-
Căutare
Anulează limitele. Audi R8 Coupé V10 quattro.
R8 întruchipează esența a tot ceea ce însemnă motorsport și exclusivitate. R8 Coupé
V10 quattro este Audi în formă pură. La cel mai înalt nivel.
Performance is an attitude.
Configurații preferate
High-Performance Design
R8 V10 quattro
Benzină / 5,2 l / 419 kW (570 CP) / S tronic cu 7 trepte
Culoare: Albastru Ara cu efect cristalin
Dotări speciale:
- Jante Dynamik cu 5 spițe duble, 20 de inchi
- Volan R8-Performance îmbrăcat în piele
- Frâne ceramice, etriere roșii
- Sistem de sunet Bang & Olufsen
- Inelele Audi și inscripțiile cu finisaj negru
- și multe altele
High-Performance
R8 V10 performance quattro
Benzină / 5,2 / 456 kW (620 CP) / S tronic cu 7 trepte
Culoare: Galben Vegas
Dotări speciale:
- Faruri LED cu Audi Laser Light
- Jante cu 10 spițe în Y, 20 de inchi
- Inelele Audi și inscripțiile cu finisaj negru
- Scut din carbon gloss pentru compartimentul motorului
- Carcase din carbon gloss pentru oglinzile exterioare
- Scaune sport acoperite cu piele Nappa fină
- Scaune cu ajustare electrică și pneumatică
- și multe altele
Race-Performance
R8 V10 performance quattro
Benzină / 5,2 / 456 kW (620 CP) / S tronic cu 7 trepte
Culoare: Negru Mythos metalizat
Dotări speciale:
-
Jante Evo cu 5 spițe în V, 20 de inchi
- Direcție dinamică
- Volan R8-Performance îmbrăcat în piele
- Faruri LED cu Audi Laser Light
- Frâne ceramice, etriere roșii
- Masca din carbon pentru compartimentul motorului
Specificații de performanță
Puterea
419
kW
(570 CP)
Viteza maximă
324
km/h
Accelerație
3,4
sec.
de la 0 la 100 km/h
Puterea de la centru
Inima modelului Audi R8 bate între cele două punți, luând forma motorului V10 aspirat. Cu motorul 5,2 FSI (Consum combustibil mixt: 13,5 l/100 km; emisii de CO₂mixte: 310 g/km) aveți la dispoziție un cuplu maxim de 560 Nm la 6.200 rpm. Ungerea sub presiune cu carter uscat permite montajul în poziție foarte joasă, ceea ce influențează pozitiv precizia enormă cu care vă puteți controla mașina în orice situație. Succesiunea specială în care sunt detonați cei 10 cilindri are drept rezulta un sunet gutural inconfundabil.
Șasiul: precizie în toate formele sale
Ca dotare standard, Audi R8 Coupé V10 quattro este echipat și cu sistemul Audi
drive select, ce vă permite să influențați caracteristicile dinamice ale
automobilului, în baza a patru moduri diferite pentru condus. Audi magnetic ride cu
bară stabilizatoare din fibră de carbon este un sistem opțional de suspensie
ultra-ușor, ce adaptează setările amortizoarelor la stilul dumneavoastră de condus,
precum și la profilul drumului.
Direcția dinamică opțională adaptează unghiul de virare în funcție de viteză,
permițând astfel o manevrabilitate agilă excelentă, iar încetinirea performantă a
automobilului este asigurată de frânele cu discuri perforate și ventilate din oțel.
Designul lor complex de tip wave arată măsura profundă în care construcția ușoară
influențează fiecare detaliu al modelului R8 Coupé V10 quattro. Opțional poate fi
comandat și sistemul de frânare cu discuri ceramice și etriere roșii, antracit sau
albastre.
Designul: linia ideală
Liniile orizontale adânci accentuează înălțimea redusă și sportivitatea modelului Audi R8 Coupé V10 quattro. Profilul este dominat de blade-urile caracteristice, iar partea din spate asigură o încheiere spectaculoasă, compusă din difuzorul sport, grilele prizelor de aer, plus noile terminații ovale ale sistemului de evacuare. Jantele de 19 inchi incluse în dotarea standard pot fi înlocuite opțional cu noile jante de 20 de inchi cu design în V și cu trei variante diferite de finisaj.
Culori și jante
Combinați diferitele culori exterioare și jante, pentru a crea un Audi R8 Coupé V10 quattro care să vă satisfacă pe deplin gusturile și necesitățile.
