-
Căutare
Un motiv excelent pentru a evita scurtăturile. Audi RS Q3 Sportback.
Elementele Audi RS îi adaugă compactului crossover SUV-coupé Audi RS Q3 Sportback tușe dinamice și atletice adiționale. Iar performanțele mașinii sunt pe măsura designului, datorându-se, în mare măsură și motorului 2,5 TFSI de 294 kW (400 CP).
Performance is an attitude.
High-Performance în imagini
Vizibil diferit
Audi RS Q3 Sportback își arată de la prima privire performanțele, inclusiv cu o încheiere pe măsură, constând în bara RS cu difuzor posterior și blade-uri orizontale negre, plus eleronul RS. În partea din față se fac remarcate barele RS de protecție, precum și grila Singleframe neagră de la radiator. Iar pasajele accentuate ale roților și jantele din aliaj ușor de 21 inchi sunt detalii ieșite din comun în această clasă de automobile.
Mai multe despre personalizare
Rafinat în fiecare detaliu
Detaliu expresiv: înscrisul RS Q3 și inelele Audi cu finisaj negru sunt disponibile ca dotare opțională.
Și mai multe impulsuri pe secundă
Motorul legendar 2,5 TFSI (Consum combustibil mixt: 9,0-8,8 l/100 km; emisii de CO₂ mixte: 206-201 g/km) cu cinci cilindri și șasiul sport RS transformă fiecare viraj într-o experiență senzațională. Pentru a putea controla direcția cu precizie maximă și pentru a spori confortul la mers, RS Q3 Sportback dispune și de direcția progresivă adaptată. Iar șasiul adaptiv opțional cu Audi drive select accentuează dinamismul și stabilitatea la mers. Sistemul RS de frânare din oțel cu etriere negre sau roșii asigură frânarea fermă. Opțional sunt disponibile și frâne ceramice RS cu etriere vopsite în gri antracit, roșu sau albastru.
High-Performance în cifre
Puterea
294
kW
(400 CP)
Accelerația
4,5
sec.
0 la 100 km/h
Cuplul maxim
480
Nm
Maximal
Fără compromisuri nici la interior
Interiorul modelului Audi RS Q3 Sportback convinge cu designul său dinamic până la cel mai mic detaliu, pe deplin în ton cu exteriorul atractiv: începând de la volanul Sport-Contur cu partea de jos teșită, îmbrăcat în piele și dotat cu butoane multifuncționale și până la elementele de decor Aluminiu Race antracit, la detaliile Negru Piano sau Carbon și până la scaunele Sport Plus frontale opționale, acoperite cu piele fină Nappa cu cusături în model de fagure, tetiere integrate și emblema RS pe spătare. De asemenea, este oferită opțional și posibilitatea de a sublinia încă o dată caracterul sportiv al mașinii, cu pachetele de design RS în roșu sau albastru.
Informare optimă
Elementele de comandă, precum ecranul MMI touch din dotarea standard sunt toate îndreptate spre dumneavoastră. Afișajul de înaltă rezoluție Audi virtual cockpit vă oferă informații despre automobil pe panoul integral digitalizat de instrumente cu diagonala de 10,25 inchi. Informațiile sunt reprezentate cu grafică atractivă, de pildă pentru hărți sau turație. Audi virtual cockpit Plus este chiar și mai avansat, având diagonala de 12,3 inchi și rezoluție full-HD. Designul specific gamei RS se reflectă, de pildă, în martorul shift light pentru turație, afișajul G-meter sau cronometrul pentru tururile de circuit.
Mai multă flexibilitate la drum
Interiorul este suficient de spațios pentru până la cinci persoane, iar bancheta poate fi glisată în față și în spate cu 150 de milimetri. De asemenea, poate fi înclinată pe 7 niveluri diferite. Iar pentru transportul unor obiecte de dimensiuni mai mari, volumul de 530 de litri al portbagajului poate fi extins până la 1.400 de litri, prin rabatarea spătarelor banchetei.
Valorile privind consumul și emisiile de CO2 au fost determinate în baza procedurilor de măsurare stabilite de lege. Începând cu 1 septembrie 2017, anumite vehicule noi sunt omologate de tip folosind procedura de testare a vehiculelor ușoare armonizata la nivel mondial (WLTP - World Harmonised Light Vehicle Test Procedure), care este o procedură de testare nouă și mai realistă pentru măsurarea consumului și a emisiilor de CO2. Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP va înlocui progresiv noul ciclu de conducere european (NEDC - New European Driving Cycle). Datorită condițiilor de testare mai realiste, consumul și emisiile de CO2 măsurate în cadrul WLTP sunt în multe cazuri mai ridicate comparativ cu cele măsurate în cadrul NEDC. Mai multe detalii despre procedura WLTP, valorile de consum și emisii, precum și elementele care influențează aceste valori pot fi obținute accesând pagina de internet https://www.audi.ro/stiri/wltp. Informațiile nu se referă la un anumit vehicul și nu constituie parte integrantă a ofertei, ci sunt destinate exclusiv scopurilor comparative între diferitele tipuri de vehicule. Valorile de consum și emisii ale vehiculului la momentul utilizării efective a acestuia pot să devieze față de cele menționate în materialele de prezentare sau în documentele cu privire la vehiculul în cauză. Aceste valori sunt influențate inclusiv de conduita în trafic, ponderea parcursului urban/extraurban, consumatorii utilizați in timpul deplasării (de exemplu, utilizarea instalației de climatizare), gradul de încărcare al vehiculului, precum și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, bare transversale, portbagaj auto), pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamicitatea, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 în ceea ce privește vehiculul.