-
Căutare
Automobilele electrice Audi
e-tron, e-tron Sportback & Q4 e-tron concept
Modelele e-tron
Audi e-tron
Noua formă a viitorului: cu SUV-ul 100% electric Audi, viitorul este acum, aici. Audi e-tron quattro nu este doar un automobil sportiv, ci și un automobil practic pentru utilizarea cotidiană. Cele două motoare electrice ale sale asigură performanțe dinamice impresionante și manevrabilitate agilă, calități susținute și de tracțiunea integrală electrică.
Aflați mai multe
Configurați acum
Audi e-tron S
La volanul modelului 100% electric Audi e-tron S, nu veți fi fascinat doar de designul său nou, ci, cu siguranță, și de dinamismul său accentuat, specific sistemului puternic de propulsie electrică. Datorită reacției extrem de spontane la acționarea pedalei de accelerație, Audi e-tron S va accelera în doar 4,5 secunde de la 0 la 100 km/h, fără a face aproape deloc zgomot. Autonomia sa de 364 km cu bateria încărcată (conform ciclului WLTP) impresionează în aceeași măsură ca agilitatea sa extraordinară și tracțiunea excelentă.
Aflați mai multe
Configurați acum
Audi e-tron Sportback
Audi e-tron Sportback întruchipează simbioza electrificării cu utilitatea în utilizarea cotidiană: condusul dinamic, cu accelerarea de la 0 la 100 km/h în doar 5,7 secunde este îmbinat cu un nivel excelent de confort și cu autonomia de până la 446 kilometri. Automobilul optim pentru viața de zi cu zi și nu numai!
Aflați mai multe
Configurați acum
Audi e-tron S Sportback
100% electric, Audi e-tron S Sportback impresionează cu puterea mare a celor trei motoare electrice cu care este echipat, cu designul sportiv și autonomia de până la 370 km cu bateria încărcată, conform WLTP. Cei până la 370 kW (503 CP) permit SUV-ului coupé să sprinteze în doar 4,5 secunde de la 0 la 100 km/h și au grijă să savurați absolut fiecare călătorie din plin.
Aflați mai multe
Configurați acum
Audi e-tron Q4 concept
Dezvăluind primele detalii ale unui nou automobil electric din gama sa, Audi a prezentat în 2019 la Salonul Auto de la Geneva un nou prototip. Cele două motoare electrice ale acestuia dezlănțuie o putere totală de 225 kW, pentru a pune în mișcare conceptul Audi Q4 e-tron.
Aflați mai multe
Încărcare
Încărcați mașina de acasă
Este foarte simplu să încărcați un automobil electric sau hibrid de acasă, Audi oferind o gamă completă de soluții performante și ingenioase pentru încărcare.
Încărcarea de acasă
Calculatorul pentru timpii de încărcare
Durata necesară încărcării bateriei poate varia în funcție de diferiți factori, ca de pildă de temperatura exterioară, de ștecherul utilizat conform standardelor naționale și de utilizarea funcției de climatizare staționară (de ex. funcția de climatizare controlată de la distanță). La utilizarea unor ștechere casnice clasice, puterea de încărcare va fi limitată de sistemul de încărcare e-tron. Calculatorul pentru timpii de încărcare are în vedere valorile specifice modelelor Audi e-tron și Audi e-tron Sportback.
Consum și emisii:
Audi e-tron 50:
Consum energie electrică în kWh/100 km*: 21,9-24,3 (NEDC); 22,4-26,4 (WLTP); emisii
de CO₂ mixte în g/km: 0
Audi e-tron 55:
Consum energie electrică în kWh/100 km*: 21,0-23,1 (NEDC); 22,4-26,4 (WLTP); emisii
de CO₂ mixte în g/km: 0
Audi e-tron 55 Sportback:
Consum energie electrică în kWh/100 km: 20,6-22,7 (NEDC); 21,9-26,0 (WLTP); emisii
de CO₂ mixte în g/km: 0
Când consumul de combustibil/curent electric și emisiile de CO₂ sunt exprimate ca
intervale de valori, valorile individuale exacte depind de dotările alese pentru
autovehiculul respectiv.
