-
Căutare
Pură sportivitate și lux progresist
În formă aerodinamică și estetică
Interiorul de calitate superioară contribuie considerabil la utilitatea practică excelentă în cotidian asigurată de Audi e-tron GT quattro².
Design avangardist emblematic
Designul modelului Audi e-tron GT quattro² se compune dintr-un mix echilibrat de ADN Audi și trăsături specifice automobilelor electrice.
Extinde senzația de spațiu amplu
Plafonul panoramic vitrat cu suprafețele continue realizate din sticlă neagră strălucitoare generează o senzație impresionantă de spațiu vast la interiorul automobilului.
Pasiunea se transformă în progres
Modelul gran turismo electric este fabricat la unitatea Audi de producție Böllinger Höfen din Neckarsulm, Germania, într-un proces avansat și sustenabil, ce demonstrează încă o dată calitatea Audi avansată și atenția deosebită acordată de Audi detaliilor și preciziei.
Putere
350
kW
Accelerație (0–100 km/h)
4,1
Sec.
Sistemul de încărcare
800
Volți
Ideile conturează viitorul
Caroserie aplatizată și lată, plus ampatament mare: proporțiile specifice de gran turismo îmbină în manieră echilibrată sportivitatea cu utilitatea practică în utilizarea cotidiană. Designul sculptural al caroseriei emană forță și sugerează performanțele avansate oferite de automobil.
Accente expresive
Formele optimizate aerodinamic devin detalii funcționale deosebit de estetice. De la prizele de aer inteligente din față, la aripile prin care trece fluxul de aer și până la difuzorul evidențiat din spate. Mai mult, caracteristicile aerodinamice pot fi adaptate activ, în funcţie de situaţia de mers.
Semnale luminoase fără echivoc
Farurile Matrix LED opționale cu Audi Laser Light sunt exponentele directe ale limbajului de design progresist, cu semnătura luminoasă impresionantă, ce transmite semnale clare, fără echivoc privind nivelul tehnic avansat al automobilului, semnale punctate de elementul X albastru din Audi Laser Light.
Bandoul luminos animat
Pe întreaga lățime a părții posterioare a automobilului este trasată o bandă luminoasă animată, ce se termină în cele două capete cu blocurile optice principale, formate din segmente LED triunghiulare. O premieră pentru Audi: funcția dublă a blocurilor optice din spate și a luminilor de semnalizare.
Un nou fel de libertate
Plafonul panoramic vă face tovarăș de drum cu orizontul, în timp ce călătoriți în interiorul scăldat plăcut în lumină.
Patru uși, cinci locuri
Audi e-tron GT quattro reprezintă un pas amplu spre viitorul mobilității electrice, emanând sportivitate și oferind calitate premium, plus confort avansat. Astfel, de pildă, scaunele sport Plus din față au tetiere integrate și asigură stabilitate laterală excelentă în viraje și la condusul sportiv, cu secțiunile lor laterale puternic profilate.
Digitalizare personalizată
Navigație, comunicare, informații: oferta amplă de infotainment poate fi utilizată prin prisma unui concept de operare pur și simplu fascinant.
Design modern și sustenabil
Designerii au ales să folosească materiale ce menajează resursele, oferind, de pildă, un interior fără piele naturală.
Concept fascinant de operare
Centrul de comandă este concentrat în câmpul vizual imediat al șoferului, fiind încadrat elegant de consola centrală și planșa bordului.
Scaunele din spate
Scaunele laterale cu contururi profilate flanchează scaunul central, subliniind și în spate caracterul sportiv de ansamblu al automobilului.
Încărcare la un nou nivel
Bateria litiu-ion de 800 de volți este integrată în podeaua automobilului și prezintă performanțe avansate extraordinare, atât în privința încărcării, cât și a propulsiei. Astfel, în combinație cu sistemul de recuperare, autonomia se ridică la 487 km, conform măsurătorilor în baza procedurii WLTP.
Timpul de încărcare pentru a parcurge 100 km
ca. 5
Min.
Timpul de încărcare la 80 %
22,5
Min.
Autonomie (WLTP)
487
km
Încărcare rapidă
Și în procesul de încărcare, Audi e-tron GT quattro² dă dovadă de performanțe extrem de avansate, cu până la 270 kW la stațiile de 800 de volți. Astfel, energia necesară pentru a parcurge următorii 100 km poate fi încărcată în doar 5 minute. Iar pentru a încărca bateria din nou de la 5% la 80% sunt necesare doar 22,5 minute.
Încărcați mașina de acasă
Audi e-tron GT quattro poate fi încărcat ca dotare standard cu până la 11 kW în curent alternativ. Pentru încărcarea mai rapidă de acasă, la 22 kW, puteți folosi sistemul opțional e-tron connect de încărcare, în combinație cu sistemul opțional de bord de până la 22 kW (curent alternativ).
