Audi Q4 e-tron și Q4 Sportback e-tron sunt primele SUV-uri compacte electrice ale mărcii cu patru inele. Acestea au fost lansate în aprilie anul acesta, iar apoi au fost adăugate două noi variante în gamă: Q4 Sportback 40 e-tron**, modelul cu cea mai mare autonomie din gamă și versiunea cu tracțiune integrală, Q4 45 e-tron quattro**. Începând de acum clienții pot comanda și aceste două noi versiuni. Citeşte mai departe
Motoo-ul Audi “Vorsprung durch Technik” (Avans prin tehnologie) a ajuns anul acesta la aniversarea a 50 de ani de existență. Dar chiar și la jumătate de secol de la conceperea sa, sloganul Audi nu și-a pierdut deloc din valoare și este acum renumit în întreaga lume. Citeşte mai departe
Ingolstadt, iulie 2019: De la 0 la 100 km/h în doar 3,8 secunde, viteză maximă de până la 290 km/h, torque-splitter RS, semi-slick-uri și moduri de condus RS specifice: noul Audi RS 3 (consum combustibil mixt în l/100 km: 8,8 – 8,2; emisii CO₂ mixte în g/km: 201 – 188) oferă caracteristici dinamice de cel mai înalt calibru și cele mai bune specificații din segment. Generând 294 kW (400 CP), motorul de înaltă performanță cu cinci cilindri asigură accelerarea rapidă și un sunet ce nu poate lasa pe nimeni rece. Propulsorul furnizează acum 500 Nm și răspunde chiar și mai rapid. RS 3** își demonstrează ADN-ul sportiv și la nivel vizual, cu caroseria mai lată, sistemul de evacuare RS sport și afișaje de bord asemeni celor din automobilele de curse. Citeşte mai departe
Audi RS 3** este cel mai bun automobil din clasa sa la capitolele accelerație și viteză maximă. Este, de asemenea, primul Audi ce poate fi echipat cu torque-splitter, ce conferă automobilului agilitate maximă și stabilitate optimă. Cele două moduri de condus RS adiționale permit timpi excelenți pe circuit și drift-uri controlate pe pistele închise accesului public. Noul RS 3** poate fi comandat deja începând de acum. Citeşte mai departe
La mai puțin de un an de la ideea inițială a conceptului de bază, Audi Sport a început să testeze Audi RS Q e-tron, automobilul cu care compania va concura la Raliul Dakar pentru prima dată în ianuarie 2022. Citeşte mai departe
Producția ultimului motor Audi cu ardere internă dezvoltat complet nou va începe în doar patru ani. Iar începând cu anul 2026, marca premium va mai lansa pe piața internațională exclusiv modele antrenate 100% electric. Ca parte a realinierii sale strategice, compania accelerează tranziția sa spre mobilitatea electrică. Până în 2033, producătorul va renunța treptat la producția de motoare cu ardere internă. Audi și-a stabilit ca obiectiv să ajungă la zero emisii nete până cel târziu în anul 2050. Citeşte mai departe
Audi introduce în vânzare pachete atractive de dotări pentru Audi A1 și pachete de design dinamic pentru Audi A4 și A5. Noi sunt și modelele ediție specială din gamele Audi Q7 și Q8. În completarea liniei de echipare ”S line competition”, Audi a crescut, de asemenea, puterea modelului Audi A1 Sportback 40 TFSI (consum mixt de combustibil în l/100 km*: 5,6–5,5; emisii mixte de CO2 mixte în g/km*: 128 – 125), de la 147 la 152 kW (207 CP). Citeşte mai departe
Audi va reveni la Le Mans și la cursele cu prototipuri sport, introducând în sezonul 2023 un automobil sport de curse electrificat. Urmașul modelului de succes Audi R18 prinde deja contur. Citeşte mai departe
Audi avansează fără ezitare în e-voluția sa spre mobilitatea electrică de mâine. Astfel, la Salonul Auto Shanghai 2021, marca a prezentat în premieră noul Audi A6 e-tron concept, deschizătorul de drum al unei noi familii inovatoare de automobile 100% electrice pentru producția de serie. Aceste automobile de viitor vor avea ca bază constructivă o platformă tehnică absolut nouă: platforma electrică premium PPE (Premium Platform Electric). Citeşte mai departe
