Acest website utilizează Cookie-uri pentru a oferi cea mai bună experienţă de navigaţie. Continuând navigarea vă declaraţi de acord cu stocarea de Cookie-uri pe computerul dumneavoastră.
Accepta&Continua
Știri Audi

Audi SQ7 TDI este într-o nouă formă de zile mari

25.07.2019

 

·     Performanţe de excepţie, datorate, printre altele, compresorului electric

·     Caracteristici dinamice excelente, datorită sistemului de stabilizare anti-ruliu, a direcţiei integrale şi a diferenţialului sport

·     Design sportiv, cu detalii specifice gamei S de modele, plus dotări generoase

 

Audi SQ7 TDI (consum mixt de combustibil în l/100 km*: 7,6 - 7,4; emisii CO2 mixte în g/km*: 200 - 194) este modelul din vârful gamei de produs, încă din anul 2016, motorul său diesel V8 generând 435 CP. SUV-ul de talie mare are acum un design nou, şi mai impresionant. La interior găsim scaune sport, sistemul MMI navigation plus cu MMI touch şi afişajul Audi virtual cockpit, cu modul de afişare Performance inclus în dotarea standard. Motorul 4,0 TDI cu compresor electric asigură o putere de propulsie enormă, încă de la demaraj.

 

Putere diesel în formă pură: motorul V8 Biturbo cu compresor electric

Noul Audi SQ7 TDI (consum mixt de combustibil în l/100 km*: 7,6 - 7,4; emisii CO2 mixte în g/km*: 200 - 194) impresionează cu puterea sa enormă,generată de motorul diesel V8 4,0 TDI supraalimentat biturbo, ce generează 320 kW, adică 435 CP şi asigură un cuplu de 900 Nm între 1.250 şi 3.250 rpm. SUV-ul de talie mare sprintează astfel de la 0 la 100 km/h în 4,8 secunde şi atinge o viteză maximă, limitată electronic, de 250 km/h. În funcţie de dotarea sa, SQ7 TDI foloseşte între 7,6 şi 7,4 litri de combustibil la 100 de kilometri, ceea ce înseamnă emisii de CO₂ între 200 şi 194 grame per kilometru.

Sub-sistemul electric de 48 de volţi alimentează compresorul electric (EPC). Acesta asistă cele două turbocompresoare în momentele în care sistemul de accelerare solicită o putere mare şi când, energia gazelor de evacuare este încă redusă. În respectivele momente, furnizează aer proaspăt, care este foarte important pentru combustie. Drept urmare, cuplul enorm este disponibil instantaneu, practic în orice moment, inclusiv la accelerarea de la viteze mici şi mai ales la demaraj.

Compresorul este integrat în galeria de admisie. În doar 250 de milisecunde, motorul electric compact accelerează turbina compresorului la 70.000 de rotaţii pe minut. În sistemul de evacuare, sunt integrate două actuatoare de sunet, ce modulează sunetul plin, specific motoarelor cu opt cilindri.

În general, dotările, datele şi preţurile specificate în acest document se referă la gama de modele oferite în Germania. Rezervat dreptul de a opera modificări fără o informare prealabilă; acest document ar putea conţine erori şi omisiuni pentru care nu ne putem asuma răspunderea.

*Consumul de combustibil şi emisiile de CO₂, precum şi clasele de eficiență indicate ca intervale de valori depind de anvelopele/jantele utilizate.

Manevrabilitate agilă: datorită sistemului de stabilizare anti-ruliu, a direcţiei integrale şi a diferenţialului sport

