-
Căutare
Născut din motorsport. Evaluat în condiții extreme. Adus la stadiul de maturitate pentru producția de serie.
Cerința fiecărui model RS: nimic mai mult decât maximum. Legătura care apare din rezervele performanțelor, estetica suverană și control - dezvoltat în cadrul sportului cu motor. Rezultatul: mașini cu performanțe superioare înmatriculate în trafic. Demne de a purta rombul caracteristic RS.
Limuzina Audi RS 3: inima unui sportiv. În corpul unei limuzine.
Născută din sportul cu motor, creată pentru viața de zi cu zi. Limuzina Audi RS 3 îmbină ceea ce pare imposibil de îmbinat: inovația și performanța din sportul cu motor împreună cu confortul și designul unei limuzine. Rezultatul este o forță comprimată. 2,5 TFSI promite pe lângă sunetul său caracteristic și o putere impresionantă: în 4,1 secunde limuzina RS 3 este accelerată de la 0 la 100 km/h.
Un loc de frunte nu numai în cadrul raliurilor.
Alte vehicule au un cockpit - limuzina RS 3 are o centrală de pornire. La mașinile de serie șoferul este întâmpinat cu praguri inscripționate RS 3. Scaunele sport îmbrăcate în piele neagră fină de nappa cu logo RS fac parte din dotarea de serie. Prin volanul multifuncțional RS, aplatizat în partea inferioară și cu padele de schimbare manuală a treptelor de viteză șoferul are totul la îndemână.
Audi RS 3 Sportback. Entuziasm pentru viteza record.
Datorită celui mai puternic motor de cinci cilindri din lume cu 294 kW (400 CP) și a unui cuplu de 480 Nm noul Audi RS 3 sportback atinge în numai 4,1 secunde linia de la 100 km/h și asta din staționare. Și are cu 33 CP mai mut decât predecesorul său. Pe exterior Audi RS 3 Sportback își demonstrează puterea sa sub forma unui singleframe Audi puternic cu mască lucioasă sub formă de fagure, orificii mari de admisie și elemente de prag unghiulare.
Așa se prezintă liniile ideale.
Din orice fel de perspectivă Audi RS 3 Sportback se prezintă în cea mai bună formă. Singleframe cu mască cu structură tridimensională tip fagure și logo quattro, cu orificii mari de admisie a aerului și elemente unghiulare de prag sunt expresia unei dinamici speciale. Bara de protecție conturată RS creează senzația că partea frontală este și mai lată. Un spoiler marcant de acoperiș, care accentuează partea din spate, setul pregnant de difuzoare cu suport vertical și evacuarea finală ovală a sistemului de evacuare întregesc această imagine.
Audi RS 5 Coupe: Performance accentuate.
Noul Audi RS 5 Coupe îmbină estetica elegantă cu RS-Performance clasic. Motorul de 2,9 TFSI V6-biturbo cu 331 kW (450 CP) și un cuplu maxim de 600 Nm promite un caracter sport și putere. În 3,9 secunde RS 5 Coupe accelerează de la 0 la 100 km/h și rapid până la 250 km/h. Se poate atinge o viteză de 280 km/h.
Putere de caracter până în cel mai mic detaliu.
Structura RS 5 Coupe prezintă in design influențe marcante din detaliile sportului cu motor de la Audi 90 quattro IMSA GTO: orificii de admisie a aerului imense cu structura tipică RS de fagure, o mască singleframe lată și plată, pe lateral orificii de admisie și evacuare a aerului și flancurile tipice RS, care prin curburi puternice accentuează lățimea carenajului roții. În spate din nou accentul sport, cantul spoilerului, setul de difuzoare specifice RS și evacuările finale ovale fac parte din caracterul RS.
Audi RS 6: dominanță pe asfalt.
RS 6 Avant impresionează prin prezența sa. Orificiile de admisie a aerului sunt marcante cu flapsuri laterale, carcase ale roților evidențiate și o formă atletică a părții din spate asigură o apariție plină de forță. Performanțele RS 6 Avant: conceput pentru șoferii care vor mai mult. Mai multă putere. Mai multă dinamică. Mai multă adrenalină. Mai multă exclusivitate. Detaliile specifice ale designului și dotarea subliniază caracterul special al noilor modele RS performance.
Puterea optimizată inteligent.
Motorul de 4,0 litri V8-TFSI al RS 6 Avant nu este numai dinamic și puternic, ci și eficient datorită tehnologiei cylinder on demand. La nevoie se decuplează patru din cei opt cilindri, fără ca șoferul să perceapă ceva - în afară de consumul redus. Pentru RS 6 Avant performance motorul a fost conceput cu o putere cu 33 kW (45 CP) mai mare ajungând astfel le 445 kW (605 CP). Acest motor oferă temporar, prin intermediul funcției overboost un cuplu suplimentar de 50 Nm, atingând astfel o valoare maximă de 750 Nm.
Audi RS 7 Sportback performance:
Exagerare sportivă.