Reinterpretarea avansată a sistemului quattro
În combinație cu sistemul de propulsie electrică, tracțiunea integrală quattro complet variabilă asigură distribuția inteligentă a cuplului motorului către fiecare roată în parte. În condiții bune de tracțiune, sistemul antrenează în principal doar puntea frontală.
Sunetul e-tron GT quattro
Funcționale și atractive – roțile
Opțional, roțile optimizate aerodinamic completează eficiența și performanța autovehiculului.
Mângâie simțurile: vederea, auzul și atingerea
În funcție de situația de mers, caracteristicile aerodinamice pot fi adaptate activ, prin prisma eleronului ajustabil în două poziții, precum și a prizelor de aer adaptabile din față.
Pasiune în cel mai mic detaliu
Știri cu și despre Audi e-tron
În curând va fi dezvăluit următorul mare pas spre mobilitatea viitorului. Aruncați o privire electrizantă în viitorul (apropiat), urmărind știrile cu și despre e-tron.
Abonați-vă acum
Vehiculul din imagini și prezentat pe această pagină este în curs de omologare și la acest moment nu se află în producție.
Consumul mixt de energie electrică în ciclu combinat în kWh/100 km: 19,6-18,8 (NEFZNEDC); 21,6-19,9 (WLTP); Emisii de COo₂ mixte₂mixteîn ciclu combinat în g/km: 0.
Valorile privind consumul și emisiile de CO2 au fost determinate în baza procedurilor de măsurare stabilite de lege. Începând cu 1 septembrie 2017, anumite vehicule noi sunt omologate de tip folosind procedura de testare a vehiculelor ușoare armonizată la nivel mondial (WLTP - World Harmonised Light Vehicle Test Procedure), care este o procedură de testare nouă și mai realistă pentru măsurarea consumului și a emisiilor de CO2. Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP înlocuiește progresiv noul ciclu de conducere european (NEDC - New European Driving Cycle). Datorită condițiilor de testare mai realiste, consumul și emisiile de CO2 măsurate în cadrul WLTP sunt în multe cazuri mai ridicate comparativ cu cele măsurate în cadrul NEDC. Mai multe detalii despre procedura WLTP, valorile de consum și emisii, precum și elementele care influențează aceste valori pot fi obținute accesând pagina de internet https://www.audi.ro/service-piese-si-accesorii/service-audi/mediu-si-tehnologie/wltp.
Informațiile nu se referă la un anumit vehicul și nu constituie parte integrantă a ofertei, ci sunt destinate exclusiv scopurilor comparative între diferitele tipuri de vehicule. Valorile de consum și emisii de CO₂ ale unui vehicul sunt influențate și de conduita în trafic și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, instalație de climatizare etc.), pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamica, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 pentru modelul configurat.
Valorile de consum și emisii sunt oferite cu titlu exemplificativ, cele efective ale vehiculului care va intra în producție și care va putea fi livrat putând să devieze față de cele prezentate mai sus.
Mai multe detalii privind caracteristicile vehiculului, inclusiv valorile de consum și emisii CO2 pot fi obținute la dealerii autorizați.
Durata necesară încărcării bateriei poate varia în funcție de diferiți factori, ca de pildă deprecum temperatura exterioară, de ștecherul utilizat conform standardelor naționale și de utilizarea funcției de climatizare staționară (de ex. funcția de climatizare controlată de la distanță). La utilizarea unor ștechere casnice clasice, puterea de încărcare va fi limitată de sistemul e-tron de încărcare.
Pentru încărcarea în curent alternativ, Audi recomandă încărcarea bateriei de înaltă tensiune de la prize industriale, de la stații de încărcare sau de la un wallbox. Astfel eficiența este mai ridicată și timpii de încărcare sunt mai reduși comparativ cu încărcarea de la prizele casnice uzuale. Se recomandăEste recomandat să evitați să încărcați în mod regulat vehiculul la ca automobilul să nu fie încărcat la utilizarea regulată de la prize casnice uzuale cu folosind sistemul e-tron de încărcare (compact sau connect), dacă există posibilitatea de a încărca bateria de la o priză industrială în curent alternativ sau dacă sunt disponibile stații publice de încărcare în curent alternativ sau curent continuu. Puterea Capacitatea de încărcare depinde de tipul ștecherului folosit pentru conectarea la rețea, precum și de tensiunea electrică specifică fiecărei țări, și de numărul fazelor disponibile în rețeaua electrică, precum și în de instalația casnică a clientului. Astfel, puterea poate fi diferită pentru diferiți utilizatoriîn anumite situații, aceasta poate fi mai redusă.