-
Căutare
Turbosuflantele
Ştiaţi că?
• Principiul de funcţionare al turbosuflantei este similar cu cel al unei pompe de aer?
• O turbosuflantă poate atinge viteze de rotaţie mari? În cazul motoarelor pe benzină acestea pot ajunge până la 240.000 rot/min, iar pentru cele pe motorină chiar şi la 300.000 rot/min.
• Se creează o diferenţă de temperatură de până la 800 °C de-a lungul celor câţiva centimetri care separă carcasa turbinei de cea a compresorului, pentru a evita încălzirea excesivă a aerului aspirat?
• După un drum solicitant, motorul ar trebui lăsat la relanti până la un minut, pentru ca acesta să se răcească? Astfel, căldura din turbosuflantă este evacuată de către circuitul de ulei şi cel al lichidului de răcire.
Turbosuflantele Originale…
... au putere de absorbţie, compresie şi debit mari.
... asigură o presiune de supra-alimentare aproape constantă pentru o plajă largă de turaţii, datorită unui mecanism de control precis. Acest lucru previne decalajul turbo la turaţiile reduse.
... au un grad mare de rezistenţă termică, putând suporta temperaturi de până la 900 °C, în cazul motoarelor Diesel, şi chiar 1.050 °C, pentru motoarele pe benzină.
... sunt adaptate construcţiei, performanţelor şi turaţiilor motorului TSI sau TDI respectiv şi astfel asigură performanţe optime.
... asigură scăderea consumului de combustibil şi a emisiilor de CO2.
... oferă un confort optim, datorită nivelului minim de zgomot.
... sunt construite din materiale speciale. Din cauza temperaturii ridicate a gazelor de evacuare, carcasa turbinei este realizată din fontă, iar cea a compresorului din aliaj de metale uşoare.