Pentru cea mai buna experienta posibila pe site-ul web
Acest site utilizeaza cookie-uri pentru cea mai buna experienta posibila a utilizatorului. Prin continuarea utilizarii site-ului nostru, acceptati utilizarea cookie-urilor noastre (cookie-uri esentiale). Cookie-urile supuse aprobarii obligatorii (cookie-uri analitice, cookie-uri functionale, cookie-uri pentru continut personalizat) sunt activate numai dupa acceptarea si activarea lor de catre utilizator. Daca consimtiti la utilizarea cookie-urilor, datele de identificare vor fi procesate de partenerii nostri (furnizorii de cookie-uri si furnizorii de servicii IT). Porsche Romania SRL este responsabila pentru acest site si pentru cookie-uri. Informatii suplimentare despre cookie-urile utilizate si activarea/dezactivarea acestora pot fi gasite in
Activati toate cookie-urile
Știri Audi

Spot Audi despre viitorul electric, cu Maisie Williams interpretând „Let It Go”, lansat la evenimentul sportiv al anului din SUA

31.01.2020

·     Marca Audi revine la cel mai important eveniment sportiv din SUA și încurajează audiența să lase trecutul în urmă și să accelereze spre o eră a reinventării totale  

·     Filmul Audi conține cadre cu noul e-tron Sportback și prezintă într-o manieră cinematografică traseul mărcii spre o mobilitate sustenabilă premium

·     Clipul este un prim pas dintr-o campanie globală amplă lansată de marca Audi  

·     Reclama va fi difuzată și în România, în mediul online

 

Audi participă iar la cea mai importantă seară din fotbalul american, de data aceasta cu o reclamă de 60 de secunde numită "Let it go", în care actrița Maisie Williams  joacă rolul principal. Williams apare în film la volanul noului Audi e-tron Sportback dând startul unei campanii globale care subliniază angajamentul mărcii pe termen lung pentru definirea noii ere a mobilității sustenabile. Filmul a fost creat de 72andSunny din Amsterdam, partener global al mărcii, și regizat de François Rousselet. Aceasta este al 11-lea an în care Audi este prezentă la acest eveniment sportiv.

Lansată în timpul celui mai amplu moment cultural din întreaga lume, reclama o prezintă pe Williams, o voce puternică în lupta pentru combaterea efectelor schimbărilor climatice, interpretând melodia "Let it go" din celebra producție Disney, "Frozen" (Premiul Oscar® pentru cel mai bun film animat). Compozitorii Kristen Anderson-Lopez și Robert Lopez au câștigat deja cu această melodie un premiu Oscar® (Cel mai bun cântec original) și un premiu Grammy® (Cel mai bun cântec scris pentru un film, televiziune sau alte medii vizuale).

În noua reclamă, Williams, aflată la volanul unui Audi e-tron Sportback,  ajunge într-o intersecție, ce reprezintă suprapunerea de prejudecăți și noțiuni învechite în definirea consumului, succesului sau statutului social. Williams alege să schimbe direcția și să lase totul în urmă în timp ce cântă versurile "Let it go" și demarează spre un viitor mai sustenabil. Pe drum i se alătură și alți șoferi și pietoni, scenele reprezentând eforturile mărcii pentru susținerea mobilității sustenabile. Întreaga călătorie este o metaforă despre faptul că alegerile sustenabile necesită un efort din partea fiecăruia dintre noi.

Williams a înregistrat versiunea proprie a melodiei din "Frozen" la cunoscutul Abbey Road Studios  din Londra. Această reinterpretare este un element central în linia narativă a reclamei, fiind  o abordare nouă, îndrăzneață a unei piese care a dat fiori spectatorilor din întreaga lume. Melodia arată că transformarea implică mereu idea de a renunța la ceva vechi pentru a oferi spațiul necesar noului, in cazul de față, fiind vorba  despre pașii necesari pentru crearea unui viitor durabil.

"Cea mai importantă seară pentru fotbalul american și unul dintre principalele evenimente TV transmise live în întreaga lume, a reprezentat pentru noi momentul perfect pentru a prezenta către o audiență globală traseul și strategia mărcii pentru o mobilitate premium sustenabilă", a declarat Sven Schuwirth, Director Marcă Audi, Digital Business și Customer Experience. "Maisie Williams transmite perfect tendința din ce în ce mai accentuată a clienților de a alege și de a milita pentru opțiuni sustenabile de transport. Fiind o persoană creativă și inovatoare, ea este un reprezentant al dorinței venite din partea a milioane de persoane de a face trecerea către un viitor electric".

"Cred că cea mai importantă sarcină pe care o avem fiecare dintre noi este aceea de a crea un viitor durabil și un mediu de viață plăcut pentru generațiile viitoare. Mă bucur să pot transmite viziunea Audi pentru o mobilitate sustenabilă din această campanie globală a mărcii", a declarat Williams.