Noul Audi RS 7 Sportback performance: dinamică crescută, exclusivitate crescută, putere intensificată. Puterea motorului de 4,0 litri V8-TFSI a fost concepută cu 33 kW (45 CP) mai mare ajungând astfel le 445 kW (605 CP). Funcția overboost asigură o gamă de puteri și o accelerație extraordinară. Sistemul de tracțiune cu toate roțile motorice: quattro® aduce forța în stradă, fără nici un fel de compromis.
Motorul. Potențare a puterii.
Motorul de la RS 7 Sportback de 4,0 litri V8-TFSI a fost modificat pentru a fi utilizat la noul Audi RS 7 Sportback performance. Modelul Rs cu o putere mare accelerează în numai 3,7 secunde de la 0 la 100 km/h - acest lucru corespunde unei îmbunătățiri de 0,2 secunde față de modelul de bază.
Audi TT RS Coupe: inima unei puteri pure.
Descoperiți un design puternic și atletic, confirmat de performanțele de rulare. Carcasa din carbon a oglinzii exterioare, barele de protecție RS cu orificii mari, laterale de admisie a aerului, sistemul de evacuare RS cu evacuare finală ovală: detaliile multiple de exterior subliniază caracterul sport fără compromisuri. Instalația de frânare este puternică, la cerere etrierul se poate vopsi în roșu.
Operarea TT RS Coupe se concentrează în totalitate asupra șoferului. Toate funcțiile importante pot fi comandate fără a lua mâinile de pe volan. Volanul sport îmbrăcat în piele, care face parte din dotarea de serie, este dotat cu padele de schimbare a vitezei are in dotare doi sateliți de operare pentru pornirea și oprirea motorului și pentru operarea Audi drive select la bord. Cockpit-ul virtual din dotarea de serie a Audi pune la dispoziția conducătorului auto toate informațiile relevante pe un ecran de 12,3 inch.
Audi TT RS Roadster: nu uitați să respirați.
Inspirați profund: TT RS Roadster te lasă fără suflare. Motorul nou de 5 cilindri combină plăcerea de a conduce cu un sunet impresionant al motorului. Cu o putere de 294 kW (400 CP) și un cuplu de 480 Nm sprintul de la 0 la 100 km/h se realizează la TT RS în doar 3,9 secunde (roadster) - si se continuă până la 250 km/h. Logoul de design Audi este accentuat de elementele caracteristice RS.
Deschiderea de perspective noi: plafonul decapotabil din stofă a lui TT RS roadster se deschide și se închide în mai putin de 10 secunde, chiar și în condiții de rulare de până la 50 km/h. Opțional pentru scaunele sport RS din dotarea de serie se pot comanda protecții antivânt cu comandă electrică și un sistem de încălzire în zona capului. Singelframe mare cu logo quattro are un efect mult mai impozant prin structura de fagure. Orificiile de admisie a aerului accentuează acest stil.
Audi R8 Coupe V10 plus. Născut pe pista de curse.
Creat în cadrul unuia din cele mai mari laboratoare de dezvoltare din lume: sportul cu motor. Experiența noastră in cadrul sportului cu motor a avut o foarte mare influență în dezvoltarea Audi R8. De exemplu titlurile multiple naționale și internaționale cu R8 LMS in GT3-Sport, printre care și victoriile la clasicii pe distanțe lungi 24 de ore pe circuitul de la Nürburgring, Spa și Daytona**. Audi R8 Coupe V10 plus în are originile în mașina de curse GT3 - acest lucru se simte deja de la pornirea motorului.
Nici un gram în plus pentru musculatură.
Foarte multe detalii ale noului Audi R8 Coupe V10 plus exprimă o construcție ușoară și precizie tehnică. Caroseria Audi Space Frame (ASF) este extrem de ușoară mulțumită materialului inovativ și a tehnologiei Audi extrem de eficientă și foarte rigidă la torsiune - benchmark pe orice distanță. Caracteristicile de design cum ar fi sideblade-urile, orificiile de admise a aerului și linia marcantă, accentuează originea Audi R8 Coupe V10 plus din sportul cu motor.
Audi R8 Spyder V10: te lasă fără respirație.
R8 Spyder V10 îmbină o putere impresionantă, eleganța sportivă și fascinația conducerii unui vehicul deschis. Motorul de 5,2 litiri-V10-FSI are o putere de 397 kW (540 CP) și catapultează R8 Spyder V10, chiar și în condițiile în care este decapotat, de la 0 la0100 km/h în 3,6 secunde. La toate acestea se mai adaugă și difuzoarele impozante de la evacuarea dublă cu formă trapezoidală. La o viteză maximă de 318 km/h accelerația se termină - dar nu se termină niciodată sentimentul de libertate fără limite.
Intensitate fără limite.
R8 Spyder V10 nu are nevoie de cuvinte pentru a convinge: un joc fascinant de canturi cu forme rotunjite convinge de la prima privire. Totul de la R8 Spyder V10 îndeamnă dinamică de rulare - singleframe Audi tridimensional cu structură de fagure, noile sidelbalde-uri și un spate marcant asigură accente evidente. Noul R8 Spyder V10 este mai scurt, mai lat și mai plat decât predecesorul său - cu o gardă se scol scăzută ce asigură o dinamică și mai bună.