-
Căutare
Actualizare în clasa business: noul Audi A6 Sedan
23.05.2018
Noul Audi A6 este mai versatil decât oricând - cu digitalizare totală, confort sporit, sportivitate sporită și un design tehnic și elegant. Sistemul de răspuns tactil MMI digital oferă o operare intuitivă și chiar mai multă personalizare. Sistemele extinse de conectivitate și asistență demonstrează conectivitatea inteligentă pentru automobile. Suspensia combină confortul la rulare și stabilitatea ridicată cu sportivitatea sporită. Toate motoarele folosesc un sistem ușor-hibrid.
Sistem de operare cu răspuns tactil MMI - personalizabil și intuitiv
Acces rapid la funcții și un grad înalt de personalizare - afișajul și sistemul de operare asemănător smartphone-ului se utilizează intuitiv în Audi A6. Acesta este, prin urmare, cel mai modern concept de operare din clasa sa. Două afișaje mari înlocuiesc cele mai multe butoane și comenzi ale modelului anterior. Ca atare, este un prim exemplu de digitalizare end-to-end pe care noul A6 îl aduce clasei business. Sistemul de operare complet digital oferă, de asemenea, un grad înalt de personalizare. În ecranul superior, butoanele pentru toate funcțiile pot fi setate în mod liber, similar experienței utilizatorilor cu aplicațiile smartphone. În ecranul de jos, utilizatorul poate crea până la 27 de comenzi rapide individuale pentru funcțiile cheie ale vehiculului și de multe ori utilizează funcții favorite cum ar fi numere de telefon, posturi de radio sau destinații de navigare.
Utilizatorii aud și simt un clic de confirmare de îndată ce degetul lor declanșează o funcție prin apăsarea ecranului tactil. Utilizatorul poate regla intensitatea acestui feedback acustic și tactil, după cum este necesar. Șoferul gestionează panoul de infotainment de pe afișajul superior, care are o diagonală a ecranului de 10,1 inch dacă a fost specificat sistemul de navigație MMI plus. Afișajul inferior de 8,6 inch, situat în consola din tunelul central, este utilizat pentru controlul climatizării și pentru funcțiile de confort și introducere a textului; încheietura mâinii șoferului poate sta pe maneta selectorului transmisiei automate.
Navigarea MMI plus include, de asemenea, bordul virtual Audi al cărui afișaj de înaltă rezoluție măsoară 12,3 inch. Funcționarea se face prin butoanele multifuncționale de pe volan. Există, de asemenea, un afișaj frontal care proiectează informații relevante pentru șofer în câmpul vizual al șoferului pe parbriz, de exemplu o hartă detaliată a intersecțiilor pentru navigație.
Pe lângă sistemul de operare cu răspuns tactil MMI, A6 oferă de asemenea sistemul de control vocal cu conexiune online. Acest lucru permite ca o gamă largă de funcții ale vehiculului, cum ar fi controlul sistemului de aer condiționat, să fie realizate folosind în mod curent comenzile de control vocal. A6 este astfel un partener inteligent de dialog și un partener de călătorie.
Sistemul de navigație MMI plus și Audi connect - mai mult confort în clasa business
A6 oferă o gamă completă de funcții de navigație, infotainment și de conectare Audi care o fac din acesta un sedan inteligent de clasă business. Cu fiecare profil, până la șapte șoferi pot stoca individual aproximativ 400 de setări preferate. Comanda vocală cu limbaj natural răspunde comenzilor și întrebărilor de operare pe baza datelor stocate la bord; de asemenea, cu informații detaliate din cloud împreună cu sistemul de navigație opțional MMI plus. Cu noul sistem, de conectivitate, noul Audi A6 este mereu online. Navigarea puternică MMI este în versiune standard. Audi oferă opțional navigația MMI plus - un hub media foarte bine conectat. Modulul de transfer de date utilizează noul standard LTE Advanced. În ce privește navigația, ambele sisteme oferă multe inovații, inclusiv o funcție de auto-învățare bazată pe rutele parcurse. Ghidarea traseului este calculată online pe serverele partenerului AICI; șase actualizări online gratuite sunt asigurate pentru hartă în primii 3 ani.
