-
Căutare
Audi și FC Bayern împreună spre viitor
22.01.2020
· Mărcile premium își prelungesc colaborarea până în anul 2029
· Jucătorii de la FC Bayern München conduc Audi e-tron
· Hildegard Wortmann, membru al Consiliului de Administrație al AUDI AG, responsabil pentru Marketing și Vânzări: "Conectarea a două mărci puternice ce asigură experiențe premium"
Audi și FC Bayern München - împreună spre viitor: cele două mărci premium formează o echipă din 2002 și își extind acum parteneriatul până în 2029. Audi este partenerul auto exclusiv al FC Bayern. Următorul deceniu va fi axat pe colaborarea strategică în domeniile inovatoare ale marketingului și electrificării. Ca o referință clară la acest angajament, toți jucătorii licențiați ai campionului deținător de recorduri vor primi un Audi e-tron cu propulsie pur electrică în 2020.
Parteneriatul dintre Audi și FC Bayern München este o adevărată poveste de succes: încă din 2002, marca cu patru inele susține clubul de fotbal german cu cel mai mare succes. În plus, Audi este acționar al FC Bayern München AG din 2011. Evenimentele și inițiativele comune au contribuit la o colaborare plină de viață. Cupa Audi, care a avut loc în 2019 pentru a șasea oară pe Allianz Arena, se află printre turneele pregătitoare de mare calibru din Europa.
"FC Bayern München se potrivește perfect cu noua direcție strategică a Audi", spune Hildegard Wortmann, membră a Consiliului de Administrație al AUDI AG, responsabilă pentru Marketing și Vânzări. Cele două mărci puternice sunt cunoscute la nivel mondial pentru experiențele premium asigurate. "Vrem să le fim aproape fanilor, clienților și potențialilor noștri clienți. În calitate de partener auto exclusiv al FC Bayern München, avem ocazia să prezentăm mobilitatea electrică și conectivitatea și să le transformăm în experiențe palpabile." Alexander Seitz, membru al Consiliului de Administrație al AUDI AG, responsabil pentru Finanțe, China și Aspecte Juridice: "Colaborarea noastră cu FC Bayern, unul dintre cluburile internaționale de top, cu 650 de milioane de fani în întreaga lume, dintre care 135 de milioane de fani în China, deschide noi oportunități de marketing comune, în special în China, cea mai importantă piață în creștere pentru Audi."
Karl-Heinz Rummenigge, Președintele Consiliului Executiv al Bayern München AG, declară: "Sunt încântat de prelungirea parteneriatului nostru cu Audi. Pentru FC Bayern, acest acord marchează o avansare strategică importantă. FC Bayern și Audi lucrează împreună cu încredere reciprocă, respect și în avantajul ambelor mărci, de mai bine de un deceniu și jumătate. Acum este cert faptul că acest parteneriat va continua și pe parcursul următorilor zece ani."
Andreas Jung, membru al Consiliului Executiv al FC Bayern München AG, responsabil pentru Marketing, spune: "Atât Audi, cât și FC Bayern, apreciază orientarea avangardistă și inovațiile avangardiste, pe de o parte, si consecvența și fiabilitatea, pe de altă parte. Ambii parteneri și-au stabilit obiectivul de a fi "numărul unu" în Germania. Așteptăm cu mare nerăbdare multe activități comune, multe evenimente comune și mai mulți ani în comun cu Audi."
Pentru întreaga flotă furnizată de Audi către FC Bayern, a fost convenit un nivel mediu maxim de 95 de grame CO2/km pentru întreaga perioadă a acordului. Acest lucru echivalează practic cu cerința legală care trebuie îndeplinită de flotele producătorilor din ianuarie 2020. În viitor, cel puțin jumătate din toate vehicule vor fi electrice.
Prin prelungirea acordului lor, ambii parteneri au un orizont de planificare pe termen lung pentru activități suplimentare pentru sustenabilitate. În ceea ce privește conținutul, angajamentul este construit pe o bază nouă: parteneriatul în baza căruia toate vedetele și oficialii FC Bayern conduc modele Audi se transformă într-o colaborare strategică, într-un efort comun de avansare a electrificării și de utilizare a activităților inovatoare de marketing și a platformelor de dialog. Pe Allianz Arena, vizibilitatea Audi și experiența Audi vor fi îmbunătățite pentru vizitatori, în timp ce la noul magazin reprezentativ al FC Bayern din inima Münchenului, va fi disponibilă o ofertă Audi diversă. Alte proiecte ale viitoarei colaborări includ stații de încărcare, plus test drive-uri în jurul Allianz Arena și în campusul FC Bayern și facilități de instruire pe Säbener Strasse.
De asemenea, angajamentul comun al AUDI AG și FC Bayern München este resimțit intens și în cadrul "Audi Fanclub FC Bayern". Cu un număr de peste 6.000 de fani, acesta este cel mai mare club de fani din întreaga lume. Angajamentul de sponsorizare cuprinde și numeroase activități pentru angajați, cum ar fi privilegii la meciurile de fotbal, Cupa Audi și evenimentele meete and greet cu ocazia livrării autovehiculelor către jucători.
Noul parteneriat strategic include și oportunitatea de a realiza proiecte individuale cu alte mărci ale grupului Volkswagen.
Audi și-a extinspână în 2023, de asemenea, parteneriatul încheiat în 2011 cu baschetbaliștii FC Bayern. "Suntem încântați să continuăm să facem parteneriate cu această echipă tânără, ce va fi extrem de apreciată în următorii ani", spune Hildegard Wortmann. "Meciurile de acasă de la Audi Dome și alte evenimente comune oferă companiei Audi oportunități deosebite pentru a inspira entuziasmul fanilor, clienților și potențialilor clienți pentru marca și produsele noastre, în special al unui grup țintă tânăr și experimentat în domeniul digital." Audi intenționează să își extindă activitățile ca partener de mobilitate în următorii ani, axându-se pe servicii de electrificare, digitalizare și mobilitate. Jucătorii și oficialii vor continua să conducă mașini Audi.
Consumul de combustibil al modelelor menţionate:
Audi e-tron:
Consum de energie în regim mixt în kWh/100 km: 26,4 - 22,9 (WLTP), 24,6 - 23,7 (NEDC); emisii de CO₂ în g/km: 0
Cifrele privind consumul de combustibil/energie și emisiile de CO2 indicate în intervale depind de nivelul de echipare ales al autovehiculului