Autonomia
Autonomia automobilelor electrice influențează decisiv succesul mobilității electrice. Datorită dezvoltărilor permanente, această formă alterativă de propulsie a devenit fiabilă și la drum lung, fapt demonstrat, de pildă de Audi e-tron, modelul ce oferă deja prime impresii asupra viitorului pur electric al mărcii Audi. Astfel, Audi e-tron poate fi alimentat de la stațiile de încărcare rapidă la până la 150 kilowați, automobilul putând fi astfel rapid folosit din nou pentru următoarea etapă de drum lung, în doar aproximativ 30 de minute. Iar obiectivul nostru este de a reduce pe viitor și mai mult durata aceasta de încărcare.
150
kW
Putere de încărcare
446
km
Autonomie maximă, Audi e-tron Sportback 55 quattro
30
Minute
Starea de încărcare de la 5 % la 80 %
Calculatorul pentru autonomie
Cât de departe pot ajunge în traficul urban, pe șosele sau pe autostradă? Care ar
fi diferența dacă aș folosi modul de condus "effciency"? Toate răspunsurile în
acest sens vă pot fi date de Calculatorul nostru pentru timpii de încărcare
aferenți modelelor Audi e-tron și Audi e-tron Sportback!
Autonomia indicată aici este calculată pe baza valorilor determinate din ciclurile
de condus și de utilizare specifice clienților portofoliului Audi. În acest caz,
spre deosebire de ciclul WLTP, se pornește, de exemplu, de la premisa că sistemul
de climatizare este în funcțiune. La un stil de condus deosebit de eficient (de ex.
la viteză medie constantă, fără sistem de climatizare, ...), pot fi obținute
autonomii mai mari. Profilul aplicat nu consideră că șoferul va conduce cu o viteză
constantă. Pentru ca rezultatele să fie cât mai apropiate de cele reale, profilul
include faze de accelerare și frânare conforme cu valorile determinate empiric la
condusul uzual în oraș, pe șosea și respectiv pe autostradă.
Consum și emisii:
Audi e-tron 50:
Consum energie electrică în kWh/100 km: 21,9-24,3 (NEDC); 26,6-22,4 (WLTP); emisii
de CO₂ mixte în g/km: 0
Audi e-tron 55:
Consum energie electrică în kWh/100 km: 21,0-23,1 (NEDC); 22,4-26,4 (WLTP); emisii
de CO₂ mixte în g/km: 0
Audi e-tron 50 Sportback:
Consum energie electrică în kWh/100 km: 23,9-21,4 (NEDC); 26,3-21,7 (WLTP); emisii
de CO₂ mixte în g/km: 0
Audi e-tron 55 Sportback:
Consum energie electrică în kWh/100 km: 20,6-22,7 (NEDC); 21,9-26,0 (WLTP); emisii
de CO₂ mixte în g/km: 0
Când consumul de combustibil/curent electric și emisiile de CO₂ sunt exprimate ca intervale de valori, valorile individuale exacte depind de dotările alese pentru autovehiculul respectiv.
Consum și emisii:
Audi e-tron 50:
Consum energie electrică în kWh/100 km*: 21,9-24,3 (NEDC); 26,6-22,4 (WLTP); emisii
de CO₂ mixte în g/km: 0
Audi e-tron 55:
Consum energie electrică în kWh/100 km*: 21,0-23,1 (NEDC); 22,4-26,4 (WLTP); emisii
de CO₂ mixte în g/km: 0
Audi e-tron 50 Sportback:
Consum energie electrică în kWh/100 km: 23,9-21,4 (NEDC); 26,3-21,7 (WLTP); emisii
de CO₂ mixte în g/km: 0
Audi e-tron 55 Sportback:
Consum energie electrică în kWh/100 km: 20,6-22,7 (NEDC); 21,9-26,0 (WLTP); emisii
de CO₂ mixte în g/km: 0
Când consumul de combustibil/curent electric și emisiile de CO₂ sunt exprimate ca
intervale de valori, valorile individuale exacte depind de dotările alese pentru
autovehiculul respectiv.
Doriți să știți cu cât puteți reduce costurile și emisiile?
Calculatorul comparativ al costurilor aferente modelelor Audi e-tron și Audi e-tron Sportback vă permite să aflați cât anume puteți economisi. Funcția de comparare a emisiilor de CO₂ compară emisiile propulsiei cu carburant (benzină / diesel), cu emisiile generate la producerea energiei electrice în Germania. Acestea pot fi reduse însă și mai mult apelând la curent electric produs în manieră ecologică.
