Știri Audi

Avangarda: noul Audi A6 Avant

12.04.2018

Noul Audi A6 Avant combină designul dinamic cu o utilitate zilnică de prim rang și o adaptabilitate excelentă. Partea din spate are un design remarcabil și oferă un concept flexibil de portbagaj cu o capacitate între 565-1680 litri (20,0 - 59,3 cu ft). La propulsia și suspensia s-au avut în vedere confortul și aspectul sportiv. Sistemul hibrid standard  moderat îmbunătățește eficiența, în timp ce comanda de direcție dinamică pe toate roțile îmbunătățește manevrabilitatea și agilitatea. Cu funcționarea sa intuitivă, sistemul de operare complet digital MMI cu răspuns tactil oferă un nivel ridicat de confort pentru șofer și pasageri.

 

Estetica și funcționalitatea - designul exterior

Mașinile de tip "break" atractive sunt cunoscute sub numele de Avant - noul A6 Avant continuă această aspirație a mărcii Audi. Cu linii ascuțite, suprafețe mari și luneta discretă specifică, designul exterior reflectă noul limbaj de design al mărcii. Cu o lungime de aproape 5 metri (16.4 ft), Avant emană eleganță, sportivitate și sofisticare, cu capăt frontal lung și cu linia ușor înclinată a acoperișului.

O grilă cu cadru unic, larg în partea de jos domină frontal, în timp ce silueta alungită și suprafețele trapezoidale ale geamurilor domină vederea laterală. Blisterele cu formă distinctivă, care subliniază vizual direcția quattro, se extind peste carcasele roților. Linia puternică a acoperișului merge către tija D din partea de jos. Spoilerul marginii acoperișului prelungește silueta și subliniază aspectul sportiv al modelului A6 Avant. În partea din spate, o bandă decorativă face legătură între faruri. Pe lângă cele douăsprezece culori de vopsea, clienții pot alege din liniile de echipament externe opționale sport și design, precum și pachetul exterior din linia S.

 

Îmbietor - caroserie, spațiozitate și portbagaj

Noul Audi A6 Avant are 4,94 metri (16.2 ft) lungime, 1,89 metri (6.2 ft) lățime și 1,47 metri (4.8 ft) înălțime. Interiorul său este chiar mai mare decât modelul anterior. Acesta bate competiția cu spațiul din față și din spate pentru coate, precum și cu spațiul pentru picioare la scaunele din spate.

În ciuda liniilor sportive, noul A6 Avant păstrează spațiozitatea portbagajului predecesorului său. Portbagajul are o lățime de încărcare de 1.050 milimetri (3.5 ft) și o capacitate de 565 litri (20.0 cu ft) în configurația de bază, crescând la 1.680 de litri (59.3 cu ft), cu spătarele îndoite. Hayonul și ușa portbagajului se deschid electric în mod standard; o comandă opțională pe senzori este disponibilă pentru hayon. Scaunele din spate pot fi pliate 40:20:40 ca standard. Funcția de declanșare electrică este disponibilă pentru cârligul opțional de remorcare.

Portbagajul este echipat cu un sistem de șine testat ca standard. Clienții pot poziționa în mod individual patru puncte de fixare variabile pentru a securiza obiectele. A6 Avant include, de asemenea, o curea de tensionare, o plasă și două cârlige. Kitul opțional de fixare a încărcăturii cu bara telescopică și curea permit secționarea individuală a portbagajului.

Noul A6 Avant se simte în largul său în călătorii lungi, datorită nivelului scăzut al zgomotului interior. Aerodinamica și aeroacustica sunt de primă clasă; coeficientul de rezistență al motorului de bază, care va intra în vânzare după lansarea pe piață, este de 0,27. Carcasa din oțel și componentele din aluminiu asigură o rigiditate extraordinară.

 

Siguranța mai întâi - tehnologia de luminare și sistemele de asistență șofer

A6 Avant vine cu un pachet cuprinzător de sisteme de siguranță, inclusiv tehnologia de iluminare, sistemele de asistență și siguranța pasivă. Farurile LED sunt standard la noul Audi A6 Avant. Sunt disponibile trei versiuni, cu faruri HD Matrix LED cu fază lungă de înaltă rezoluție ca versiune de prim rang. Cinci linii orizontale desenează semnătura luminii de zi cu această opțiune. Semnalul de direcție dinamic și secvențele intermitente de intrare și de ieșire din casă evidențiază caracterul distinctiv al familiei A6. Pachetul opțional de iluminare ambientală însuflețește designul interior în mod special.

