-
Căutare
Audi TT RS Roadster. Fiecare călătorie o revelație.
Modelul sportiv, vârf de gamă al seriei TT combină plăcerea extraordinară de a conduce cu un design inconfundabil. Motorul nou dezvoltat cu 5 cilindri producw un sunet impresionant. Puterea de 294 kW (400 CP) și cuplul maxim de 480 Nm permit un sprint de la 0 la 100 km/h în 3,9 secunde - viteza maximă este de 250 km/h. La cerere, viteza maximă poate fi crescută la 280 km/h.
Galerie
294 argumente. Fără discuție.
Porniți motorul, selectați treapta de viteză, accelerați. Modelul TT RS Roadster combină plăcerea extremă de a conduce cu sunetul impresionant al motorului. Din cilindreea neschimbată de 2.480 cm3 motorul nou dezvoltat 2.5 TFSI obține o putere cu 17 procente mai mare - mai precis 294 kW. Cuplul maxim de 480 Nm este disponibil deja la 1.700 turații și rămâne constant până la 5.850 rotații pe minut. Accelerează de la 0 la 100 km/h în 3,9 secunde. Viteza maximă limitată de 250 km/h poate fi ridicată la 280 km/h. Secvența de aprindere a motorului 2.5 TFSI este 1-2-4-5-3 și conferă un ritm și un caracter deosebite. Astfel se obține un sunet impresionant al motorului
Transmisia S tronic cu șapte trepte de viteză este o dotare standard. Cutia de viteze cu dublu ambreiaj se caracterizează printr-o eficiență ridicată și o distribuție largă - treptele sale inferioare sunt scurte, cea de-a șaptea treaptă este lungă, ceea ce se traduce în consum redus. Controlați transmisia S tronic cu șapte trepte cu maneta schimbătorului de viteze și cu padelele de pe volanul sport îmbrăcat în piele disponibile în dotarea standard. Sistemul Launch Control gestionează pornirile cu tracțiune optimă - cu acesta noul TT RS își exploatează întregul potențial de accelerare. Cu tracțiunea integrală permanentă quattro aceste forțe sunt transpuse pe șosea. Ambreiajul electro-hidraulic multidisc este compact și ușor și permite modelului TT RS Roadster o plimbare agilă. În timpul virajelor rapide ambreiajul poate direcționa parțial forțele de propulsare către puntea spate.
Creat pentru experiențe de intensitate mai mare.
Încă din staționare Audi TT RS Roadster promite plăcerea pură de a conduce. Închis sau deschis - se decapotează în numai 10 secunde, chiar și în timp ce conduceți, până la 50 km/h. Caracteristicile tipice RS oferă un design mai suplu, cum ar fi de exemplu, grila Audi Singleframe de tip fagure și inscripția quattro sau barele de protecție RS cu prize de aer marcante.
Sincer mărturisit. Uluitor.
Habitaclul modelului TT RS Roadster radiază design și sportivitate - și vă permite să simțiți acest lucru. Încă din momentul în care vă așezați în scaunele RS sport conturate, cu tapițerie din piele de înaltă calitate. Înconjurat de detalii modelate și bine gândite, cum ar fi volanul sport din piele RS cu sistemul Multifunctional plus și doi sateliți de operare. Cu Audi exclusive habitaclul poate fi configurat chiar mai inconfundabil - în culori și materiale liber configurabile sau ca pachet de design cu piele Feinnappa maro Palomino Audi exclusive deja preconfigurat.
Demonstrație de forță.
Etrierele fixe cu 8 pistoane de pe puntea acționează în forță. Pe discurile ventilate din oțel perforat, ale căror inele de fricțiune de mari dimensiuni sunt conectate cu un disc de frână din aluminiu. Acest așa numit rulment flotant se asigură că inelul de fricțiune rămâne în mare măsură lipsit de tensiune, obținându-se astfel o stabilitate îmbunătățită sub influența temperaturii. Performanțele discurilor de frână sunt sporite de perforațiile axiale și canalele de răcire pentru ventilația interioară. Amestecul lor de materiale contribuie la reducerea greutății, îmbunătățind astfel echilibrul maselor neamortizate.