Grupul Volkswagen a organizat Volkswagen Climate Day, pentru a marca Ziua Pământului, ce are loc azi. Evenimentul central este #Project1Hour, un workshop de echipă în cadrul căruia toți angajații află detalii despre schimbările climatice, pe care le discută și se angajează ca și ei personal să protejeze mediul. AUDI AG organizează și alte evenimente la unitățile sale din Germania, în Ingolstadt și Neckarsulm; Bruxelles, Belgia; Győr, Ungaria și San José Chiapa, Mexic, precum și în cadrul diferitelor sale companii din grup. Aceasta însumează în total aproximativ 85.000 de ore de lucru, ceea ce reprezintă aproape 10 ani în slujba unui mediu mai sănătos. Citeşte mai departe
Audi a finalizat deja pași importanți în vederea participării sale în premieră la faimosul Raliu Dakar, în ianuarie 2022. Astfel marca se apropie de finalizarea prototipului său inovator, planificat pentru cel mai dur raliu cross-country din lume. Primele teste sunt programate pentru mijlocul anului. Managementul de proiect pentru proiectele companiei în domeniul motorsport-ului a fost preluat de Andreas Roos, cel căruia i se datorează recentul succes al programului DTM Audi Sport. Citeşte mai departe
Automobile flexibile, cu emisii locale zero, optime pentru cotidian și pentru variate condiții de utilizare, transferând totodată în producția de serie designul progresist, introdus de showcar-urile inițiale: Audi Q4 e-tron și Q4 Sportback e-tron, primele SUV-uri compacte electrice ale mărcii Audi. Ambele modele impresionează cu interiorul de dimensiuni extrem de generoase, dar și cu soluții avangardiste pentru operare, afișare și cu sistemele de asistență. Display-ul head-up cu funcții de realitate augmentată conectează lumea virtuală cu lumea reală, într-o manieră absolut inedită. Citeşte mai departe
Linii spectaculoase, suprafețe cizelate și blistere quattro de netrecut cu vederea: cu noul său Q4 e-tron, Audi face următorul pas în evoluția limbajului de design al modelelor sale electrice. SUV-ul compact implementează în producția de serie liniile de design introduse de demo-car-ul prezentat la începutul anului 2019. Iar aceasta se datorează și echipei diviziei Audi de fabricare a utilajelor, ce transpune ideile designerilor în producție, la cea mai mare precizie. Precizia aceasta merge până la o miime de milimetru la proiectarea și fabricarea sculelor, deoarece fabricarea sculelor și uneltelor joacă un rol esențial pentru standardele extrem de ridicate de calitate de la Audi. Citeşte mai departe
După lansarea sa internațională din 5 februarie, noul model TCR Audi Sport Audi RS 3 LMS este supus unui program intens de testare. Testele din tunelul aerodinamic din Ingolstadt au fost urmate de primele drive teste pe pista de curse din Castellolí, Catalonia, Vallelunga în apropiere de Roma și Aragon în nordul Spaniei. Au fost programate deja și celelalte etape de dezvoltare până în vară, când va avea loc lansarea modelului în cursele Campionatului Mondial FIA de Turisme WTCR. Citeşte mai departe
Audi revine la origini: Audi Q4 e-tron a fost lansat în producție în Zwickau, orașul din landul Saxonia, locul unde s-a înființat pentru prima oară Audi, marca germană cu o istorie deja foarte îndelungată. Modelul compact 100% electric este primul SUV electric Audi și va fi produs în Germania. Q4 e-tron este construit pe baza platformei modulare electrice MEB create de Grupul Volkswagen. Este o platformă extrem de flexibilă și variabilă, ce poate fi folosită pentru numeroase modele complet electrice și ce oferă oportunități variate pentru importante sinergii tehnice. Citeşte mai departe
Cu e-tron GT quattro (Consum mixt de energie electrică în kWh/100 km*: 19,6 - 18,8 (NEDC); emisii mixte de CO2 în g/km*: 0), Audi demonstrează fără rezerve cât de fascinată poate fi mobilitatea electrică. Coupe-ul cu patru uși îmbină designul emoțional, cu un sistem de propulsie foarte puternic, precum și cu manevrabilitatea dinamică și autonomia mare. e-tron GT** deschide o nouă eră: este modelul gran turismo al viitorului și un automobil cu puternic rol reprezentativ pentru marca cu patru inele. Citeşte mai departe
Bun-venit la bord: experiența celui de la volan, dar și a pasagerilor săi intră într-o dimensiune absolut nouă, cu noul Audi Q4 e-tron. Spațiul generos oferit de SUV-ul electric compact depășește cu mult standardele curente ale clasei din care face parte. Iar display-urile au intrat, de asemenea, într-o nouă dimensiune: display-ul head-up cu funcții de realitate augmentată îmbină lumea reală cu lumea virtuală, iar display-ul MMI poate avea diagonala de până la 11,6 inchi. Citeşte mai departe