Ținând cont de conducătorii auto și navetiștii frecvenți, A6 Avant oferă o gamă largă de sisteme de asistență pentru șofer, împărțite în pachetele "City" și "Tour". Pe lângă asistența Audi pre sense standard de frânare de urgență din partea frontală, sistemele de asistență a șoferului includ și asistență de croazieră adaptivă, cu asistență pe drum îngust. Suporta controlul longitudinal și lateral în traficul cu intermitențe (stop-and-go) până la oprire și la viteze de deplasare de până la 250 kilometri/h (155,3 mph) și ajută șoferul prin accelerare și frânare. Funcția de asistență ajută, de asemenea, la menținerea vitezei setate și a distanței față de vehiculul din față în trafic aglomerat, precum și în zone înguste.

Pentru funcția suplimentară de asistent de eficiență, croazieră adaptivă ajută în mod predictiv la limitele de viteză, în curbe, la sensurile giratorii și - dacă ghidarea pe traseu este activă - la întoarceri ca parte a funcției de control al vitezei de croazieră. Pe lângă informațiile predictive din grupul de instrumente, asistentul de eficiență oferă, de asemenea, feedback haptic prin intermediul pedalei active a gazului. Împreună cu sistemul MHEV, aceste funcții de asistență pot contribui la promovarea economiei de combustibil.

Asistența în caz de urgență îmbunătățește siguranța prin recunoașterea faptului că șoferul nu reușește să acționeze și oferă un avertisment vizual, acustic sau haptic. Dacă șoferul nu răspunde, sistemul preia, aprinde luminile de avertizare pericol și oprește automat A6 în banda proprie. Sistemul activează măsurile de protecție pre-sense Audi, cum ar fi tensionarea centurii de siguranță, închiderea geamurilor și face automat un apel de urgență.

Cinci funcții suportă șoferul în traficul urban: Asistența de traversare detectează traficul mare la traversare în fața mașinii; sistemul Audi 360° pre sense detectează pericolele de coliziune; asistența de trafic la traversare din spate monitorizează inversorul încet, cum ar fi ieșirea din spațiul de parcare paralel. Avertizarea de ieșire și de schimbare a benzii completează pachetul. 

Aceste funcții sunt gestionate într-un modul Audi sofisticat, care este echipat în noul A6 Avant ca standard: controlerul central de asistență a șoferului, care calculează în mod continuu o imagine diferențiată a împrejurimilor autovehiculului. Pentru a face acest lucru, în funcție de nivelul echipamentului, utilizează date de la cinci senzori radar, cinci camere, doisprezece senzori ultrasonici și scanerul laser.

 

Eficient și puternic - toate motoarele cu tehnologie hibrid moderată

Toate motoarele sunt dotate standard cu un sistem hibrid moderat, care sporește mai mult confortul și eficiența și pot reduce consumul de combustibil în timpul condusului în lumea reală. Demarorul alternatorul centurii, centrul sistemului MHEV recuperează până la 12 kW cu sistemul de 48 V în timpul frânării și alimentează energia electrică într-o baterie separată litiu-ion. Cu motorul oprit, noul Audi A6 Avant poate merge în gol între 55 și 160 km/h (34,2 - 99,4 mph); pornirea-oprirea începe deja la 22 km/h (13,7 mph).

Motoarele își exercită puterea pe șosea cu un motor S tronic cu șapte trepte sau triptonic cu opt trepte și cu tracțiune quattro pe toate roțile. Diferențialul sport opțional care distribuie în mod activ puterea între roțile din spate la viraje la viteze care asigură complementul ideal.

 

Confortabil și agil ca niciodată înainte - suspensia

Suspensia pe noul A6 Avant oferă un spațiu și mai mare între dinamică și confort decât predecesorul său. Direcția progresivă standard este extrem de confortabilă pentru utilizare. Cu un raport de direcție deja sportiv, devine tot mai direct cu creșterea unghiului de virare. Noul concept de control al direcției electromecanice oferă, de asemenea, un feedback intens de la drum, eliminând în același timp șocurile neplăcute de pe volan.

Audi oferă opțiunea de direcție dinamică pe toate roțile, ceea ce face A6 Avant extrem de manevrabil. La viteze de până la 60 km/h (37,3 mph), roțile din spate ajung până la cinci grade în direcția opusă. Aceasta reduce diametrul de viraj al Avant de aproape cinci metri (16,4 ft) între un metru (3,3 ft) și 11,1 (36,4 ft) metri. Indiferent dacă parcați, manevrați sau conduceți în traficul urban - nu observați dimensiunea A6 Avant în situațiile de zi cu zi. De asemenea, direcția dinamică pe toate roțile crește agilitatea în colțuri și determină stabilitatea la viteze mai mari de 60 km/h (37,3 mph). În această situație, osiile din față și din spate conduc în aceeași direcție pentru a crește stabilitatea.

