-
Căutare
O apariție electrizantă. Audi Q3 Sportback 45 TFSI e.
Sportiv și electric. Audi Q3 Sportback 45 TFSI e. Fiind dotat cu un sistem hibrid plug-in inovator, automobilul are capacitatea de a parcurge circa 45 până la 50 de kilometri în modul pur electric, adică fără emisii locale. Barele de protecție cu design expresiv și linia de coupe a plafonului emană sportivitate și dinamism.
Aerul schimbării ia avânt
Audi Q3 Sportback 45 TFSI e oferă o putere totală de sistem de 180 kW (245 CP, consum combustibil mixt: 1,4 - 1,7 l/100 km; consum electric mixt: 14,6 - 15, 9 kWh/100 km; emisii de CO₂ mixte: 33 - 38 g/km) și un cuplu total de 400 Nm. Astfel, cu funcția Boost, beneficiați de incitarea maximă a accelerației puternice, ce vă permite să ajungeți de la 0 la 100 km/h în doar 7,3 secunde.
Accelerație electrizantă
Acum puteți parcurge în modul pur electric multe dintre drumurile de zi cu zi, pe distanțe mai scurte, silențios și cu emisii locale zero. Cu bateria încărcată, puteți beneficia de puterea maximă de 85 kW (116 CP) disponibilă în regim pur electric (consum mixt de combustibil: 1,4 - 1,7 l/100 km; consum electric mixt: 14,6 - 15,9 kWh/100 km; emisii de CO₂ mixte: 33 - 38 g/km) și de cuplul electric de 330 Nm. Autonomia în modul pur electric se situează între 45 și 50 km, iar viteza maximă asigurată doar de motorul electric este de 140 km/h.
Adaptat cerințelor dumneavoastră
Audi Q3 Sportback 45 TFSI e pornește ca setare standard în modul pur electric EV, întotdeauna când are bateria încărcată. Dacă ați introdus o destinație în sistemul de navigație, automobilul comută în modul Hibrid. Sistemul MMI vă permite să alegeți și dintre diferite alte moduri de condus disponibile: pentru a parcurge drumurile uzuale activităților cotidiene, puteți selecta modul EV, deplasându-vă astfel în modul 100% electric sau puteți opta pentru utilizarea preferențială a motorului electric, pentru a păstra energia electrică din baterie pentru mai târziu (modul Hold) sau pentru a crește nivelul energiei stocate în baterie (modul Charge).
Audi Q3 Sportback 45 TFSI e în cifre
Autonomie electrică
Cca. 45–50
km
Accelerare
7,3
sec.
de la 0 la 100 km/h
Puterea sistemului
180
kW
(245 CP)
Spațiu digitalizat și confort
Puterea totală a sistemului de propulsie, modul de propulsie și nivelul de încărcare al bateriei sunt informații ce pot fi afișate de Powermeter pe Audi virtual cockpit. Din informațiile redate în centrul afișajului, precum și din aplicația myAudi, puteți afla care este autonomia curentă de care beneficiază Audi Q3 Sportback 45 TFSI e.
Încărcarea de acasă devine și mai simplă
Bucurați-vă de avantajele specifice motorului electric și încărcați Audi Q3 Sportback 45 TFSI e de acasă, la până la 3,6 kW, de la o priză casnică uzuală sau o priză industrială, folosind sistemul compact de încărcare e-tron.
Mai multe detalii
SUV-ul extraordinar de sportiv
Putere și precizie - până la cel mai mic detaliu. Grila neagră mată din rama octogonală Singleframe a radiatorului, prizele de aer trapezoidale și barele de protecție expresive cu blade-ul subțire au formă tridimensională pronunțată, conferind modelului Audi Q3 Sportback 45 TFSI e o alură încrezătoare și dinamică. Elementele finisate în nuanță contrastantă și linia de coupe a plafonului, inclusiv eleronul atractiv subliniază caracterul sportiv al automobilului.
Flexibil și confortabil
Conferiți interiorului Audi Q3 Sportback 45 TFSI e atmosfera potrivită personalității dumneavoastră, optând pentru dotările Interieur design selection sau Interieur S line. Sunt două opțiuni fascinante, care oferă scaune spor cu o combinație atractivă de material textil și piele ecologică, rafinată cu cusături contrastante și respectiv material textil și piele.
Cu Interieur design selection, designul progresist al interiorului este evidențiat prin suprafețele acoperite cu Alcantara pe panoul de instrumente și cotiere. Cu pachetul opțional de iluminare ambientală, liniile de design marcante de la interior vor fi accentuate elegant și pe timp de noapte.
Valorile privind consumul și emisiile de CO2 au fost determinate în baza procedurilor de măsurare stabilite de lege. Începând cu 1 septembrie 2017, anumite vehicule noi sunt omologate de tip folosind procedura de testare a vehiculelor ușoare armonizata la nivel mondial (WLTP - World Harmonised Light Vehicle Test Procedure), care este o procedură de testare nouă și mai realistă pentru măsurarea consumului și a emisiilor de CO2. Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP va înlocui progresiv noul ciclu de conducere european (NEDC - New European Driving Cycle). Datorită condițiilor de testare mai realiste, consumul și emisiile de CO2 măsurate în cadrul WLTP sunt în multe cazuri mai ridicate comparativ cu cele măsurate în cadrul NEDC. Mai multe detalii despre procedura WLTP, valorile de consum și emisii, precum și elementele care influențează aceste valori pot fi obținute accesând pagina de internet https://www.audi.ro/stiri/wltp. Informațiile nu se referă la un anumit vehicul și nu constituie parte integrantă a ofertei, ci sunt destinate exclusiv scopurilor comparative între diferitele tipuri de vehicule. Valorile de consum și emisii ale vehiculului la momentul utilizării efective a acestuia pot să devieze față de cele menționate în materialele de prezentare sau în documentele cu privire la vehiculul în cauză. Aceste valori sunt influențate inclusiv de conduita în trafic, ponderea parcursului urban/extraurban, consumatorii utilizați in timpul deplasării (de exemplu, utilizarea instalației de climatizare), gradul de încărcare al vehiculului, precum și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, bare transversale, portbagaj auto), pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamicitatea, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 în ceea ce privește vehiculul.