-
Căutare
Pură energie și performanțe progresiste
Cu accent pe dinamismul estetic
Întreg habitaclul Audi RS e-tron GT este orientat spre centrul funcțional al interiorului mașinii: locul șoferului.
Geometria accelerației
Designul sculptural conciliază în manieră echilibrată proporțiile dinamice de gran turismo ale automobilului, cu caracteristicile inconfundabile specifice modelelor RS.
Sportivitate și calitate premium
Plafonul poate fi opțional fabricat din material sintetic, ranforsat cu fibră de carbon. Materialul acesta extrem de avansat tehnologic este foarte stabil și totodată deosebit de ușor.
Start electrizant
Un automobil cu real potențial de a fascina fără rezerve este modelul special edition one, disponibil în număr limitat de exemplare și dedicat primilor clienți ai modelului Audi e-tron GT.
Din pasiune se naște progresul
În Böllinger Höfen lângă Neckarsulm, atenția la detalii întâlnește precizia și calitatea în producția acestui Gran Tourismo propulsat electric.
Putere
440
kW
Accelerație (0–100 km/h)
3.3
Sec.
Sistem de încărcare
800
volți
O prezență universală
Intenția de reinterpretare a însuși automobilului se arată și în designul purist, inspirat din performanțele aerodinamice avansate. Luxul progresist devine creator de impulsuri și crește intensitatea emoțională extraordinară a conducerii acestui automobil. Distinctive: emblemele RS cu rombul roșu.
Pur și precis
Centrele puterii sunt marcate cu accente distinctive. Astfel, de pildă, centrul coborât de greutate al automobilului este subliniat prin accentuarea pragurilor și ampatamentul lung.
Bandoul luminos animat
Pe întreaga lățime a părții posterioare a automobilului este trasată o bandă luminoasă animată, ce se termină în cele două capete cu blocurile optice principale, formate din segmente LED triunghiulare. O premieră pentru Audi: funcția dublă a blocurilor optice din spate și a luminilor de semnalizare.
Luminile de poziție semnalează dinamica progresistă
Farurile Matrix LED opționale cu Audi Laser Light sunt exponentele directe ale limbajului de design progresist, desenând o semnătură luminoasă inconfundabilă, cu elementul albastru special în X, acolo de unde începe unda orizontală de lumină.
O încheiere de mare precizie
Linia pregnant modulată a umerilor automobilului, precum și difuzorul posterior evidențiat transferă designului de ansamblu o forță dinamică aparte. Linia aplatizată a plafonului conferă modelului Audi RS e-tron GT o alură dinamică de netăgăduit, chiar și atunci când acesta nu se clintește de pe loc.
Expresii dinamice: pachetele RS de design
Pachetul roșu de design RS conturează accente roșii marcante la interiorul îmbogățit cu cusături contrastante Roșu Express. Pachetul gri de design RS accentuează eleganța aparte a designului progresist al interiorului, combinând materiale de calitate superioară în habitaclu, cu cusături contrastante Gri Steel.
Totul este la vedere
Consola centrală și planșa de bord cu design minimalist și cu display color de 12,3 inchi complet digitalizat sunt orientate ergonomic spre șofer, personajul principal al habitaclului.
Design sportiv, cu caracter sportiv
Scaunele sport din față asigură stabilitate laterală excelentă, chiar și la abordarea cu viteză mare a virajelor.
Scaunele din spate
Scaunele laterale cu contururi profilate flanchează scaunul central, evidențiind și în spate caracterul sportiv de ansamblu al automobilului.
Materiale de calitate superioară
O altă dovadă a progresului avansat sunt materialele interiorului, pentru care puteți alege pachetul de piele sau o variantă de finisaje ce renunță complet la pielea naturală.
Formula progresului
Bateria litiu-ion subțire este integrată în podeaua automobilului și oferă performanțe avansate extraordinare, atât în privința încărcării, cât și a propulsiei. Astfel, în combinație cu sistemul de recuperare, autonomia se ridică la 472 km, conform măsurătorilor în baza procedurii WLTP.
Încărcare rapidă
Și în procesul de încărcare, Audi RS e-tron GT dă dovadă de performanțe extrem de avansate, cu până la 270 kW la stațiile de 800 de volți. Astfel, energia necesară pentru a parcurge următorii 100 km poate fi încărcată în doar 5 minute. Iar pentru a încărca bateria din nou de la 5% la 80%, sunt necesare doar 22,5 minute.
Design sportiv cu caracter sportiv
Audi RS e-tron GT poate fi încărcat ca dotare standard cu până la 11 kW în curent alternativ. Pentru încărcarea mai rapidă de acasă, la 22 kW, puteți folosi sistemul opțional e-tron connect de încărcare, în combinație cu sistemul opțional de bord de până la 22 kW (curent alternativ).
Află mai multe
Timpul de încărcare pentru a parcurge 100 km
ca. 5
Min.
Timpul de încărcare la 80 %
22.5
Min.