Transmisia tiptronic cu opt trepte asigură schimbări de trepte extrem de rapide, iar tracţiunea integrală permanentă quattro transpune pe şosea puterea imensă a motorului 4,0 TDI. Suspensia pneumatică inclusă în dotarea standard şi direcţia progresivă, ce devine tot mai directă pe măsură ce creşte unghiul de virare, creează împreună o ţinută dinamică excelentă. Direcţia integrală accentuează chiar şi mai mult manevrabilitatea SUV-ului de talie mare, căci cu aceasta, roțile din spate virează cu până la 5 grade în direcţia opusă la viteze mai mici, ceea ce creşte agilitatea maşinii. Pe autostradă, roţile din spate virează uşor în aceeaşi direcţie, pentru o stabilitate mai accentuată. Adiţional, pachetul de suspensii Advanced, oferit opţional, include sistemul electromecanic activ de stabilizare anti-ruliu. Acesta reduce vibraţiile maselor suspendate la condusul în linie dreaptă pe drumurile denivelate şi compensează optim ruliul, în vederea reducerii unghiului de ruliu la abordarea virajelor în stil sportiv. Al treilea sistem high-tech de la bord este diferenţialul sport, care creşte chiar şi mai mult caracterul dinamic al manevrabilităţii. În virajele parcurse cu viteză mare, acesta distribuie activ puterea între roțile din spate.  Astfel, Audi SQ7 TDI** este efectiv apăsat în viraj, la manevrarea volanului sau la accelerare, fiind eliminată orice urmă de subvirare.  În cazul supravirării excesive, diferenţialul sport stabilizează SUV-ul trimiţând cuplu mai puternic spre roata aflată pe interiorul virajului.

Impresionant: designul exterior

Audi SQ7 TDI** se prezintă impunător, cu designul actual al modelelor Q, la care sunt adăugate detalii din gama modelelor S.    Modelul se diferenţiază de versiunea de bază prin lamelele duble de la grila Singleframe a radiatorului, dar şi prin carcasele oglinzilor exterioare finisate în aluminiu şi cele patru terminaţii rotunde caracteristice ale sistemului de evacuare. Blade-ul din bara de protecţie are o formă tridimensională accentuată, iar scutul din spate are aspect şi mai robust. O parte dintre elementele de la exterior sunt finisate argintiu mat, iar pachetul Black Styling este oferit opţional. Culoarea exterioară gri Daytona pearleffect, precum şi numeroase alte culori personalizate din gama Audi exclusive sunt disponibile ca dotare opţională.

Audi SQ7 TDI** este echipat în dotarea standard cu jante de 20 de inchi din aluminiu forjat, cu design cu 5 spiţe şi anvelope de 285/45. Având în vedere puterea mare, inginerii au optat în faţă pentru discurile de frână cu diametrul de 400 de milimetri şi pentru discuri de 370 de milimetri în spate. Etrierele negre (opţional roşii) poartă emblema S în faţă. Opţional este oferit sistemul de frânare de 20 de inchi cu discuri ceramice din fibră de carbon, care sunt deosebit de rezistente la abraziune. Acestea au diametrul de 420 de milimetri în faţă şi 370 de milimetri în spate. Etrierele sunt vopsite gri Antracit.

Performanţe sportive: interiorul şi dotările

Audi SQ7 TDI** oferă interioare finisate cu piele închisă la culoare şi respectiv Alcantara. Inserţiile sunt realizate din aluminiu mat texturat sau, opţional, carbon, ceea ce subliniază considerabil designul sportiv. La cerere, pachetul de iluminare Contour/Ambient iluminează liniile principale de design, precum şi anumite suprafeţe de la interior, cu lumină ajustabilă în 30 de nuanţe.

Alături de scaunele sport, în dotarea standard sunt incluse şi pragurile iluminate cu inserţii din aluminiu şi cu emblema S în faţă.  Pedalierul, suportul pentru picior şi protecţia pragului portbagajului sunt realizate din oţel inoxidabil. Scaunele sport S plus opţionale sunt disponibile cu tetiere integrate, emblema S pe spătare, ajustarea pneumatică a suportului lombar şi tapiţerie din piele Valcona cu model în romburi.  Din gama de nuanţe fac parte negrul, precum şi gri Rotor şi roşu Arras, oferit exclusiv pentru modelul S. Cotiera centrală este, de asemenea, astfel concepută încât să se asorteze perfect cu acest design. La scaunele sport S plus, pot fi adăugate funcţiile de climatizare şi masaj.

