Acest website utilizează Cookie-uri pentru a oferi cea mai bună experienţă de navigaţie. Continuând navigarea vă declaraţi de acord cu stocarea de Cookie-uri pe computerul dumneavoastră.
Accepta&Continua
Știri Audi

Extinderea serviciilor de mobilitate: lansarea Audi on demand în Marea Britanie

24.08.2018

·              Serviciul acesta premium este disponibil pentru prima dată în Marea Britanie

·              Primele centre integrate la anumiţi distribuitori din Marea Britanie

·              Până la finele anului 2018, sunt planificate şi alte centre în Marea Britanie

 

Manchester/Ingolstadt, 22 august 2018 - După lansarea în Asia, Audi îşi extinde acum serviciile de mobilitate flexibilă şi în Europa: Audi a sosit în Marea Britanie, cu centre stabilite în Manchester, Edinburgh şi Glasgow. Pentru prima dată în Europa, distribuitorii au rolul de puncte de contact pentru clienţii Audi on demand. Audi planifică extinderea acestui concept şi în alte zone din Marea Britanie, până la sfârşitul anului.

Pentru prima dată, Audi le oferă acum şi clienţilor din Marea Britanie un mod foarte flexibil şi avantajos de a accesa mobilitatea premium. Datorită centrelor din Manchester, Edinburgh şi Glasgow, clienţii îşi pot alege acum modelul Audi preferat din gama de modele de prestigiu a mărcii. Ei pot face rezervările on-line, de pe smartphone-ul lor, beneficiind de oferta digitală all-inclusive. Automobilele pot fi rezervate pe o perioadă între o oră şi 28 de zile. Preţul all-inclusive acoperă un pachet de servicii complete, cu kilometri nelimitaţi şi asigurare cuprinzătoare. Serviciul poate fi rezervat de clienţii din toată lumea.

Centrele din Marea Britanie se remarcă prin faptul că sunt integrate în dealership-urile mărcii. Pentru prima dată în Europa, distribuitorii au rolul de puncte de contact pentru predarea automobilului către clienţii Audi on demand. Astfel, şi distribuitorii Audi beneficiază de acest nou domeniu digital de business.

Clienţii interesaţi pot rezerva modelul preferat, rapid şi simplu, prin intermediul paginii web, preluând apoi maşina de direct de la distribuitorul Audi. Ca alternativă, ei pot folosi serviciul concierge. Astfel, automobilul le va fi livrat/preluat de la adrese aflate pe o rază de 30 de minute de condus de la sediile Audi. 

În septembrie, vor fi adăugate încă două centre în Marea Britanie, la Newcastle şi Birmingham. Până la finele anului, reţeaua va fi extinsă şi în alte zone, inclusiv Londra. Serviciul Audi on demand este deja disponibil în Beijing, Hong Kong, San Francisco, Singapore. 

Tokyo şi München. Astfel, brand-ul cu patru inele este primul producător auto care urmăreşte cu coerenţă o astfel de strategie premium. Audi on demand este denumirea generică dată de compania din Ingolstadt serviciilor sale flexibile care îmbină vânzările de autovehicule noi, vânzările de autovehicule rulate şi serviciile post-vânzare.

Acest website utilizează Cookie-uri pentru a oferi cea mai bună experienţă de navigaţie. Continuând navigarea vă declaraţi de acord cu stocarea de Cookie-uri pe computerul dumneavoastră.
Accepta&Continua