 kilometri conform ciclului NEDC (47 kilometri conform ciclului WLTP), caracter sportiv și utilitate practică în cotidian: Audi prezintă Q8 cu sistem de propulsie hibrid plug-in. Noul model completează gama Q8, oferind o combinație inovatoare și atractivă de eficiență și putere ridicată. SUV-Coupé-ul Audi este oferit în două versiuni de putere. Astfel, Q8 55 TFSI e quattro generează 280 kW (381 CP) consum mixt de combustibil în l/100 km*: 2,8 - 2,6; consum electric mixt în kWh/100 km*: 22,9 - 21,9, emisii mixte de CO₂ în g/km*: 63–59). Q8 60 TFSI e quattro furnizează 340 kW (462 CP) (consum mixt de combustibil în l/100 km*: 2,8-2,7; consum electric mixt în kWh/100 km*: 22,9 - 22,6, emisii mixte de CO₂ în g/km: 63-62). Citeşte mai departe
Berlin, Wolfsburg, Lisabona și acum Ingolstadt. Având acum deja opt sedii, familia de centre de dezvoltare de software (CDS) a grupului dispune de o bază considerabilă. Iar acum și AUDI AG s-a alăturat acestei vaste rețele, creând un nou sediu în Ingolstadt. Primul CDS Audi asigură extinderea continuă a know-how-ului digital și a expertizei interne, precum și protejarea pe termen lung a abilităților de dezvoltare. Citeşte mai departe
Audi își redefinește slognul “Vorsprung” și poziționează oamenii, cu valorile și nevoile lor, în centrul strategiei de marcă actualizate. Sustenabilitate, digitalizare și design: acestea vor fi și în continuare temele centrale. Transformarea în direcția mobilității premium sustenabile și digitale este accentuată în cadrul noii campanii de marcă prin sloganul “Future is an Attitude”. De asemenea, în premieră mondială, vor deveni vizibile detaliile revizuite de corporate identity. Citeşte mai departe
Audi oferă în premieră clienților săi din Norvegia și Germania posibilitatea de a comanda anumite funcții on-demand, chiar și după achiziția automobilului. Astfel se deschid posibilități absolut inedite de individualizare a automobilului deținut deja. Funcțiile pot fi comandate on-line prin intermediul aplicației myAudi. Cu funcțiile on-demand, Audi face încă un pas coerent înainte în optimizarea experienței de care clientul beneficiază în călătoria sa digitală alături de marcă. Citeşte mai departe
Caroserie mare de SUV, ținută sportivă pe șosea și ruliu minim al caroseriei, fără a face compromisuri privind confortul: un conflict soluționat cu brio de Audi, prin prisma sistemului său electromecanic de stabilizare anti-ruliu (eAWS). Citeşte mai departe
În urmă cu patru ani, Audi a lansat cu succes enorm un automobil ce avea să redefinească rapid tendințele pieței: Q2. Acum, SUV-ul compact își afișează caracterul progresist în manieră și mai clară: cu un profil și mai spectaculos, cu faruri noi la exterior și servicii Audi connect adiționale și noi sisteme de asistență a șoferului la interior. Audi Q2 atrage imediat privirile, oriunde și-ar face apariția, oferind totodată celui de la volan plăcerea incitantă și netulburată a condusului dinamic. Citeşte mai departe