Clienții au la dispoziție patru variante de suspensie: suspensia standard din resorturi din oțel, suspensia sport, suspensia cu control al amortizorului și suspensia pneumatică adaptivă, de asemenea, cu amortizoare controlate. Pe lângă amortizoare și arcurile pneumatice, platforma electronică a șasiului (ECP) controlează de asemenea sistemul de direcție dinamic și diferențialul sport actualizat, care distribuie în mod activ cuplul de acționare, după cum este necesar, între roțile din spate în timpul virajelor rapide. Șoferul poate ajusta setările pentru toate suspensiile controlate în sistemul de manevrare dinamic al cursei Audi - în modul confort, automat și dinamic. Sistemul de direcție dinamic variază raportul și gradul de feedback, de exemplu. Noul Audi A6 Avant stă pe roți care măsoară până la 21 inci, ceea ce oferă un confort excepțional la volan și zgomot chiar și la această dimensiune.

 

Habitaclu frumos - interior și echipament

Interiorul noului Audi A6 Avant prezintă o arhitectură elegantă, minimalistă care se integrează armonios cu conceptul de operare. Suprafața neagră a panoului cu afișaj de răspuns tactil MMI modern încorporat domină panoul instrumentului lucios. La fel ca și afișajul din partea de jos din consola centrală a tunelului, acesta este înclinat ușor spre șofer. Liniile orientate orizontal spre interior întăresc impresia unui spațiu larg în care toate elementele se raportează logic unul la celălalt.
În funcție de dorințele clientului, interiorul noului Audi A6 Avant poate prelua personalități cu totul diferite. În plus față de versiunea de bază, sunt disponibile patru linii de echipament, fiecare cu propriul concept de culoare: sport, design, selecție de design și pachetul sport linia S. Culorile par progresive și elegante, materialele - până la piele Valcona și benzi decorative din lemn cu pori deschiși - sunt sofisticate, cum s-ar aștepta de la Audi. Pachetul exterior din linia S este disponibil și pentru toate liniile de echipament.
Locurile din Audi A6 Avant au fost complet reamenajate. Opțiunile de ultimă generație includ scaunele personalizate din față, cu numeroase funcții de reglare, dotate opțional cu funcție de ventilație și masaj, precum și scaunele sport S cu tetiere integrate.

Alte opțiuni includ pachetul de calitate a aerului cu două parfumuri diferite, precum și ionizatorul, trapa panoramică mare de sticlă și ștergătoarele adaptive pentru parbriz cu jeturi de spălare integrate în lamele ștergătoarelor de pe parbriz și din spate.

 

Intuitiv și logic - sistemul de operare cu răspuns tactil MMI

Șoferul execută aproape toate funcțiile pe două ecrane mari din conceptul de operare cu răspuns tactil MMI al noului Audi A6 Avant. Conducătorul auto gestionează sistemul de informații și navigație pe afișajul de sus cu diagonala ecranului de 10,1 inci - dacă este instalată navigația MMI plus.

Afișajul de 8,6 inci de mai jos este utilizat pentru controlul climatizării, funcțiile de confort și introducerea textului. Încheietura mâinii șoferului se poate odihni confortabil pe maneta selectorului în timpul operării funcțiilor. Datorită feedbackului său haptic și acustic, tehnologia cu răspuns tactil MMI este rapidă și fiabilă. Structura meniului MMI este logică și directă ca pe un smartphone; șoferul poate personaliza dispunerea multor pictograme pe ecranul de pornire de jos.

Navigația MMI plus include, de asemenea, bordul virtual complet digital Audi cu diagonala ecranului de 12,3 inci, care este operat cu butoanele multifuncționale de pe volan. Ecranul opțional de afișare de bord arată informațiile pe parbriz. Controlul vocal natural al limbii transformă noul A6 Avant într-un partener inteligent de dialog. Acesta răspunde la comenzi și întrebări în două moduri: cu date stocate la bord și cunoștințe din cloud. Personalizarea standard oferă până la șapte profiluri individuale, permițând mai multor șoferi să stocheze până la 400 de setări din mai multe zone.

  

Atent și prietenos - navigație și Audi connect

Navigația opțională MMI plus este componenta de vârf a gamei de informații pentru noul Audi A6 Avant. Modulul său de transfer de date suportă standardul LTE Advanced și încorporează un hotspot WiFi. Sistemul de navigație recunoaște preferințele conducătorului auto pe baza deplasărilor anterioare și generează sugestii inteligente din aceste informații. Traseul este calculat online pe serverele furnizorului de servicii HERE (AICI) și, de asemenea, în mașină.

Portofoliul Audi connect oferă numeroase servicii online, inclusiv mai multe servicii Car-to-X (Autovehicul-către-X). Tasta opțională pentru Audi connect blochează și deblochează noul A6 Avant prin intermediul unui smartphone Android. Aplicația myAudi conectează autovehiculul la smartphone-ul proprietarului. Cabina telefonică Audi suportă telefonia prin intermediul protocolului Voice-over-LTE extrem de convenabil. Sistemul avansat de sunet Bang & Olufsen oferă un sunet 3D fascinant prin intermediul a 19 difuzoare, inclusiv în spate.

Acest website foloseste cookies pentru a ne ajuta sa va oferim cea mai buna experienta cand ne vizitati website-ul.
Accepta&Continua