-
Căutare
Sportivul progresist. Audi Q8 TFSI e.
Redefinește dinamismul. Cel mai avansat SUV-Coupe din gama Audi poartă denumirea Audi Q8 TFSI e și se face remarcat prin sistemul său puternic de propulsie hibrid plug-in, dar și prin limbajul său de design fascinant. Optând pentru acest model, veți beneficia de plăcerea incitantă a condusului, precum și de soluții smart pentru încărcare, atât pentru acasă, cât și la drum.
Sistemul de propulsie
Audi Q8 TFSI e îmbină punctele forte ale sistemului electric de propulsie, cu avantajele motorului V6 cu ardere internă.
Avantaje
SUV-ul cu linia plafonului specifică modelelor coupe oferă astfel atât performanțe dinamice și autonomie mare, cât și posibilitatea de a conduce pe anumite porțiuni cu emisii locale zero.
Perspective panoramice
Animația pe 360 de grade vă prezintă modelul Audi Q8 TFSI e din diferite unghiuri.
Audi Q8 60 TFSI e în cifre
Cuplul sistemului
700
Nm*
max.
Accelerație
5,4
sec.*
0 la 100 km/h
Puterea sistemului
340
kW*
(462 CP)
*Consum combustibil mixt: 2,6-2,8 l/100 km; consum energie electrică mixt: 21,9-22,9 kWh/100 km; emisii de CO2 mixte: 59-63 g/km.
Luxul de a nu fi constrâns să luați decizii permanente
Audi Q8 Sportback TFSI e îmbină punctele forte a două universuri diferite: astfel, cu propulsia pur electrică, puteți să călătoriți silențios și fără emisii, beneficiind totuși de puterea ridicată, specifică motoarelor electrice.
Puterea cumulată a două sisteme de propulsie
Audi Q8 TFSI e este oferit în două variante de putere. Astfel, Audi Q8 60 TFSI e oferă până la 340 kW putere de sistem, la o autonomie pur electrică de 44 până la 45 km. Pentru sprintul de la 0 la 100 km/h, modelul are nevoie de doar 5,4 secunde.
Puternic, progresist, eficient
Sistemul hibrid plug-in cu care este dotat Audi Q8 TFSI e încurajează plăcerea incitantă a condusului, iar funcția de recuperare permite refacerea nivelului de încărcare a bateriei în timpul mersului.
Sistem de propulsie à la carte: patru moduri diferite de condus
Aveți posibilitatea de a selecta varianta de propulsie după bunul plac: 1. modul pur electric de deplasare (EV) sau 2. modul ce utilizează prioritar motorul cu ardere internă, cu scopul de a menține nivelul de încărcare al bateriei (Hold) sau 3. de a crește nivelul de încărcare al bateriei (Charge) sau 4. puteți lăsa automobilul să aleagă automat modul de utilizare a celor două moare, urmărind astfel combinația cea mai eficientă (Hybrid).
Digitalizare avansată
Audi Q8 TFSI e este dotat în echiparea standard cu Audi virtual cockpit cu afișaje specifice gamei TFSI e. Astfel, șoferul poate vedea, de pildă, puterea totală de sistem și modul de propulsie activ.
Încărcare facilă
Pentru Audi Q8 Sportback TFSI e vă stau la dispoziție variate opțiuni de încărcare pentru acasă și pentru situațiile în care doriți să încărcați bateria când sunteți la drum.
Încărcați mașina de acasă
Pentru a încărca mașina de acasă la o putere de până la 7,4 kW, aveți la dispoziție sistemul de încărcare e-tron compact inclus în dotarea standard sau puteți comanda opțional unul dintre modelele Audi Wallbox, pentru încărcare și mai facilă.
Aflați mai multe
Încărcarea de la stațiile publice
Cablul de încărcare Mode 3 oferit în dotarea standard și e-tron Charging Service vă asigură avantaje considerabile. Astfel puteți încărca mașina de la cele peste 265.000 de puncte de încărcare din 26 de țări europene, puteți dispune de tarife preferențiale la utilizarea frecventă, puteți face uz de funcția de navigare inteligentă și puteți urmări și controla oricând încărcările și facturile aferente.
Informații mobile:
Puteți să vă informați și din aplicația myAudi cu privire la nivelul de încărcare al automobilului și la autonomia rămasă.
