Pentru cea mai buna experienta posibila pe site-ul web
Acest site utilizeaza cookie-uri pentru cea mai buna experienta posibila a utilizatorului. Prin continuarea utilizarii site-ului nostru, acceptati utilizarea cookie-urilor noastre (cookie-uri esentiale). Cookie-urile supuse aprobarii obligatorii (cookie-uri analitice, cookie-uri functionale, cookie-uri pentru continut personalizat) sunt activate numai dupa acceptarea si activarea lor de catre utilizator. Daca consimtiti la utilizarea cookie-urilor, datele de identificare vor fi procesate de partenerii nostri (furnizorii de cookie-uri si furnizorii de servicii IT). Porsche Romania SRL este responsabila pentru acest site si pentru cookie-uri. Informatii suplimentare despre cookie-urile utilizate si activarea/dezactivarea acestora pot fi gasite in
Activati toate cookie-urile
Știri Audi

Noul Audi A6 Avant TFSI e

29.04.2020

- Motor 2,0 TFSI, tracțiune integrală quattro și o putere totală de 270 kW (367 CP)

- Autonomie electrică de până la 51 de kilometri conform WLTP

 

Aprilie 2020 - Automobilele combi estetice poartă denumirea Avant, iar acum sunt propulsate și electric, putându-se deplasa cu zero emisii locale. Călcând pe urmele fratelui A6 Limuzină, combi-ul de tale mare intră acum pe piață și în versiune hibridă plug-in. Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro** beneficiază de un sistem inteligent de management al trenului de rulare, ce urmează o strategie predictivă de operare, permițând o autonomie electrică mare, consum redus de combustibil și performanțe dinamice excelente. Varianta hibridă plug-in a modelului Audi A6 Avant dispune totodată de dotări bogate, inclusiv pachetul S line pentru exterior, afișajul Audi virtual cockpit, faruri Audi Matrix LED, precum și suspensii sport și scaune sport.

Audi își oferă acum modelul combi de mare succes A6 Avant și ca hibrid plug-in: noul A6 Avant 55 TFSI e quattro generează astfel în total 270 kW (367 CP) (consum mixt de combustibil în l/100 km: 2,1 - 1,9; consum electric mixt în kWh/100 km*: 18,1-17,6; emisii mixte de CO₂ în g/km*: 48 - 44). Sistemul de propulsie alătură un motor electric motorului 2,0 TFSI, ce generează 185 kW (252 CP) și 370 Nm. Motorul electric sincron cu excitație permanentă își atinge puterea de vârf la 105 kW și cuplul de vârf la 350 Nm. Împreună cu cuplajul de separare, motorul electric este integrat în transmisia S tronic cu șapte trepte, ce utilizează tehnologia ultra pentru a transfera cuplul către trenul de rulare cu sistem quattro. Audi A6 Avant în versiune hibridă beneficiază astfel de un sistem de tracțiune integrală eficient și permanent disponibil, ce asigură tracțiune excelentă și manevrabilitate dinamică. Cuplul maxim al sistemului este de 500 Nm la 1.250 rpm.

Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro** se poate deplasa în modul pur electric pe o distanță de până la 51 de kilometri, conform ciclului WLTP.  A6 Avant cu sistem hibrid plug-in accelerează de la 0 la 100 km/h în 5,7 secunde. Viteza sa maximă se ridică la 250 km/h. În modul pur electric, hibridul poate să accelereze până la 135 kmh (Consum mixt de combustibil în l/100 km: 2,1 - 1,9; consum electric mixt în kWh/100 km*: 18,1 - 17,6; emisii mixte de CO₂ în g/km*: 48 - 44).

Autonom: managementul sistemului de propulsie și strategia predictivă de operare

Sistemul de propulsie folosit pentru acest model Audi hibrid este astfel conceput încât clienții să își poată parcurge majoritatea drumurilor de zi cu zi în modul pur electric, deci cu emisii zero. De asemenea, clienții au posibilitatea de a alege dintre trei moduri de conducere: "EV" pentru a se deplasa 100% electric, "Hibrid" pentru ca ambele sisteme de propulsie să fie combinate în manieră eficientă și "Hold" pentru a conserva energia electrică disponibilă la momentul activării acestui mod de conducere.

În modul de condus "Hybrid", strategia predictivă de operare asigură eficiență maximă, precum și posibilitatea de a conduce cât mai mult în modul pur electric. Această strategie controlează sistemul de propulsie astfel ca ultima parte a călătoriei să poată fi parcursă în modul pur electric, iar dacă e cazul, bateria va fi încărcată în prealabil cu ajutorul motorului cu ardere internă. Asistentul predictiv pentru eficiență preia planificarea de detaliu, pe etape, a călătoriilor. Asistentul face uz de un volum mare de informații, ce provin de la navigație, din sistemul de informații on-line din trafic, derivate din stilul de condus al șoferului și date de la camerele video și senzorii mașinii, precum radarul. Apoi, asistentul planifică managementul modului de deplasare și alege între rularea liberă cu motorul dezactivat și recuperarea la rularea liberă.