Sloganul Vorsprung durch Technik reîncărcat

Reclama este o primă etapă dintr-o campanie globală a mărcii Audi care-și propune să adauge noi sensuri sloganului "Vorsprung durch Technik" (Avansăm cu ajutorul tehnologiei). Pentru a sublinia și transmite într-un mod unitar acest mesaj către o audiență globală, reclama va fi difuzată în premieră pe TV și rețele sociale în țări precum Germania, Italia, Franța, Marea Britanie, Spania sau China. În România reclama va fi difuzată doar în mediul online.

Reclama își propune să împământenească ambiția mărcii de a promova frumusețea mobilității durabile. Audi plănuiește să lanseze în întreaga lume circa 30 de modele electrice până în anul 2025. În România marca va lansa anul acesta șase modele hibride plug-in și un nou SUV 100% electric. Acesta este punctul de plecare într-un proces de reinventare care va atinge multe subiecte relevante pentru marcă, unele dintre ele depășind domeniul auto. Audi și-a propus să devină o companie neutră din punct de vedere a emisiilor de carbon până în 2050. Mai multe detalii despre proiectele derulate de marcă pentru atingerea acestor obiective, cum ar fi certificarea fabricii Audi din Bruxelles în care este produs modelul e-tron drept unitate de producție neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon, puteți găsi accesând audi.com/sustainability.

Pe parcursul acestui an marca va derula în cadrul acestei campanii acțiuni care vor atinge subiecte precum electrificarea flotei, conectivitatea, experiența consumatorilor și designul. Intenția este aceea de a reîntineri marca, pentru a deveni mai vizibilă și a atrage audiențe noi arătând cum teme precum mobilitatea durabilă devin noile forme ale luxului.

Acest proiect este derulat în întreaga rețea Audi implicând colegi din întreaga lume. Agenția 72andSunny din Amsterdam va fi partenerul global de creație în această campanie, extinsă pe parcursul întregului an 2020.

 

 

Note pentru editori

 

Citat din partea 72andSunny Amsterdam

"Faptul că suntem alături de Audi într-un moment atât de important pentru marcă și pentru acest segment este exact genul de provocare pe care o căutăm", a declarat Rey Andrade, Director Executiv de Creație 72andSunny Amsterdam. "Prin această campanie, dăm formă unei ambiții. Practic luăm tot ce a făcut deosebit Audi de-a lungul timpului în materie de design sau de idei îndrăznețe și punem într-un context amuzant și progresiv. Într-o perioadă în care oamenii caută să scape de convenții și idei învechite, noi aducem un strop de modernitate și, să fim sinceri, de amuzament. Prin urmare, este clar că a trebuit să ne întoarcem la lumea din "Frozen" și la prințesele de gheață. Cu "Let it go" avem un imn emblematic pentru acest proces curajos de reinventare, iar cu ajutorul lui Maisie avem parte de o interpretare curajoasă și fermecătoare. Ne bucurăm să stabilim un standard în materie de creație ambițioasă, progresivă alături de noii noștri prieteni. Să vină furtuna!".

 

Credite:

Agenție de creație: 72andSunny Amsterdam

Producție: ANORAK

Regizor: François Rousselet

Editor: Paul Hardcastle (Trim)

Post Producție: MPC

Audio: 750mph

Supraveghere muzică, direcții și aprobare finală: Amp.Amsterdam

Aranjament muzical și producție pentru re-înregistrare: The Elements Music

 

DESPRE AUDI

Grupul Audi, cu mărcile sale Audi, Ducati și Lamborghini, este unul dintre cei mai de succes producători de automobile și motociclete pe segmentul premium. Cu o prezență pe mai mult de 100 de piețe din întreaga lume, grupul are unități de producție în 18 locații din 13 țări. Printre subsidiarele deținute integral de AUDI AG se numără Audi Sport GmbH (Neckarsulm), Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant'Agata Bolognese, Italia) și Ducati Motor Holding S.p.A. (Bologna, Italia).

În 2019, Grupul Audi a livrat clienților săi circa 1,846 milioane de automobile ale mărcii Audi. În anul fiscal 2018, AUDI AG a avut venituri totale de 59,2 miliarde de euro și un profit operaționale înainte de taxare de 4,7 miliarde. În prezent, circa 90.000 de persoane lucrează pentru companie în întreaga lume, dintre care mai mult de 60.000 doar în Germania. Audi se concentrează pe produse durabile și pe tehnologii pentru mobilitatea viitorului.

 

DESPRE AUDI AMERICA

Audi America, Inc. și distribuitorii săi din SUA oferă o paletă completă de autovehicule de lux ale mărcii germane. AUDI AG este printre cele mai de succes mărci de lux, cu livrări de circa 1,845 milioane unități la nivel global în 2019. În SUA Audi America a vândut peste 224.000 de automobile anul trecut.