Audi își extinde și mai mult gama de modele hibride plug-in, lansând pe piețele europene Q5 Sportback TFSI e quattro. SUV-ul coupé elegant va ieși de pe liniile de asamblare în două variante de putere: astfel, Q5 Sportback 50 TFSI e quattro (consum mixt de combustibil în l/100 km*: 2,0 - 1,8; consum electric mixt în kWh/100 km*: 19,6–19,3; emisii mixte de CO2 în g/km*: 45–42) generează 220 kW (279 CP), iar Q5 Sportback 55 TFSI e quattro (consum mixt de combustibil în l/100 km*: 2,0 - 1,8; consum electric mixt în kWh/100 km*: 19,6–19,3; emisii mixte de CO2 în g/km*: 45–42) furnizează 270 kW (367 CP). La ambele modele, bateria are o capacitate de 14,4 kWh net, suficient pentru o autonomie electrică de până la 61 kilometri conform WLTP (71 kilometri conform NEDC). ”Fratele” său, Audi Q5 TFSI e quattro**, care este pe piață deja din anul 2019, este echipat acum cu o baterie și mai puternică. Citeşte mai departe
Upgrade pentru modelele hibride plug-in Audi Q5**, A6** și A7** Sportback: modelele TFSI e oferă acum o baterie de capacitate chiar și mai mare. Astfel, bateria litiu-ion asigură acum 14,4 kWh net (17,9 brut) și permite o autonomie electrică crescută, de până la 91 kilometri, măsurată conform ciclului NEDC (73 km conform WLTP). Iar A6 Avant este disponibil acum și în variante 50 TFSI e quattro (consum mixt de combustibil în l/100 km: 1,6 - 1,5; consum electric mixt în kWh/100 km*: 18,1 - 17,5; emisii mixte de CO2 în g/km*: 37-34). Citeşte mai departe
Audi și-a prezentat noul vârf de lance electric, modelul Audi e-tron GT*, într-o demonstrație de condus plină de energie, în cadrul unei premiere mondiale cu participanți de înalt calibru. În cadrul celor două evenimente ale Zilei Progresului, Audi a etalat principalele detalii ale noului său gran turismo 100% electric: performanțe dinamice, design emoțional și sustenabilitate. Citeşte mai departe
Sustenabilitate, design emoțional și performanțe extraordinare: noul Audi e-tron GT* combină toate aceste calități, pentru a reinterpreta în manieră incitantă mottoul mărcii ”Vorsprung durch Technik” (Avans prin tehnologie). Premiera mondială a noului vârf de lance al mărcii cu patru inele va avea loc în cadrul a două evenimente digitale, marți, 09 februarie 2021. Citeşte mai departe
”Cel mai frumos automobil pe care l-am desenat vreodată.” Marc Lichte, Directorul Audi Design, a rostit aceste cuvinte în toamna anului 2018, când marca a prezentat conceptcar-ul Audi e-tron GT la salonul din Los Angeles. Iar în curând, primul gran turismo pur electric al mărcii Audi va avea premiera ca model pentru producția de serie. Este deci momentul perfect pentru a vorbi cu Marc Lichte despre importanța modelului e-tron GT. Citeşte mai departe
Până la începutul anului, Audi și-a convertit deja gama de automobile conform noului standard de emisii Euro 6d. Astfel, toate modelele de autoturisme incluse în gama curentă Audi respectă limitele stricte ale standardului Euro 6d-ISC-FCM. Citeşte mai departe
Încărcare mai rapidă și confort mai ridicat la volan: Audi își optimizează sistematic modelele e-tron. SUV-ul 100% electric și e-tron Sportback* SUV coupe primesc mai multe dotări noi. Citeşte mai departe
Audi își continuă campania de electrificare, cu Q3 45 TFSI e și Q3 Sportback 45 TFSI e (Q3 45 TFSI e: consum mixt de combustibil în l/100 km*: 1,7 - 1,4; consum electric mixt în kWh/100 km*: 16,0 - 14,4; emisii mixte de CO₂ în g/km*: 39 - 32; Q3 Sportback 45 TFSI e: consum mixt de combustibil în l/100 km*: 1,7 - 1,4; consum electric mixt în kWh/100 km*: 15,9 - 14,6; emisii mixte de CO₂ în g/km*: 38 - 33). Sistemul plug-in hibrid instalat la ambele modele generează 180 kW (245 CP) și ambele SUV-uri compacte pot parcurge până la 61 km în modul pur electric, conform NEDC. Conform WLTP, autonomia este de 51 km pentru Q3 45 TFSI e și de 50 km pentru Q3 Sportback 45 TFSI e. Citeşte mai departe