Conectat și confortabil: echipamentul  pentru încărcare și managementul încărcării

Clienții pot folosi aplicația myAudi și pentru a controla de la distanță încărcarea și climatizarea staționară, ce permite ajustarea temperaturii de la interior, încă înainte ca șoferul să urce în automobil și să pornească la drum. Sistemul de aer condiționat face uz de o pompă de căldură extrem de eficientă, ce folosește căldura reziduală a componentelor sistemului de propulsie. Cu cablul standard Mode 3 de încărcare, clienții pot încărca automobilul hibrid plug-in de la terminalele publice de încărcare la 7,4 kW. Astfel, bateria litiu-ion se va încărca în circa 2,5 ore. Când clientul este la drum, poate apela la peste 140.000 de stații de încărcare din 24 de țări europene, folosind serviciul Audi e-tron Charging. Aplicația myAudi oferă și o funcție de planificare a rutelor, ce afișează poziția punctelor de încărcare.

Spațios și practic: portbagajul cu podea plană are capacitate de 405 litri

Bateria litiu-ion ce este instalată în partea din spate a mașinii înmagazinează 14,1 kWh de energie

și este integrată optim în automobil, astfel încât podeaua portbagajului să fie plană și volumul de transport să fie suficient. În dotarea standard, capacitatea portbagajului este de 405 litri, fără ca podeaua portbagajului să aibă denivelări. Aceasta înseamnă că veți putea încărca și transporta cu ușurință chiar și obiectele mai mari. Când spătarul banchetei este rabatat, volumul crește la 1.535 litri.

Eleganță și sportivitate: designul și dotarea

A6 Avant 55 TFSI e quattro** se remarcă prin designul sportiv, incluzând pachetul S line exterior, pachetul de design negru, oglinzi exterioare negre și sticlă întunecată la geamuri ca dotări standard, ce îi subliniază și mai pregnant alura dinamică. Farurile Matrix LED, scaunele sport, sistemul de aer condiționat cu reglaje pe patru zone, afișajul Audi virtual cockpit, suspensiile sport, jantele de 19 inchi și etrierele roșii adaugă tușe adiționale de rafinament premium și sportivitate și sunt, de asemenea, incluse în echiparea standard. 

 

 

 

- Sfârșit -

*Consumul de combustibil, clasele de eficiență și emisiile de CO ce sunt indicate ca intervale de valori variază în funcție de anvelopele/roțile folosite

** Valorile generice pentru consumul tuturor modelelor menționate în acest material sunt indicate în lista de la finalul acestui comunicat de presă și corespund dotărilor specifice pieței germane.

Consumul de combustibil al modelului menționat anterior:

(Consumul de combustibil, clasele de eficiență și emisiile de CO indicate ca intervale de valori variază în funcție de anvelopele/roțile folosite)

Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro

Consum combustibil mixt în l/100 km: 2,1 - 1,9; consum electric mixt în kWh/100 km*:  18,1-17,6; emisii mixte de CO în g/km*: 48-44

Valorile prezentate pentru consumul de combustibil și emisii au fost determinate în baze procedurilor de măsurare impuse de lege. Începând cu 1 septembrie 2017, anumite autovehicule noi sunt omologate ca tip conform unei noi proceduri de testare pentru autoturisme și autovehiculele comerciale ușoare. Este vorba de Procedura Armonizată la Nivel Mondial de Testare a Vehiculelor Ușoare, abreviată WLTP (engl. World Harmonised Light Vehicle Test Procedure). Aceasta este o nouă procedură realistă de testare pentru măsurarea consumului de combustibil și a emisiilor de CO. Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP înlocuiește treptat ciclul european de conducere (NEDC). Având în vedere condițiile mai realiste de testare, valorile de consum și de emisii de CO măsurate conform WLTP vor fi, în multe cazuri, mai mari decât cele măsurate conform NEDC. Pentru detalii cu privire la diferențele dintre ciclurile WLTP și NEDC, vă rugăm să vizitați www.audi.de/wltp.

În prezent, legea ne impune încă să declarăm valorile conform NEDC. La modelele care au fost omologate de tip conform WLTP, valorile NEDC vor fi calculate în baza valorilor WLTP. Este, de asemenea, permis ca și valorile WLTP să fie specificate opțional și suplimentar, inclusiv înainte de data de la care valorile WLTP să devină obligatorii. Acolo unde datele NEDC sunt specificate ca intervale de valori, acestea nu se referă la un automobil individual anume și nu fac parte din oferta de vânzare. Aceste valori au exclusiv rolul de a servi comparării diferitelor autovehicule. Dotările și accesoriile adiționale (componentele instalate suplimentar, anvelopele de alte dimensiuni, etc.) pot modifica parametrii relevanți ai autovehiculului, ca de ex. masa, rezistența la înaintare și coeficientul aerodinamic și, alături de condițiile meteo și de condițiile din trafic, pot influența consumul de combustibil, consumul de energie electrică și performanțele.

Consumul de combustibil și emisiile de CO indicate ca intervale de valori variază în funcție de anvelopele/jantele alese și de nivelul de echipare ales.  Informații suplimentare cu privire la consumul oficial de combustibil și la emisiile de CO oficiale pentru autoturismele noi sunt oferite în "Ghidul cu informații referitoare la consumul de combustibil, emisiile de CO și consumul de energie electrică ale autovehiculelor noi", disponibil gratuit în toate punctele de vânzare ale Uniunii Europene.

În general, dotările, datele și prețurile specificate în acest document se referă la gama de modele oferite în Germania. Rezervat dreptul de a opera modificări fără o informare prealabilă; acest document ar putea conține erori și omisiuni pentru care nu ne putem asuma răspunderea.