-
Căutare
Date tehnice Audi TT RS Coupé Plăcerea condusului care îți taie răsuflarea.
Noul motor cu cinci cilindri asigură o putere de 294 kW (400 PS) cu un cuplu maxim de 480 Nm. Din staționare Audi TT RS Coupé accelerează în 3,7 secunde de la 0 la 100 km/h. Viteza maximă este limitată la 250 km/h; la cerere aceasta poate fi crescută la 280 km/h. Secvența de aprindere 1-2-4-5-3 conferă un ritm și un caracter deosebite. Sunetul impresionant al motorului poate fi amplificat prin tasta RS Sound.
Motor/Electrică
Tip motor: Reihen-5-Zylinder-Ottomotor mit Benzindirekteinspritzung, Abgasturboaufladung mit Ladeluftkühlung (max. Ladedruck absolut 2,35 bar), 4-Ventil-Technik, 2 oben liegende Nockenwellen (DOHC) |
Cilindree cm3: 2480 |
Putere max., kW (CP) la 1/min: 294 (400)/5850-7000 |
Cuplu max., Nm la 1/min: 480/1700-5850 |
Management motor: MED |
Sistem curățare evacuare: 2-flutige Abgasanlage mit 1 motornahem Vorkatalysator, 1x LSU vor Vorkat, 1x LSF nach Vorkat, stetige Lambdasonden-Regelung |
Transmisie putere
Tip tracțiune: Permanenter Allradantrieb quattro mit elektronisch geregelter Lamellenkupplung, elektronische Differenzialsperre EDS |
Ambreiaj: Doppelkupplung aus zwei nasslaufenden Mehrscheibenkupplungen |
Tip cutie de viteze: 7-Gang S tronic |
Tren de rulare/direcție
Punte față: McPherson-Federbeinachse mit unteren Alu-Schmiede-Dreiecksquerlenkern, Alu-Schwenklager, Alu-Hilfsrahmen, Rohrstabilisator, Lenkrollradius spurstabilisierend |
Punte spate: Vierlenker Hinterachse mit getrennter Feder-Dämpfer-Anordnung, Hilfsrahmen, Alu-Radträger, Rohrstabilisator |
Sistem frânare: Zweikreisbremsanlage mit diagonaler Aufteilung, ESC, hydraulischer Bremsassistent; Vorn: Scheibenbremse (370x34mm), gelocht, innenbelüftet, optional Keramik rund; Hinten: Mono-Blockscheibe (310x22mm); Bremsanlage: 19" mit 8-Kolben Festsattel/17" mit 1-Kolben Faustsattel |
Roți: Räder "5-Arm-Polygon-Design" 9J x 19 |
Anvelope: 245/35 R 19 |
Direcție: Elektromechanische Progressivlenkung mit geschwindigkeitsabhängiger Servounterstützung / Lenkübersetzung; Wendekreis ca. 10,96 m |
Mase/Volume
Masă netă în kg*: 1515 | |
Masă totală admisă în kg: 1840 | |
Masă admisă pentru plafon/de sprijin în kg: 75/- | |
Volum portbagaj în l: 305 | |
Volum rezervor combustibil în l (ca.): 55 | |
* Masa netă a maşinii cu rezervorul umplut la 90%, cu şofer (68 kg) și rezervor umplut 90%, determinat conform directivei CE 92/21/CEE. Datorită dotărilor opţionale, masa proprie şi coeficientul aerodinamic al maşinii ar putea să crească, reducând corespunzător sarcina utilă, respectiv viteza maximă. |
Performanțe/consum
Viteză maximă km/h: 250 | |
Accelerare 0-100 km/h în s : 3,7 | |
Tip carburant: Super schwefelfrei ROZ 98 | |
Consum carburant mixt în l/100 km: 8,2 | |
Emisii CO2 în g/km*: 187 | |
Normă de poluare: EU6 | |
Informație pentru consumatori cu privire la consumul de carburant și la emisiile de CO2: începând cu data de 1 septembrie 2017, pentru anumite autovehicule noi omologarea de tip se acordă conform Procedurii de Testare a Autovehiculelor Ușoare Armonizată la Nivel Mondial (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP), o procedură de testare nouă și mai realistă pentru măsurarea consumului de carburant și a emisiilor de CO2. Începând cu data de 1 septembrie 2018, WLTP va înlocui noul ciclu de conducere european (NEDC), procedura de testare actuală. În timpul acestei etape de tranziție, din punct de vedere legal este în continuare obligatoriu să se menționeze valorile NEDC. Datorită condițiilor de testare mai realiste, valorile consumului de carburant și ale emisiilor de CO2 măsurate conform WLTP sunt în multe cazuri mai mari decât cele măsurate prin NEDC. |
Dimensiuni
Lungime, mm: 4191 |
Lățime, mm: 1832 |
Înălțime, mm: 1344 |
Ampatament, mm: 2505 |