-
Căutare
Multifuncțional și electrizant. Audi Q3 45 TFSI e.
SUV-ul de familie electrificat: Audi Q3 45 TFSI e. Fiind dotat cu un sistem hibrid plug-in inovator, automobilul poate parcurge circa 45 până la 51 de kilometri în modul pur electric, adică fără emisii locale. Printre punctele sale forte se mai numără și spațiul generos, dotările tehnice avansate și trenul de rulare optimizat pentru un dinamism și mai accentuat.
Avantaje multiple
Punctele forte a două sisteme de propulsie: un motor electric și un motor cu ardere internă, îmbinate în manieră dinamică și eficientă. Audi Q3 45 TFSI e oferă astfel o putere totală de sistem de 180 kW (245 CP, consum combustibil mixt¹: 1,4 - 1,7 l/100 km; consum electric mixt: 14,4 - 16,0 kWh/100 km; emisii de CO₂ mixte: 32 - 39 g/km) și un cuplu total de 400 Nm. Iar datorită funcției de boost, automobilul accelerează în doar 7,3 secunde de la 0 la 100 km/h.
Accelerație electrizantă
Cu bateria încărcată, puteți beneficia de puterea maximă în regim pur electric de 85 kW (116 CP, consum mixt de combustibil: 1,4 - 1,7 l/100 km; consum electric mixt: 14,4 - 16,0 kWh/100 km; emisii de CO₂ mixte: 32 - 39 g/km) și de cuplul electric de 330 Nm. Autonomia în modul pur electric se situează între 45 și 51 km, iar viteza maximă asigurată doar de motorul electric este de 140 km/h.
Experiențe dinamice personalizate
Sistemul MMI vă permite să alegeți dintre diferitele moduri de condus disponibile. Astfel, pentru a parcurge drumurile uzuale activităților cotidiene, puteți selecta modul EV, deplasându-vă drept urmare în modul 100% electric sau puteți opta pentru utilizarea preferențială a motorului electric, pentru a păstra energia electrică din baterie pentru mai târziu (modul Hold) sau pentru a crește nivelul energiei stocate în baterie (modul Charge).
Audi Q3 45 TFSI e în cifre
Autonomie electrică
cca. 45–51
km
Accelerare
7,3
sec.
de la 0 la 100 km/h
Puterea sistemului
180
kW
(245 CP)
Totul dintr-o privire
Display-ul de înaltă rezoluție al sistemului MMI și afișajul Audi virtual cockpit oferă numeroase funcții deja cunoscute și informații utile uzuale, dar și informații specifice, precum autonomia rămasă sau, de pildă, fluxul de energie. Indicatorul Powermeter afișat de Audi virtual cockpit furnizează informații privind performanțele electrice, nivelul de încărcare al bateriei sau recuperarea energiei la frânare.
Încărcarea de acasă devine și mai simplă
Cu sistemul compact de încărcare e-tron inclus în dotarea standard, puteți încărca Audi Q3 45 TFSI e de acasă folosind prizele casnice obișnuite sau prize industriale, la o putere de până la 3,6 kW.
Spațiu flexibil
Bateria ce deservește motorul electric economisește spațiu, fiind instalată sub podeaua plană a portbagajului. Astfel volumul portbagajului este de 380 de litri, capacitate ce crește chiar la 1.375 litri cu bancheta rabatată. Flexibilitatea este amplificată și mai mult de bancheta Plus inclusă în dotarea standard. Aceasta poate fi glisată longitudinal și are spătarele ajustabile ca înclinație. Scaunele pot fi rabatate fracționat 40 : 20 : 40.
Mai mult spațiu pentru un design sportiv accentuat
Liniile Interieur design selection și Interieur S line sunt două opțiuni fascinante pentru finisajele de la interior. Astfel, Interieur design selection include secțiuni acoperite cu Alcantara pe panoul de instrumente și pe cotiere.
Cu Interieur S line, spătarele și volanul sport îmbrăcat în piele poartă emblema S. Inserțiile decorative din aluminiu închis la culoare și pragurile cu inserții din aluminiu și cu iluminare accentuează look-ul sportiv.
Design exterior spectaculos
Liniile și suprafețele dinamice și elegante evidențiază modelul Audi Q3 45 TFSI e oriunde s-ar afla. Secțiunea frontală impunătoare și farurile Matrix LED opționale cu lumini de semnalizare dinamice creează un design atractiv, cu o personalitate puternică. Cu linia de echipare S line, latura sportivă a modelului este evidențiată și mai profund, datorită accentuării unor elemente de design. De pildă pragurile cu design S nu lasă loc de dubii în privința performanțelor avansate ale mașinii.
Valorile privind consumul și emisiile de CO2 au fost determinate în baza procedurilor de măsurare stabilite de lege. Începând cu 1 septembrie 2017, anumite vehicule noi sunt omologate de tip folosind procedura de testare a vehiculelor ușoare armonizata la nivel mondial (WLTP - World Harmonised Light Vehicle Test Procedure), care este o procedură de testare nouă și mai realistă pentru măsurarea consumului și a emisiilor de CO2. Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP va înlocui progresiv noul ciclu de conducere european (NEDC - New European Driving Cycle). Datorită condițiilor de testare mai realiste, consumul și emisiile de CO2 măsurate în cadrul WLTP sunt în multe cazuri mai ridicate comparativ cu cele măsurate în cadrul NEDC. Mai multe detalii despre procedura WLTP, valorile de consum și emisii, precum și elementele care influențează aceste valori pot fi obținute accesând pagina de internet https://www.audi.ro/stiri/wltp. Informațiile nu se referă la un anumit vehicul și nu constituie parte integrantă a ofertei, ci sunt destinate exclusiv scopurilor comparative între diferitele tipuri de vehicule. Valorile de consum și emisii ale vehiculului la momentul utilizării efective a acestuia pot să devieze față de cele menționate în materialele de prezentare sau în documentele cu privire la vehiculul în cauză. Aceste valori sunt influențate inclusiv de conduita în trafic, ponderea parcursului urban/extraurban, consumatorii utilizați in timpul deplasării (de exemplu, utilizarea instalației de climatizare), gradul de încărcare al vehiculului, precum și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, bare transversale, portbagaj auto), pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamicitatea, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 în ceea ce privește vehiculul.