-
Căutare
30 de ani de parteneriat în China: Audi şi FAW
07.12.2018
· Audi şi partenerul său chinez, First Automotive Works își vor extinde portofoliul local la peste zece modele, până în 2022 şi îşi vor lansa primele automobile pur electrice
· 2019: Audi Q2 L e-tron este primul automobil electric special conceput pentru clienţii din China
· Herbert Diess, CEO al Grupului Volkswagen: "Cei 30 de ani de Audi în China reprezintă o poveste de succes, marcată de inovaţii, transformări şi prietenii"
· Alexander Seitz, CFO şi Membru al Consiliului de Administraţie al AUDI AG: "Ne vom folosi experiența pentru a dezvolta şi produce local modele speciale pentru China"
· Xu Liuping, CEO FAW: "Împreună am realizat proiecte inedite şi avangardiste şi am reuşit o colaborare win-win de succes"
Audi şi First Automotive Works (FAW) au sărbătorit 30 de ani de parteneriat de succes. Cei aproximativ 650 de invitaţi la evenimentul aniversar organizat la unitatea de producţie din Changchun au reunit reprezentanţi ai provinciei Jilin, ai partenerului FAW şi ai parteneriatului FAW-Volkswagen în sistem joint-venture, precum şi membri ai consiliilor de administraţie Volkswagen AG şi AUDI AG. Audi îşi extinde în continuarea activitatea locală de cercetare şi dezvoltare, pentru a lansa şi mai multe variante de modele specifice pentru piaţa din China, precum şi servicii digitale. Primul automobil electric special conceput pentru piaţa chineză, Audi Q2 L e-tron, va fi lansat deja în 2019. Va urma apoi producţia locală a modelului Audi e-tron, în 2020, la un an de la lansarea sa pe piaţa chineză.
China a evoluat, devenind cea mai mare piaţă individuală a mărcii Audi şi piaţă cu cea mai mare creştere a mărcii. În ultimii 30 de ani, Audi a livrat aici peste cinci milioane de automobile. Volumele de vânzări s-au multiplicat de peste cinci ori în ultimii zece ani. Modelele Audi A4 L, A6 L şi Q5 L sunt cele mai populare între clienţii chinezi, iar China este, de asemenea, piaţa cu cel mai mare volum de vânzări pentru modelul Audi A8 L. A patra generaţie a acestui sedan de lux demonstrează încă o dată mottoul mărcii: Vorsprung durch Technik. Audi A8 pune acest motto în practică printr-un design rafinat, prin soluţii inovatoare pentru şasiu, dar şiprin conceptul inovator de operare tactilă şi electrificarea sistemului de propulsie. Marca auto cu patru inele a fost prima marcă de automobile care a lansat servicii special dezvoltate pentru piaţa chineză, precum hărţi 3D şi funcţia de recunoaştere a caracterelor chinezeşti, pentru a răspunde ţintit la cerinţele clienţilor. China va contribui şi în continuare semnificativ la creşterea mărcii Audi.
Herbert Diess, CEO al Grupului Volkswagen şi Preşedintele Consiliului de Supraveghere al AUDI AG, a declarat: "Cei 30 de ani de Audi în China reprezintă o poveste de succes, cu numeroase inovaţii, transformări şi prietenii. Privesc cu cea mai mare plăcere spre următorii 30 de ani."
Alexander Seitz, Membru al Consiliului de Administraţie al AUDI AG, responsabil pentru Finanţe, China, Compliance şi Integritate a adăugat: "Ne vom folosi experiența pentru a dezvolta şi produce local şi mai multe modele speciale pentru China. Ne vom continua povestea comună de succes, cu cele mai noi tehnologii, servicii digitale orientate spre nevoile pieţei şi modele precum Audi Q8 şi Audi e-tron." Până în 2022, Audi intenţionează să îşi crească portofoliul local FAW-VW cu peste zece modele. Primele modele pur electrice ale mărcii vor fi oferite şi în China.
Aici, Audi oferă în prezent șase game de modele fabricate local. Gamele Audi A4 L, A6 L, Q3 şi Q5 L sunt fabricate în nordul ţării, în Changchun. Audi A3 Sedan, A3 Sportback şi Audi Q2 L sunt asamblate în Foshan, în partea sudică a Chinei. Un pas următor al colaborării dintre Audi şi FAW este demararea producţiei locale Audi în Tianjin. Unităţile de producţie din China îşi aduc o contribuţie semnificativă în reţeaua de producţie Audi. Structura lor flexibilă va permite extinderea treptată a capacităţilor. În următorii ani, capacitatea parteneriatului FAW-Volkswagen poate fi crescută la un total de peste 700.000 de automobile, în funcţie de cererea de pe piaţă.
Audi a fost prima marcă auto premium care a intrat pe piaţa chinezească, în 1988. Modelul Audi 100 a fost primul model produs din kit-uri de componente la fabrica FAW din Changchun, în cadrul unui contract de licenţă încheiat între Audi şi FAW. În 1995, producţia Audi a fost integrată în parteneriatul joint-venture FAW-Volkswagen, iar colaborarea a fost apoi extinsă cu succes. În premieră, Audi a introdus versiunile cu ampatament lung ale modelelor Audi A4 şi A6, iar Audi A6 L e-tron a fost primul hibrid plug-in produs local de Grupul Volkswagen. În 2013, marca auto cu patru inele a inaugurat centrul de dezvoltare din Beijing, netezindu-şi astfel drumul inovaţiei în Asia. Un alt reper important în istoria activităţii Audi în China este asumarea responsabilităţii dezvoltării celulelor bateriilor de înaltă tensiune pentru întregul Grup, sub forma unui Centru de Excelenţă.
De asemenea, partenerii îşi extind colaborarea de-a lungul întregului lanţ de valori, cu servicii de conectivitate şi oferte de servicii de mobilitate. Xu Liuping, CEO FAW: "Împreună am realizat proiecte inedite şi avangardiste şi am reuşit o colaborare win-win de succes."