Consum și emisii:
Audi e-tron 50:
Consum energie electrică în kWh/100 km*: 21,9-24,3 (NEDC); 26,6-22,4 (WLTP); emisii
de CO₂ mixte în g/km: 0
Audi e-tron 55:
Consum energie electrică în kWh/100 km*: 21,0-23,1 (NEDC); 22,4-26,4 (WLTP); emisii
de CO₂ mixte în g/km: 0
Audi e-tron 50 Sportback:
Consum energie electrică în kWh/100 km: 23,9-21,4 (NEDC); 26,3-21,7 (WLTP); emisii
de CO₂ mixte în g/km: 0
Audi e-tron 55 Sportback:
Consum energie electrică în kWh/100 km: 20,6-22,7 (NEDC); 21,9-26,0 (WLTP); emisii
de CO₂ mixte în g/km: 0
Când consumul de combustibil/curent electric și emisiile de CO₂ sunt exprimate ca
intervale de valori, valorile individuale exacte depind de dotările alese pentru
autovehiculul respectiv.
Tehnologia modelelor Audi e-tron
Recuperarea energiei
Sistemul de propulsie pur electrică oferă și posibilitatea de recuperare a energiei. Astfel, energia eliberată la frânare și irosită de cele mai multe autovehicule cu sistem clasic de propulsie, fiind transformată în căldură, va fi recuperată la automobilele electrice și va fi transformată din nou în energie electrică. La accelerare, motorul electric este alimentat cu energie electrică, pentru a genera energie mecanică. În schimb, la frânare, motorul este pus în mișcare mecanic de energia cinetică a automobilului, recuperând astfel energie electrică, ce este stocată în baterie și poate fi apoi utilizată din nou pentru a pune mașina în mișcare. Acest sistem se numește recuperarea energiei. Dar posibilitatea de a recupera energie nu este dată doar atunci când șoferul ridică piciorul de pe pedala de accelerație, ci și atunci când acesta frânează. Astfel, primul model Audi pur electric frânează și recuperează energie și atunci când șoferul acționează pedala de frână. Sistemul brake-by-wire nu apasă plăcuțele de frână pe discul de frână, ci frânează doar pur electric.
Caracteristicile aerodinamice ale automobilelor electrice
Pretențiile sunt tot mai ridicate, căci proprietățile aerodinamice, adică o rezistență a aerului cât mai redusă la înaintare, sunt și mai importante la automobilele electrice. Este de avut în vedere că, în principiu, la aceste automobile, energia disponibilă în total este mai redusă decât la modelele cu motor cu adere internă, motiv pentru care trebuie pus și mai mult accent pe eficientizare. Rezistența aerului la înaintare trebuie optimizată cu precădere la mersul constant, cu viteză neschimbată, ca de pildă pe autostradă.
Audi e-tron în tunelul aerodinamic
Echipat cu oglinzi exterioare clasice, Audi e-tron atinge un coeficient aerodinamic de 0,28, iar cu oglinzile exterioare virtuale opțional, valoarea este chiar de 0,27. Detaliile sale aerodinamice extrem de rafinate contribuie în mare măsură la autonomia sa excelentă și sunt implementate în aproape toate zonele automobilului.
· Optimizările aerodinamice ingenioase implementate la Audi e-tron sporesc eficiența considerabil, asigurând autonomia ridicată, ce se pretează și la drum lung. Astfel, conform cilului WLTP, automobilul poate parcurge peste 400 de kilometri cu bateria încărcată.
· Pentru a reuși coeficientul aerodinamic cw de 0,28, inginerii Audi au introdus diferite optimizări aerodinamice în toate zonele caroseriei.
Întrebări frecvente
· Cum pot crește autonomia?
· De ce pot încărca doar cu 11 kW de la o stație de încărcare de 22 kW?
· Ce garanție oferă AUDI AG pentru baterie? Poate fi bateria reparată?
Veți găsi răspunsurile la aceste întrebări și la multe altele la secțiunea noastre de Întrebări frecvente.
Către FAQs
Audi și mobilitatea electrică
Mobilitatea electrică este cheia mobilității sustenabile! De aceea, ne-am stabilit obiectivul de a oferi până în anul 2025 un total de 30 de autovehicule electrificate, dintre care 20 vor fi automobile 100% electrice, ce nu vor genera deloc emisii locale de CO₂. Pentru că mobilitatea electrică reprezintă elementul central al unui sistem de transport sustenabil, optim pentru protejarea mediului înconjurător.