-
Căutare
Plăcerea pură a condusului întâlneşte performanţele avansate: Audi R8 V10 performance RWD
20.12.2021
Putere și mai mare, clipe și mai incitante la volan: întruchiparea fidelă a tot ceea ce înseamnă performance pentru Audi Sport GmbH. Noul R8 V10 performance RWD (Consum mixt de combustibil în l/100 km: 13,0 - 12,9; emisii CO₂ mixte în g/km: 298 - 294) este oferit de Audi în variantele Coupe și Spyder și dispune de un plus de 30 CP, reprezentând completarea sportivă ideală în gamă a modelului R8 V10 performance quattro**. Acest automobil sport special dă formă plăcerii incitante a condusului, cu tracțiunea sa pe puntea spate și cu motorul instalat central, ce generează 419 kW (570 CP). Modelul atrage, de asemenea, atenția cu dotări avansate și tehnologii de ultimă oră, precum scaunele scoică, direcția dinamică, barele stabilizatoare din polimer ranforsat cu fibră de carbon (CFRP) și frânele cu discuri ceramice. Audi R8 V10 performance RWD** (acronimul pentru Rear Wheel Drive, adică tracțiune spate) reprezintă noul vârf de lance avangardist al automobilelor sport cu tracțiune spate a gamei din producția de serie a mărcii Audi. "Audi R8 V10 RWD** a impresionat profund clienții încă din prima clipă, cu sistemul său de tracțiune de pe puntea spate preluat de la mașina de curse R8 LMS, dar și cu caracteristicile sale dinamice fără egal. Acum, modelul oferă un plus de 30 CP, la care adaugă și o creștere a cuplului cu 10 Nm, ridicând experiența condusului la un nivel absolut nou," explică Sebastian Grams, Directorul General Audi Sport GmbH. Versiunile de bază ale ambelor modele, R8 V10 quattro** și R8 V10 RWD** în variantele Coupe și Spyder vor fi înlocuite de noile modele de înaltă performanță. Astfel gama R8 își va consolida și mai ferm poziția de vârf.
În general, dotările, datele și prețurile specificate în acest document se referă la gama de automobile oferite în Germania. Rezervat dreptul de a opera modificări fără o informare prealabilă; acest document ar putea conține erori și omisiuni pentru care nu ne putem asuma răspunderea.
* Consumul de combustibil și emisiile de CO₂, precum și clasele de eficiență indicate ca intervale de valori variază în funcție de jantele din aliaj și anvelopele alese, precum și de nivelul de echipare și de accesoriile alese pentru automobil.
** Valorile generice privind consumul de combustibil pentru toate modelele menționate, cu dotările disponibile pe piața din Germania, sunt indicate în lista de la finalul acestui comunicat de presă.
Consumul de combustibil al modelelor menționate anterior
Consumul de combustibil/electricitate și emisiile de CO₂ indicate ca intervale de valori variază în funcție de jantele din aliaj și anvelopele alese, precum și de nivelul de echipare și de accesoriile alese pentru automobil.
Audi Coupé R8 V10 quattro
Consum combustibil mixt în l/100 km: 13,5*; emisii CO2 mixte în g/km: 310*
Audi Spyder R8 V10 quattro
Consum combustibil mixt în l/100 km: 13,6*; emisii CO2 mixte în g/km: 311*
Audi Coupé R8 V10 RWD
Consum combustibil mixt în l/100 km: 13,1*; emisii CO2 mixte în g/km: 300*
Audi Spyder R8 V10 RWD
Consum combustibil mixt în l/100 km: 13,2*; emisii CO2 mixte în g/km: 303*
Audi Coupé R8 V10 performance quattro
Consum combustibil mixt în l/100 km: 13,0*; emisii CO2 mixte în g/km: 299 - 297*
Audi Spyder R8 V10 performance quattro
Consum combustibil mixt în l/100 km: 13,4 - 13,3*; emisii CO₂ mixte în g/km: 306 - 304*
Audi Coupe R8 V10 performance RWD
Consum combustibil mixt în l/100 km: 12,9*; emisii CO2 mixte în g/km: 295 - 294*
Audi Spyder R8 V10 performance RWD
Consum combustibil mixt în l/100 km: 13,0*; emisii CO2 mixte în g/km: 298 - 297*
Consumul și emisiile comunicate au fost determinate conform metodelor de măsurare prevăzute de lege. Începând cu 1 septembrie 2017, anumite autovehicule noi sunt omologate de tip conform Procedurii Armonizate la Nivel Mondial de Testare a Vehiculelor Ușoare, abreviată WLTP (engl. World Harmonised Light Vehicle Test Procedure). Aceasta este o procedură mai realistă de testare pentru măsurarea consumului de combustibil și a emisiilor de CO₂. Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP va înlocui treptat Noul ciclu de conducere european (New European Driving Cycle, sau NEDC). Având în vedere condițiile mai realiste de testare, valorile de consum și de emisii de CO₂ măsurate conform WLTP sunt, în multe cazuri, mai mari decât cele măsurate conform NEDC. Sistemul de impozitare a autovehiculelor se poate modifica conform prevederilor de la 01 septembrie 2018. Informații adiționale despre diferențele dintre WLTP și NEDC puteți găsi la www.audi.de/wltp.
În prezent este încă obligatorie comunicarea valorilor conform NEDC. La modelele care au fost omologate de tip conform WLTP, valorile NEDC sunt derivate din valorile conform WLTP. Valorile WLTP pot fi comunicate dacă se dorește până la momentul la care acestea devin obligatorii. Dacă valorile NEDC sunt comunicate ca interval, acestea nu se referă la un autovehicul anume și nu reprezintă o parte integrantă a ofertei. Acesta valori sunt comunicate doar cu scopul de a servi comparării diferitelor tipuri de autovehicule. Dotările și accesoriile adiționale (componentele instalate suplimentar, anvelopele de alte dimensiuni, etc.) pot modifica parametrii relevanți ai autovehiculului, ca de ex. masa, rezistența la înaintare și caracteristicile aerodinamice și, alături de condițiile meteo și de condițiile din trafic, precum și stilul individual de condus, pot influența consumul de energie electrică, emisiile de CO₂ și performanțele automobilului.
Informații suplimentare cu privire la consumul oficial de combustibil și la emisiile de CO₂ oficiale pentru autoturismele noi sunt oferite în "Ghidul cu informații referitoare la consumul de combustibil, emisiile de CO₂ și consumul de energie electrică ale autovehiculelor noi", disponibil gratuit în toate punctele de vânzare ale Uniunii Europene.