Aflați mai multe
SUV-ul cu suflet și trup de sportiv
Audi Q8 60 TFSI e dispune de numeroase dotări sportive atractive, precum pachetul Sport S line. În dotarea standard sunt incluse și alte dotări atractive ce îi subliniază caracterul progresist, ca de pildă, farurile HD Matrix LED și blocurile optice LED din spate sau etrierele roșii. Echiparea standard Audi Q8 55 TFSI e atrage atenția, de exemplu, cu jantele din aliaj ușor de 19 inchi cu designul Aero cu 5 brațe. Ambele variante ale modelului pot fi personalizate cu numeroase dotări adiționale atractive.
Expresiv și primitor
Audi Q8 60 TFSI e își întâmpină pasagerii cu un interior deosebit de sportiv, oferit ca dotare standard.
Eleganță sportivă
Cei care iau loc într-un Audi Q8 60 TFSI e vor beneficia de numeroase dotări excelente, precum scaunele sport ajustabile din față, acoperite cu material de microfibră Dinamica Frequenz și cu piele. Pe spătare atrage atenția emblema S.
Spațiu liber pentru flexibilitate
Bancheta poate fi opțional mutată cu până la 10 cm, iar spătarele sale pot fi rabatate individual în raport 40:20: 40 sau complet. Astfel, portbagajul modelului Audi Q8 TFSI e are o capacitate de încărcare de până la 1.625 litri.
Cu Amazon Alexa și Amazon Music alături la bord
Integrând Amazon Alexa sau Amazon Music în automobilul dumneavoastră Audi, puteți utiliza acum și la drum serviciile Amazon de comandă vocală și serviciile pentru muzică. Totul este foarte simplu și nu aveți nevoie de smartphone sau aplicație.
Ascultați oricând muzica preferată, cu Apple Music integrat la bordul mașinii
Cu Apple Music beneficiați și la drum de experiențe muzicale pe gusturile dumneavoastră, putând asculta melodiile preferate dintre cele 90 de milioane de titluri disponibile, direct din sistemul MMI al automobilului și fără publicitate.
Astfel aveți, de asemenea, ocazia să descoperiți melodii și artiști noi, care să vă încânte călătoriile memorabile, căci puteți alege dintre trei posturi radio live internaționale, moderate de artiști renumiți. Aici puteți asculta hit-uri actuale, melodii clasice sau genul country. De asemenea, aveți acces și la biblioteca dumneavoastră muzicală personală și puteți căuta după artiști, melodii, albume sau playlist-uri.
Funcțiile on-demand
Funcțiile Audi on-demand le oferă clienților Audi și mai multă flexibilitate la selectarea dotărilor. Astfel ei pot comanda oricând dotări adiționale din gama on-demand, chiar și după ce le-a fost livrat automobilul. Iar cu aplicația myAudi, procedura de selectare și comandare a acestor funcții devine deosebit de intuitivă și rapidă.
Aflați mai multe
Valorile privind consumul și emisiile de CO2 au fost determinate în baza procedurilor de măsurare stabilite de lege. Începând cu 1 septembrie 2017, anumite vehicule noi sunt omologate de tip folosind procedura de testare a vehiculelor ușoare armonizata la nivel mondial (WLTP - World Harmonised Light Vehicle Test Procedure), care este o procedură de testare nouă și mai realistă pentru măsurarea consumului și a emisiilor de CO2. Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP va înlocui progresiv noul ciclu de conducere european (NEDC - New European Driving Cycle). Datorită condițiilor de testare mai realiste, consumul și emisiile de CO2 măsurate în cadrul WLTP sunt în multe cazuri mai ridicate comparativ cu cele măsurate în cadrul NEDC. Mai multe detalii despre procedura WLTP, valorile de consum și emisii, precum și elementele care influențează aceste valori pot fi obținute accesând pagina de internet https://www.audi.ro/stiri/wltp. Informațiile nu se referă la un anumit vehicul și nu constituie parte integrantă a ofertei, ci sunt destinate exclusiv scopurilor comparative între diferitele tipuri de vehicule. Valorile de consum și emisii ale vehiculului la momentul utilizării efective a acestuia pot să devieze față de cele menționate în materialele de prezentare sau în documentele cu privire la vehiculul în cauză. Aceste valori sunt influențate inclusiv de conduita în trafic, ponderea parcursului urban/extraurban, consumatorii utilizați in timpul deplasării (de exemplu, utilizarea instalației de climatizare), gradul de încărcare al vehiculului, precum și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, bare transversale, portbagaj auto), pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamicitatea, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 în ceea ce privește vehiculul.