Jante de 19 inchi din aliaj ușor, design cu 5 spițe în V, finisaj negru
Jante de 20 de inchi din aliaj ușor, design Dynamik cu 5 spițe duble, finisaj gri Titan și gloss
Jante de 20 de inchi din aliaj ușor, design Dynamik cu 5 spițe duble, finisaj negru Antracit și gloss
Jante de 20 inchi din aliaj ușor, design Evo cu 5 spițe în V, finisaj gri Titan mat și gloss
Jante de 20 inchi din aliaj ușor, design Evo cu 5 spițe în V, finisaj negru Antracit și gloss
Argintiu Florett metalizat
Roșu Tango metalizat
Albastru Ara cu efect cristalin
Gri Daytona pearleffect
Negru Mythos metalizat
Jante de 19 inchi din aliaj ușor, design cu 5 spițe în V, finisaj negru
Jante de 20 de inchi din aliaj ușor, design Dynamik cu 5 spițe duble, finisaj gri Titan și gloss
Jante de 20 de inchi din aliaj ușor, design Dynamik cu 5 spițe duble, finisaj negru Antracit și gloss
Jante de 20 inchi din aliaj ușor, design Evo cu 5 spițe în V, finisaj gri Titan mat și gloss
Jante de 20 inchi din aliaj ușor, design Evo cu 5 spițe în V, finisaj negru Antracit și gloss
Argintiu Florett metalizat
Roșu Tango metalizat
Albastru Ara cu efect cristalin
Gri Daytona pearleffect
Negru Mythos metalizat
Jante de 19 inchi din aliaj ușor, design cu 5 spițe în V, finisaj negru
Jante de 20 de inchi din aliaj ușor, design Dynamik cu 5 spițe duble, finisaj gri Titan și gloss
Jante de 20 de inchi din aliaj ușor, design Dynamik cu 5 spițe duble, finisaj negru Antracit și gloss
Jante de 20 inchi din aliaj ușor, design Evo cu 5 spițe în V, finisaj gri Titan mat și gloss
Jante de 20 inchi din aliaj ușor, design Evo cu 5 spițe în V, finisaj negru Antracit și gloss
Argintiu Florett metalizat
Roșu Tango metalizat
Albastru Ara cu efect cristalin
Gri Daytona pearleffect
Negru Mythos metalizat
Jante de 19 inchi din aliaj ușor, design cu 5 spițe în V, finisaj negru
Jante de 20 de inchi din aliaj ușor, design Dynamik cu 5 spițe duble, finisaj gri Titan și gloss
Jante de 20 de inchi din aliaj ușor, design Dynamik cu 5 spițe duble, finisaj negru Antracit și gloss
Jante de 20 inchi din aliaj ușor, design Evo cu 5 spițe în V, finisaj gri Titan mat și gloss
Jante de 20 inchi din aliaj ușor, design Evo cu 5 spițe în V, finisaj negru Antracit și gloss
Argintiu Florett metalizat
Roșu Tango metalizat
Albastru Ara cu efect cristalin
Gri Daytona pearleffect
Negru Mythos metalizat
Jante de 19 inchi din aliaj ușor, design cu 5 spițe în V, finisaj negru
Jante de 20 de inchi din aliaj ușor, design Dynamik cu 5 spițe duble, finisaj gri Titan și gloss
Jante de 20 de inchi din aliaj ușor, design Dynamik cu 5 spițe duble, finisaj negru Antracit și gloss
Jante de 20 inchi din aliaj ușor, design Evo cu 5 spițe în V, finisaj gri Titan mat și gloss
Jante de 20 inchi din aliaj ușor, design Evo cu 5 spițe în V, finisaj negru Antracit și gloss
Argintiu Florett metalizat
Roșu Tango metalizat
Albastru Ara cu efect cristalin
Gri Daytona pearleffect
Negru Mythos metalizat
Interiorul: concentrare deplină și eleganță aparte
Direct în fața dumneavoastră sunt cumulate toate elementele de comandă, sub un arc cu designul elegant, de mari dimensiuni, amintind de arhitectura monoposturilor ce este orientată în toate aspectele sale către pilot. Iar scaunele Sport R8 încălzite cu reglaje electrice și pneumatice sunt acoperite cu piele fină Nappa.
Audi virtual cockpit: totul dintr-o privire
Inclusă în dotarea standard, combinația dintre sistemul MMI Navigation plus și afișajul Audi virtual cockpit are drept obiectiv principal să vă dea acces cât mai facil la toate funcțiile, fără să fiți nevoit să luați mâinile de pe volan sau privirea de pe șosea. În poziția centrală a afișajului Audi virtual cockpit de 12,3 inchi se situează turometrul, iar în jurul acestuia sunt dispuși ceilalți indicatori de performanță, precum cuplul, forțele g, timpii de circuit, temperatura motorului și a uleiului, plus presiunea din anvelope și temperatura la nivelul anvelopelor. Sistemul de operare MMI funcționează pe bază de recunoaștere vocală.
Valorile privind consumul și emisiile de CO2 au fost determinate în baza procedurilor de măsurare stabilite de lege. Începând cu 1 septembrie 2017, anumite vehicule noi sunt omologate de tip folosind procedura de testare a vehiculelor ușoare armonizata la nivel mondial (WLTP - World Harmonised Light Vehicle Test Procedure), care este o procedură de testare nouă și mai realistă pentru măsurarea consumului și a emisiilor de CO2. Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP va înlocui progresiv noul ciclu de conducere european (NEDC - New European Driving Cycle). Datorită condițiilor de testare mai realiste, consumul și emisiile de CO2 măsurate în cadrul WLTP sunt în multe cazuri mai ridicate comparativ cu cele măsurate în cadrul NEDC. Mai multe detalii despre procedura WLTP, valorile de consum și emisii, precum și elementele care influențează aceste valori pot fi obținute accesând pagina de internet https://www.audi.ro/stiri/wltp. Informațiile nu se referă la un anumit vehicul și nu constituie parte integrantă a ofertei, ci sunt destinate exclusiv scopurilor comparative între diferitele tipuri de vehicule. Valorile de consum și emisii ale vehiculului la momentul utilizării efective a acestuia pot să devieze față de cele menționate în materialele de prezentare sau în documentele cu privire la vehiculul în cauză. Aceste valori sunt influențate inclusiv de conduita în trafic, ponderea parcursului urban/extraurban, consumatorii utilizați in timpul deplasării (de exemplu, utilizarea instalației de climatizare), gradul de încărcare al vehiculului, precum și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, bare transversale, portbagaj auto), pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamicitatea, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 în ceea ce privește vehiculul.