-
Căutare
Performanțe. Libertate. Audi R8 Spyder V10 performance quattro.
Gene de pe pista de curse, în formă decapotabilă: Audi R8 Spyder V10 performance quattro cu puterea sa enormă de 620 CP marchează sfârșitul șoselei și începutul pistei de curse. Veți simți intens această trecere. O veți auzi. O veți savura din plin. La deschidere maximă.
Mereu cu un pas mai departe: performance
Inima modelului Audi R8 bate între cele două punți și ia forma motorului V10 aspirat. În varianta sa performance, propulsorul dispune de un plus de 50 CP, ajungând astfel la 456 kW/620 CP. Astfel, sprintul de la 0 la 100 km/h este scurtat de la 3,5 la 3,2 secunde și viteza maximă este crescută cu 7 km/h, de la 322 la 329 km/h. Diferența se observă clar și la cuplu: cei 580 Nm pot fi accesați la 6.500 rot/min. Eleronul din material plastic ranforsat cu fibră de carbon al modelului Audi R8 Spyder V10 performance quattro este un semn exterior clar al performanțelor interioare.
Motorul V10 aspirat: putere de le centru
De netrecut cu vederea. De netrecut cu auzul. Inima ce bate cu putere neîmblânzită în centrul bolidului Audi R8 Spyder V10 performance quattro: motorul de 5,2 litri vă pune la dispoziție cuplul maxim de 560 Nm la 6.500 rot/min. Iar ungerea sub presiune cu carter uscat permite montajul motorului central în poziție foarte joasă, ceea ce influențează precizia enormă cu care vă puteți controla mașina în orice situație. Succesiunea specială în care sunt detonați cei 10 cilindri generează un sunet gutural inconfundabil, ce accelerează garantat bătăile inimii, mai ales când mașina este decapotată. Pe drumul spre viteza maximă vă însoțește noua transmisie S tronic cu 7 trepte setată extrem de sportiv, precum și tracțiunea quattro optimizată, ce vă asigură în permanență avansul maxim, în condiții optime de tracțiune, de dinamism și siguranță.
Șasiul: precizie în toate formele sale
Alături de performanțe, în motorsport este întotdeauna importantă și precizia cu
care puterea poate fi transpusă pe șosea. O parte decisivă a soluției în acest sens
provine de la șasiu: brațele triunghiulare duble din aluminiu controlează toate
cele patru roți. Ca dotare standard, Audi R8 Spyder V10 performance quattro este
echipat și cu sistemul Audi drive select, ce vă permite să influențați
caracteristicile dinamice ale automobilului, în baza a patru moduri diferite pentru
condus. Audi magnetic ride este un sistem opțional de suspensie ce adaptează
setările amortizoarelor la stilul dumneavoastră de condus, precum și la profilul
drumului: în câteva milisecunde și individual, pentru fiecare roată în parte.
Asistența direcției beneficiază, de asemenea, de reglaje noi și asigură un feedback
extrem de direct dinspre suprafața de rulare, în timp ce direcția dinamică
opțională adaptează unghiul de virare în funcție de viteză, permițând astfel o
manevrabilitate agilă excelentă.
Reducerea vitezei este asigurată la Audi R8 Spyder V10 performance quattro de
frânele ceramice ranforsate cu fibră de carbon. Acestea oferă o termorezistență
excelentă, durată mare de viață și mai ales: o masă foarte redusă. Ca dotare
standard, etrierele sunt Gri Antracit, dar pot fi comandate opțional în varianta
vopsită în roșu.
Soundcheck
Forma urmează fascinația: designul
Când este închis, plafonul accentuează linia de ansamblu atletică a modelului Audi
R8 Spyder V10 performance quattro, iar plafonul deschis îndrumă privirile spre
pasajele accentuate ale roților, ce amintesc de istoria bogată scrisă de Audi în
motorsport, la fel ca fantele înguste de deasupra grilei Singleframe a
radiatorului.
Liniile orizontale coborâte accentuează lățimea părții frontale și conferă
modelului Audi R8 o caroserie și mai sportivă și mai joasă. Iar partea din spate,
cu difuzorul ce ocupă întreaga lățime a mașinii, plus terminațiile ovale negre,
asigură o încheiere spectaculoasă pentru sportivul puternic de performanță. Jantele
de 19 inchi incluse în dotarea standard pot fi înlocuite opțional cu noile jante de
20 de inchi cu design în V și cu trei variante diferite de finisaj. Iar pentru o
alură deosebit de dinamică a modelului Audi R8 și pentru performanțe și mai
ridicate, vă oferim noile roți sport de vară, de 20 de inchi.
Interiorul: concentrare deplină și eleganță
Conexiunile cu motorsport-ul sunt clar sesizabile și la interior: direct în fața dumneavoastră sunt cumulate toate elementele de comandă, într-un arc de design de mari dimensiuni, amintind de arhitectura monoposturilor ce este orientată în toate aspectele către pilot. De asemenea, Audi R8 Spyder V10 performance quattro este echipat cu scaune tip scoică. În dotarea standard, interiorul dispune de tapițerii din piele/Alcantara, cu accente de culoare Albastru Mercato și elemente de decor din carbon gloss. În dotarea standard sunt incluse, de asemenea, pedalierul și suportul pentru picior finisate cu oțel inoxidabil, precum și inserțiile decorative de Carbon. Și bineînțeles că gusturile personale nu vă sunt îngrădite în niciun fel, gama Audi exclusive incluzând multe combinații de culoare și materiale, ce vă permit să adaptați super-sportiva la stilul dumneavoastră personal.
Audi virtual cockpit: totul dintr-o privire
Conceptul de bază, și anume de a-i facilita celui de la volan concentrarea optimă asupra șoselei, trece și în digital, grație combinației standard a sistemului MMI Navigation plus cu afișajul Audi virtual cockpit. Întregul concept de operare are țelul principal de a face ca toate funcțiile să fie cât mai ușor accesibile, fără să fiți nevoit să luați mâinile de pe volan sau privirea de pe șosea. În poziția centrală a afișajului Audi virtual cockpit de 12,3 inchi se situează turometrul, iar în jurul acestuia sunt dispuși ceilalți indicatori de performanță, precum cuplul, forțele g, timpii de circuit, temperatura motorului și a uleiului, plus presiunea din anvelope și temperatura la nivelul anvelopelor. Audi R8 Spyder V10 performance quattro oferă aici și o tastă adițională, care vă permite să accesați direct programele performance, special setate pentru acest model.