Pentru cea mai buna experienta posibila pe site-ul web
Acest site utilizeaza cookie-uri pentru cea mai buna experienta posibila a utilizatorului. Prin continuarea utilizarii site-ului nostru, acceptati utilizarea cookie-urilor noastre (cookie-uri esentiale). Cookie-urile supuse aprobarii obligatorii (cookie-uri analitice, cookie-uri functionale, cookie-uri pentru continut personalizat) sunt activate numai dupa acceptarea si activarea lor de catre utilizator. Daca consimtiti la utilizarea cookie-urilor, datele de identificare vor fi procesate de partenerii nostri (furnizorii de cookie-uri si furnizorii de servicii IT). Porsche Romania SRL este responsabila pentru acest site si pentru cookie-uri. Informatii suplimentare despre cookie-urile utilizate si activarea/dezactivarea acestora pot fi gasite in
Activati toate cookie-urile
Știri Audi

Performanțe superioare: Audi SQ7 și Audi SQ8 cu noile motoare V8 TFSI

17.07.2020

Audi prezintă modelele SQ7** și SQ8** echipate cu noile cu motoare TFSI. Marca răspunde astfel la tendințele internaționale ce favorizează motoarele sport pe benzină pentru segmentul SUV-urilor de înaltă performanță. De asemenea, Audi SQ7** și SQ8** beneficiază de numeroase tehnologii de ultimă oră pentru suspensii, precum și de noi funcții de conectivitate și asistență.

Putere de vârf: motorul 4,0 TFSI

La o putere de 373 kW (507 CP) și un cuplu de 770 Nm, motorul 4,0 TFSI pune în mișcare modelele Audi SQ7** și SQ8** cu agilitate și cu o forță extremă. Sprintul de la 0 la 100 km/h durează doar 4,1 secunde și cel de la 80 la 120 km/h este posibil în doar 3,8 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h. În funcție de dotările alese, SQ7** consumă între 12,1 și 12,00 litri de combustibil la 100 de kilometri, ceea ce corespunde unor emisii de CO₂ de 278 până la 276 de grame per kilometru. Pentru SQ8**, consumul se încadrează, de asemenea, între 12,1 și 12,0 litrii, iar emisiilor de CO₂ între 276 și 275 de grame per kilometru.

Motorul bi-turbo beneficiază de tehnologii extrem de avansate, ca, de pildă, de sistemul COD de dezactivare temporară a patru cilindri la condusul moderat, pentru reducerea consumului de combustibil. Cele două turbochargere reduc contra-presiunea și optimizează schimbul de gaze pentru o umplere optimă a camerelor de combustie și sunt instalate în V-ul de 90 de grade al blocurilor de cilindri. Această arhitectură scurtează calea ce trebuie parcursă de gaze și asigură răspunsuri spontane, chiar și la turații reduse. În sistemul de evacuare, sunt integrate două actuatoare de sunet, ce modulează sunetul plin, specific motoarelor cu opt cilindri. Arcurile oscilante din sistemul activ de montare a motorului reduc transmiterea vibrațiilor motorului către caroserie, generând contra-vibrații compensatorii. Acestea contracarează și elimină în mare parte vibrațiile motorului.

Pentru o agilitate sportivă: transmisia și suspensiile

Transmisia tiptronic cu opt trepte asigură schimbări de trepte extrem de rapide, iar tracțiunea integrală permanentă quattro transpune pe șosea puterea imensă a motorului 4,0 TFSI. Audi SQ7** și SQ8** dispun în dotarea standard de două dotări sportive speciale pentru șasiu: suspensiile pneumatice adaptive sport cu amortizoare controlate și direcția integrală.        La viteze reduse, acest sistem de direcție brachează roțile cu 5 grade în direcția opusă bracării roților frontale, ceea ce optimizează agilitatea și reduce unghiul de bracare. La viteze începând de la 60 km/h, roțile posterioare sunt ușor bracate în aceeași direcție cu cele frontale, pentru creșterea stabilității la viteze mai mari și la schimbările bruște de direcție.

Pachetul avansat de suspensie include un modul adițional, extrem de eficace: sistemul electromecanic activ de stabilizare anti-ruliu. La condusul în linie dreaptă, confortul ridicat este asigurat de sistemul ce controlează stabilizatoarele cu ajutorul unor motoare electrice  și, de asemenea, reduce la minimul ruliul caroseriei la virajele dinamice. Acest pachet include și diferențialul sport, ce distribuie cuplul între roțile din spate, în funcție de necesar, la abordarea virajelor cu viteză mare. Astfel, manevrabilitatea devine mai agilă și mai precisă.