Autonomie (WLTP)
472
km
O nouă dimensiune RS
Puterea pusă la dispoziție de Audi RS e-tron GT² cu tracțiunea integrală electrică quattro este pur și simplu impresionantă. Motorul electric de pe puntea față, împreună cu motorul electric de pe puntea spate generează 440 kW.
Sunetul RS e-tron GT
Un statement acustic fascinant.
Efecte fascinante, izvorâte din inovațiile tehnice
Formele optimizate aerodinamic devin detalii funcționale deosebit de estetice. De la prizele de aer inteligente din față, la difuzorul evidențiat din spate.
Funcționale și atractive: jantele
Jantele opționale optimizate aerodinamic desăvârșesc conceptul de ansamblu eficient și totodată performant al automobilului.
Dinamism crescut și agilitate accentuată
În ton cu performanțele dinamice ridicate, Audi oferă și două sisteme de frânare ultra-performante opționale: o variantă cu discuri de frână acoperite cu carbură de wolfram și o variantă cu discuri de frână ceramice cu fibră de carbon.
Smart Factory: O artă a manufacturii
Știri despre Audi e-tron
Sunteți martorul următorului mare pas spre mobilitatea viitorului. Aflați detalii exclusive despre Audi RS e-tron GT urmărind știrile e-tron.
Abonați-vă acum
Consum mixt de energie electrică în kWh/100 km: 19,6-18,8 (NEFZ); 21,6-19,9 (WLTP); Emisii de Co₂ ₂ mixte în g/km: 0.
Durata necesară încărcării bateriei poate varia în funcție de diferiți factori, ca de pildă de temperatura exterioară, de ștecherul utilizat conform standardelor naționale și de utilizarea funcției de climatizare staționară (de ex. funcția de climatizare controlată de la distanță). La utilizarea unor ștechere casnice clasice, puterea de încărcare va fi limitată de sistemul e-tron de încărcare.
Pentru încărcarea în curent alternativ, Audi recomandă încărcarea bateriei de înaltă tensiune de la prize industriale, de la stații de încărcare sau de la un wallbox. Astfel eficiența este mai ridicată și timpii de încărcare sunt mai reduși comparativ cu încărcarea de la prizele casnice uzuale. Se recomandă ca automobilul să nu fie încărcat la utilizarea regulată de la prize casnice uzuale cu sistemul e-tron de încărcare (compact sau connect), dacă există posibilitatea de a încărca bateria de la o priză industrială în curent alternativ sau dacă sunt disponibile stații publice de încărcare în curent alternativ sau curent continuu. Puterea de încărcare depinde de tipul ștecherului folosit pentru conectarea la rețea, precum și de tensiunea electrică specifică fiecărei țări și de numărul fazelor disponibile în rețeaua electrică, precum și în instalația casnică a clientului. Astfel, puterea poate fi diferită pentru diferiți utilizatori.
e-tron Charging Service este accesibil exclusiv clienților de automobile electrificate Audi (este necesară seria de șasiu a automobilului). Acces la nivel european: e-tron Charging Service este disponibil în 26 de țări europene și lucrăm, de asemenea, la extinderea și în alte țări. Numărul punctelor de încărcare disponibile este în permanentă creștere și este diferit în fiecare țară, depinzând de infrastructura locală. Nu poate fi invocat dreptul de acces la orice punct de încărcare din țară. AUDI AG nu își asumă răspunderea pentru funcționalitatea și disponibilitatea infrastructurii de încărcare și nici pentru puterea de încărcare și alte caracteristici ale infrastructurii de încărcare. Informațiile privind numărul punctelor de încărcare sunt actualizate în permanență, dar este posibil ca listele să nu fie mereu exhaustive. Cardul e-tron Charging Service pentru clienți poate fi utilizat în rețea abia la 24 de ore de la activarea sa. Este posibil ca în decursul acestor 24 de ore, în cazuri singulare, cardul să nu poată fi folosit local. Autentificarea din aplicația myAudi (codul QR de la punctul de încărcare) necesită o conexiune radio activă, precum și o conexiune la internet activă. Această metodă de autentificare nu este disponibilă la toate punctele de încărcare. Prețurile sunt armonizate în fiecare țară europeană, dar pot fi diferite de la o țară la alta. Puteți găsi informații actuale cu privire la tarifele și detaliile contractuale corespunzătoare țării dumneavoastră la www.e-tron.charging-service.audi. În urma încheierii unui contract pentru e-tron Charging Service, trebuie plătite exclusiv costurile aferente curentului electric folosit pentru încărcare. Audi suportă pentru dumneavoastră în primul an abonamentul lunar pentru Tariful de Tranzit. După primul an, contractul se prelungește automat cu încă 12 luni, cu excepția situațiilor în care reziliați contractul conform prevederilor în vigoare. Începând de atunci va fi facturat și abonamentul lunar. Găsiți informații privind prețurile și condițiile la www.e-tron.charging-service.audi.