Acest website utilizează Cookie-uri pentru a oferi cea mai bună experienţă de navigaţie. Continuând navigarea vă declaraţi de acord cu stocarea de Cookie-uri pe computerul dumneavoastră.
Accepta&Continua
Știri Audi

Audi îşi dezvoltă ecosistemul digital de instruire

12.09.2018

·          De la studioul media, la laboratorul de realitate virtuală: Audi Academy testează infrastructura pentru trainingurile viitorului, într-un spaţiu de aproximativ 500 de metri pătraţi

·          Producătorul auto îşi creşte bugetul anual de training la 80 de milioane de euro

·          Michael Schmid, Directorul Audi Academy: "Ne pregătim angajaţii pentru subiectele strategice ale viitorului"

 

Audi testează metodele de instruire ale viitorului. Într-un spaţiu de circa 500 de metri pătraţi, producătorul auto testează infrastructura destinată unor noi forme de training, în cadrul Audi Academy. Aici sunt incluse atât laboratoare pentru softuri, cât şi săli pentru auto-instruire şi laboratoare de realitate virtuală şi imprimare 3D. Acestea sunt componentele-cheie ale ecosistemului digital de instruire în care Audi planifică să-şi instruiască angajaţii în viitor.

Informaţiile oportune, la momentul oportun, adaptate în manieră individualizată, accesibile oricând şi oriunde în lume. Acesta este obiectivul stabilit de Audi pentru instruirea angajaţilor săi în domeniile strategice ale viitorului, precum digitalizarea şi mobilitatea electrică. Compania testează în prezent, la Audi Academy Ingolstadt, concepte variate şi idei diferite în acest domeniu.

În acest sens, a creat un laborator al realităţii virtuale, în care acest concept este testat în scopuri de training. Astfel de cursuri, bazate pe realitatea virtuală, sunt deja utilizate pentru calificarea angajaţilor din producţia modelului Audi e-tron de la unitatea din Bruxelles, dar şi în domeniul logistic. Alături, este testat un aşa-numit spaţiu de auto-instruire. Aici, este analizat mediul optim de calificare în vecinătatea locului de muncă. Materialele cursurilor de calificare digitală sunt create în diferite studiouri media şi laboratoare de softuri. Aici, trainerii şi experţii Audi pot crea independent materiale video, podcast-uri şi screencast-uri, fiecare pentru domeniul său de training. Cel mai mic studio are dimensiunea unui rucsac: Multicorder le oferă trainerilor propriul studio TV, practic într-o geantă. Astfel, ei pot înregistra materiale pentru cursuri, precum procese de lucru din producție şi se pot pregăti pentru seminarii şi cursuri de tip webminar.

"Cerinţele traingu-ului viitorului se schimbă tot mai rapid. Astfel, în programele noastre de calificare sunt integrate continuu noi cunoștințe, pe măsură ce le dobândim," explică Michael Schmid, Directorul Audi Academy. "Este modul prin care dezvoltăm un ecosistem adecvat, în care să ne putem instrui angajaţii pentru provocările viitorului." Instruirea şi calificare reprezintă un element central al planului de tranziţie, prin care Audi se pregăteşte să se transforme într-o companie auto digitală premium. Astfel, în 2018, compania şi-a crescut bugetul pentru training-uri cu o treime, la 80 de milioane de euro. Până în anul 2025, AUDI AG intenţionează să investească peste o jumătate de miliard de euro.

Audi cumulează toate activităţile sale de training şi de dezvoltare a expertizei sale sub umbrela Audi Academy.

 

Noua infrastructură Audi de instruire:

 

Laboratorul realităţii virtuale: Testarea unor forme noi de instruire virtuală. Cursurile desfăşurate în realitatea virtuală sunt folosite, de exemplu, pentru a familiariza angajaţii cu sistemul electric de propulsie al modelului Audi e-tron, precum şi în domeniul logistic. 

Spaţiul imprimantei 3D: Un mediu destinat instruirii în domeniul diferitelor tehnologii de imprimare 3D.

Spaţiile de auto-instruire: Un mediu destinat calificării avansate, aflat în apropierea locului de muncă. Va fi creat un echilibru între insule de linişte retrase şi zone destinate comunicării rapide şi colaborării în echipă.

Spaţiile de creaţie: Mediu inovator şi stimulator pentru şedinţe, workshop-uri sau seminarii. Sălile sunt în prezent testate în configuraţii compuse din diferite zone de lucru, de exemplu, pentru lucrul la proiecte.

Spaţiile de instruire la distanţă: Spaţiile sunt dotate cu echipament tehnic pentru cursuri, dar participanţii şi trainerii nu se află în acelaşi loc fizic. Totuşi, ei pot interacţiona la fel ca la un curs cu frecvenţă. 

Laboratoarele pentru softuri: Aici, trainerii şi experţii vor găsi instrumentele necesare pentru a putea crea şi pregăti materialele digitale pentru training.

Studiourile: Posibilităţile încep de la sălile de producţie de podcast-uri şi screencast-uri, la studiouri video, pentru înregistrarea unor cursuri ţinute de experţi, de exemplu.

Multicorder: Studio video mobil: trainerii pot înregistra workshop-uri, procese de lucru sau prezentări, direct la faţa locului şi le pot pregăti pentru evenimentele viitoare.

Acest website utilizează Cookie-uri pentru a oferi cea mai bună experienţă de navigaţie. Continuând navigarea vă declaraţi de acord cu stocarea de Cookie-uri pe computerul dumneavoastră.
Accepta&Continua