Platforma electronică a șasiului (ECP) este unitatea centrală de comandă ce interconectează cele mai multe dintre sistemele controlate ale șasiului. Cel de la volan va percepe această interacțiune prin prosa preciziei ridicate a manevrabilității. Șoferul are, de asemenea, opțiunea de a alege dintre șapte moduri de condus pentru sistemul Audi drive select: confort, auto, dinamic, eficient, all-road, off-road și individual.

Audi SQ7** este echipat în dotarea standard cu jante de 20 de inchi. Opțional sunt disponibile jante cu dimensiuni de până la 22 de inchi. SQ8** are jante de 21 de inchi ca dotare standard, iar cele opționale măsoară 22 sau 23 de inchi. Ambele model au discuri de 400 de milimetri la roțile din față, iar etrierele din spate poartă embleme sport S. Audi oferă și discuri de frână ceramice din fibră de carbon deosebit de rezistente și puternice, atât pentru puntea față cât și pentru cea din spate. Pentru acestea, etrierele sunt gri antracit. Pachetul de tehnologii disponibile pentru aceste automobile include sisteme avansate de infotainment, de conectivitate și de asistență a șoferului. Astfel condusul devine mai facil, mai plăcut și mai confortabil.

 - Sfârșit -

 

 

Consumul de combustibil/electric și emisiile de CO indicate ca intervale de valori variază în funcție de anvelopele/roțile folosite.

** Valorile generice privind consumul de combustibil/electric pentru toate modelele menționate, cu dotările disponibile pe piața din Germania, sunt indicate în lista de la finalul acestui comunicat de presă.

Consumul de combustibil al modelelor menționate anterior:

* Consumul de combustibil și emisiile de CO indicate ca intervale de valori variază în funcție de anvelopele/roțile folosite.

Audi SQ7:

Consum combustibil mixt în l/100 km: 12,1 - 12,0;

Emisii de CO mixte în g/km: 278 - 276

Audi SQ8:

Consum combustibil mixt în l/100 km: 12,1 - 12,0;

Emisii de CO mixte în g/km: 276 - 275

Valorile prezentate pentru consumul de combustibil și emisii au fost determinate în baze procedurilor de măsurare impuse de lege. Începând cu 1 septembrie 2017, anumite autovehicule noi sunt omologate ca tip conform unei noi proceduri de testare pentru autoturisme și autovehiculele comerciale ușoare. Este vorba de Procedura Armonizată la Nivel Mondial de Testare a Vehiculelor Ușoare, abreviată WLTP (engl. World Harmonised Light Vehicle Test Procedure). Aceasta este o nouă procedură realistă de testare pentru măsurarea consumului de combustibil și a emisiilor de CO. Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP înlocuiește treptat ciclul european de conducere (NEDC). Având în vedere condițiile mai realiste de testare, valorile de consum și de emisii de CO măsurate conform WLTP vor fi, în multe cazuri, mai mari decât cele măsurate conform NEDC. Pentru detalii cu privire la diferențele dintre ciclurile WLTP și NEDC, vă rugăm să vizitați www.audi.de/wltp.

În prezent, legea ne impune încă să declarăm valorile conform NEDC. La modelele care au fost omologate de tip conform WLTP, valorile NEDC vor fi calculate în baza valorilor WLTP. Este, de asemenea, permis ca și valorile WLTP să fie specificate opțional și suplimentar, inclusiv înainte de data de la care valorile WLTP să devină obligatorii. Acolo unde datele NEDC sunt specificate ca intervale de valori, acestea nu se referă la un automobil individual anume și nu fac parte din oferta de vânzare. Aceste valori au exclusiv rolul de a servi comparării diferitelor autovehicule. Dotările și accesoriile adiționale (componentele instalate suplimentar, anvelopele de alte dimensiuni, etc.) pot modifica parametrii relevanți ai autovehiculului, ca de ex. masa, rezistența la înaintare și coeficientul aerodinamic și, alături de condițiile meteo și de condițiile din trafic, pot influența consumul de combustibil, consumul de energie electrică și performanțele.

Informații suplimentare cu privire la consumul oficial de combustibil și la emisiile de CO oficiale pentru autoturisme noi sunt oferite în "Ghidul cu informații referitoare la consumul de combustibil, emisiile de CO și consumul de energie electrică ale autovehiculelor noi", disponibil gratuit în toate punctele de vânzare ale Uniunii Europene.

Rezervat dreptul de a opera modificări fără o informare prealabilă; acest document ar putea conține erori și omisiuni pentru care nu ne putem asuma răspunderea.