-
Căutare
Avans sportiv cu tracțiune spate - Performance is an attitude
În numele performanței
419 kW (570 CP) și viteză maximă de 329 km/h (Consum mixt de combustibil: 12,9 l/100 km; emisii mixte de CO₂: 295-294 g/km): acestea sunt cifre ce vorbesc de la sine.
Sportivul desăvârșit
Bucurați-vă de senzații cum doar un adevărat automobil sport vi le poate oferi, opțional cu șasiul sport Performance, cu bara stabilizatoare din fibră de carbon și cu frâne ceramice.
Audi R8 Coupé V10 performance RWD
Putere
419
kW
(570 CP)
Accelerație
3,7
sec.
Viteză maximă
329
km/h
Specificații
Adrenalină pură
Audi R8 Coupe V10 performance RWD cu motorul său 5,2 FSI aspirat (Consum combustibil mixt: 12,9 l /100 km; emisii de CO2 mixte: 295-294 g/km) naște pasiuni cu puterea enormă de 419 kW (570 CP), ce antrenează exclusiv puntea spate. Astfel autombilul accelerează în doar 3,7 secunde de la 0 la 100 km/h.
Setări țintite spre agilitate și dinamism
Șasiul Sport Performance opțional cu bare stabilizatoare din fibră de carbon și reglajele ferme pentru arcuri și amortizoare asigură legătura directă cu suprafața de rulare și permit manevrabilitatea deosebit de sportivă. Opțional, direcția dinamică poate amplifica și mai mult agilitatea și confortul la condus, asigurând o conduită și mai nemijlocită a sistemului de direcție.
Putere transmisă fără ezitare pe șosea
Direcția dinamică opțională permite un feedback și mai direct pe toate intervalele de viteză, precum și un răspuns și mai precis dinspre suprafața de rulare. Conduita directă a sistemului reduce efortul necesar pentru a controla volanul pe drumurile virajate, precum și la manevrele de parcare.
Totul are un țel: performanțele ridicate
Șasiul sport Performance opțional are greutatea optimizată datorită barei stabilizatoare din material plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFK), ce asigură însă totodată o rigiditate excelentă. Combinația de arcuri cu amortizoare are reglaje sportive, deosebit de ferme, conferind automobilului stabilitatea necesară.
Totul emană sportivitate
Alura sportivă a automobilului este accentuată și de blade-urile laterale finisate în culoarea caroseriei, ce sunt incluse în dotarea standard, dar și de jantele din aliaj uşor opţionale Evo cu 5 spiţe în V și finisaj negru antracit gloss. În partea din spate atrag atenția terminațiile ovale ale sistemului de evacuare, precum și difuzorul cu inserții de carbon gloss, ce fac parte dintr-un pachet atractiv de design, oferit opţional.
Design aerodinamic și atractiv
Grila evidențiată a radiatorului poartă cu mândrie emblema R8, subliniind și mai profund caracterul dinamic al automobilului. Acest efect este amplificat și de aripioarele laterale ce direcționează optim fluxul de aer, precum și de cele trei prize de aer de deasupra grilei radiatorului, reprezentând un omagiu adus emblematicului Audi Sport quattro.
De netrecut cu vederea
În partea din spate privirile sunt atrase de grila ce acoperă întreaga lățime a automobilului, dar și de terminațiile ovale ale sistemului de evacuare, cu finisaje negre gloss și difuzorul înalt. O imagine ce demonstrează că mulți vor apuca să vadă doar spatele acestui bolid.
Perspective panoramice
Analizați din diferite perspective coupe-ul de înaltă performanță cu tracțiunea pe puntea spate.
Optați pentru sportivitate
Direct în fața dumneavoastră sunt cumulate toate elementele de comandă, într-un arc de design de mari dimensiuni, amintind de arhitectura monoposturilor ce este orientată în toate detaliile sale către pilot.
Agilitate extraordinară în formă pură
Scaunele scoică R8 opționale cu emblema R8 pe spătare, tetierele integrate și forma cu contururi accentuat profilate asigură toate un suport lateral deosebit de bun la condusul dinamic. Datorită setărilor electrice pentru înălțimea scaunului și a setărilor longitudinale manuale, veți găsi repede poziția perfectă pentru condusul sportiv.
Sportiv în toate detaliile
Când veți vedea înscrisul RWD aplicat la interior, veți ști că vă așteaptă senzații dinamice pure, sportivitate fără rezerve și performanțe impresionante.
Audi exclusive: inconfundabil, la fel ca dumneavoastră.
Automobilul dumneavoastră Audi R8 poate deveni chiar și mai exclusiv, dacă optați pentru culorile exterioare individuale speciale, inclusiv cele mate ce accentuează și mai mult caracterul de sportiv al mașinii. Aveți la dispoziție, de asemenea, pachetele de design, plus pachetele de piele pe care le puteți personaliza după preferințe. Vă puteți chiar semna automobilul Audi R8, cu o emblemă proprie sau un înscris personalizat.
R8 Spyder V10 perfomance RWD
Consum combustibil mixt: 13,0 l /100 km
Emisii de CO2 mixte: 298-297 g/km. Valorile pentru consumul de
combustibil și emisiile de CO₂ indicate ca interval variază în funcție de roțile
instalate.
Aflați mai multe
Valorile privind consumul și emisiile de CO2 au fost determinate în baza procedurilor de măsurare stabilite de lege. Începând cu 1 septembrie 2017, anumite vehicule noi sunt omologate de tip folosind procedura de testare a vehiculelor ușoare armonizata la nivel mondial (WLTP - World Harmonised Light Vehicle Test Procedure), care este o procedură de testare nouă și mai realistă pentru măsurarea consumului și a emisiilor de CO2. Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP va înlocui progresiv noul ciclu de conducere european (NEDC - New European Driving Cycle). Datorită condițiilor de testare mai realiste, consumul și emisiile de CO2 măsurate în cadrul WLTP sunt în multe cazuri mai ridicate comparativ cu cele măsurate în cadrul NEDC. Mai multe detalii despre procedura WLTP, valorile de consum și emisii, precum și elementele care influențează aceste valori pot fi obținute accesând pagina de internet https://www.audi.ro/stiri/wltp. Informațiile nu se referă la un anumit vehicul și nu constituie parte integrantă a ofertei, ci sunt destinate exclusiv scopurilor comparative între diferitele tipuri de vehicule. Valorile de consum și emisii ale vehiculului la momentul utilizării efective a acestuia pot să devieze față de cele menționate în materialele de prezentare sau în documentele cu privire la vehiculul în cauză. Aceste valori sunt influențate inclusiv de conduita în trafic, ponderea parcursului urban/extraurban, consumatorii utilizați in timpul deplasării (de exemplu, utilizarea instalației de climatizare), gradul de încărcare al vehiculului, precum și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, bare transversale, portbagaj auto), pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamicitatea, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 în ceea ce privește vehiculul.