Sistemul de navigaţie MMI plus cu MMI touch include în dotarea standard şi dotări de conectivitate de ultimă oră, dispunând de LTE Advanced, hotspot WiFi, comandă vocală naturală şi portofoliul Audi connect extins. Sistemul include informaţii online din trafic, navigaţie cu Google Earth, radio hibrid, precum şi serviciul Amazon Alexa pe bază de cloud, integrat în sistemul de operare MMI. Serviciul cu informaţii privind semafoarele este o altă funcţie adiţională nouă, ce conectează automobilul la computerul central al centrului de control al traficului, oferindu-i şoferului informaţiile aferente pe panoul de instrumente complet digitalizat şi pe display-ul head-up opţional. Astfel, serviciul contribuie la un stil de condus eficient, precum şi la fluidizarea permanentă a traficului. Pe afişajul Audi virtual cockpit, toate informaţiile sunt redate cu designul specific modelelor S. Este oferit şi modul de afişare Performance, ce aşează turometrul cu design sport în centrul ecranului.

Printre dotările opţionale pentru confort se numără, printre altele, sistemul de aer condiţionat automat cu reglaje pe patru zone, funcţia de asistare a închiderii uşilor pentru silenţiozitate maximă, sistemul de sunet Bang & Olufsen 3D Advanced şi pachetul pentru calitatea aerului, cu arome şi ionizare. Audi oferă farurile HD matrix LED cu lumini laser ca alternativă la farurile matrix LED cu lumini de semnalizare dinamice. adaptive cruise assist care ajută şoferul, asistându-l prin ghidare laterală şi longitudinală, este doar unul dintre numeroasele sisteme de asistenţă oferite la cerere.

 

Consumul de combustibil al modelelor menţionate

(Consumul de combustibil şi emisiile de CO, precum şi clasele de eficiență indicate ca intervale de valori depind de anvelopele/jantele utilizate, precum şi de numărul de scaune.)

 Audi SQ7 TDI

Consum combustibil mixt în l/100 km: 7,6 - 7,4; emisii CO2 mixte în g/km: 200 - 194

Valorile prezentate pentru consumul de combustibil şi emisii au fost determinate în baze procedurilor de măsurare impuse de lege. Începând cu 1 septembrie 2017, anumite autovehicule noi sunt omologate ca tip conform unei noi proceduri de testare pentru autoturisme şi autovehiculele comerciale uşoare. Este vorba de Procedura Armonizată la Nivel Mondial de Testare a Vehiculelor Ușoare, abreviată WLTP (engl. World Harmonised Light Vehicle Test Procedure). Aceasta este o nouă procedură realistă de testare pentru măsurarea consumului de combustibil şi a emisiilor de CO. Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP înlocuieşte treptat ciclul european de conducere (NEDC).  Având în vedere condiţiile mai realiste de testare, valorile de consum şi de emisii de CO măsurate conform WLTP vor fi, în multe cazuri, mai mari decât cele măsurate conform NEDC. Pentru detalii cu privire la diferenţele dintre ciclurile WLTP şi NEDC, vă rugăm să vizitaţi www.audi.de/wltp.

În prezent, legea ne impune încă să declarăm valorile conform NEDC. La modelele care au fost omologate de tip conform WLTP, valorile NEDC vor fi calculate în baza valorilor WLTP. Este, de asemenea, permis ca şi valorile WLTP să fie specificate opţional şi suplimentar, inclusiv înainte de data de la care valorile WLTP să devină obligatorii. Acolo unde datele NEDC sunt specificate ca intervale de valori, acestea nu se referă la un automobil individual anume şi nu fac parte din oferta de vânzare. Aceste valori au exclusiv rolul de a servi comparării diferitelor autovehicule. Dotările şi accesoriile adiţionale (componentele instalate suplimentar, anvelopele de alte dimensiuni, etc.) pot modifica parametrii relevanţi ai autovehiculului, ca de ex. masa, rezistenţa la înaintare şi coeficientul aerodinamic şi, alături de condiţiile meteo şi de condiţiile din trafic, pot influenţa consumul de combustibil, consumul de energie electrică şi performanţele.

Informaţii suplimentare cu privire la consumul oficial de combustibil şi la emisiile de CO oficiale pentru autoturisme noi sunt oferite în "Ghidul cu informaţii referitoare la consumul de combustibil, emisiile de CO şi consumul de energie electrică ale autovehiculelor noi", disponibil gratuit în toate punctele de vânzare ale Uniunii Europene.

 

Acest website utilizează Cookie-uri pentru a oferi cea mai bună experienţă de navigaţie. Continuând navigarea vă declaraţi de acord cu stocarea de Cookie-uri pe computerul dumneavoastră.
Accepta&Continua