Serviciile de conectare online Audi includ informațiile privind indicatoarele rutiere și pericolele "car-to-X". Aplicația myAudi conectează telefonul smartphone al proprietarului la ecosistemele digitale ale celor Patru Inele. Tasta de conectare Audi permite șoferului să blocheze / să deblocheze vehiculul și să pornească motorul cu ajutorul unui smartphone Android care utilizează o comunicație NFC.
Navigația MMI plus este mult mai atractivă cu modulele opționale suplimentare, inclusiv posibilitatea de a alege între două sisteme de sunet. Versiunea de ultimă generație, sistemul avansat de sunet Bang & Olufsen, oferă, de asemenea, un sunet 3D fascinant datorită informațiilor privind înălțimea.
Telefonia este, de asemenea, dusă la un nou nivel în ceea ce privește funcționalitatea, precum și calitatea sunetului și a conexiunii datorită dispozitivului de telefonie Audi.
Sisteme de asistență pentru șofer pentru mai multă siguranță și confort
Cu până la 39 de sisteme de asistență pentru șofer, noul A6 stabilește noi standarde în clasa premium. Este astfel alegerea ideală pentru șoferii cu rulaj ridicat, pentru clienții cu flote auto și pentru navetiști. Sistemele de asistență a șoferului cu mecanisme de control rafinate sporesc confortul și asigură suportul suplimentar pentru sarcinile șoferilor. Aceasta include asistența de rulare adaptivă, care, pe lângă controlul adaptiv al rulării, și asistența pentru estimarea eficienței cuprinde, de asemenea, asistența de blocare și, astfel, ajută șoferul să manevreze vehiculul longitudinal pe drumuri.
De asemenea, sunt incluse sistemul de asistență activă în cazul blocajelor de trafic și de asistență pentru schimbarea benzii de rulare Audi, care ajută la menținerea vehiculului în banda de rulare cu o intervenție ușoară din partea direcției. Asistența de urgență îmbunătățește siguranța prin oprirea vehiculului în caz de urgență și efectuarea unui apel de urgență. Acestea și alte funcții sunt reunite în pachetul de asistență "Tour". Diferitele sisteme de asistență pentru șofer sunt grupate în cele trei pachete "Park", "City" și "Tour". Pachetul de asistență City include caracteristici precum noul sistem de asistență la trecerile de pietoni.
În spatele sistemelor ample de asistență se află un modul de înaltă tehnologie de la Audi: controlerul central de asistență pentru șofer (zFAS). Acesta calculează în mod continuu un model detaliat al mediului printr-o cumulare a datelor senzorilor. În versiunea de vârf, setul de senzori A6 include până la cinci senzori radar, cinci camere pentru lumină vizibilă și o cameră cu infraroșu pentru asistență la vizibilitatea nocturnă, doisprezece senzori ultrasonici și un scaner laser - o altă inovație de la marca celor Patru Inele.
Electrificarea pe scară largă - toate motoarele sunt electrificate
Pentru a spori confortul și eficiența, toate motoarele disponibile în noul A6 sunt echipate cu un sistem hibrid ușor. Aceasta înseamnă că, după modelele A8 și A7, Audi a electrificat pe deplin o a treia gamă de modele. Aceasta include un demaror cu alternator cu curea (BAS) care funcționează împreună cu o baterie litiu-ion cu capacitatea de 10 Ah. În combinație cu motoarele cu șase cilindri, se utilizează un sistem hibrid ușor de 48V. A6 se poate deplasa între 55 și 160 km / h (34,2 și 99,4 mph), iar sistemul start-stop cuplează de la 22 km / h (13,7 mph). În timpul decelerației, BAS recuperează până la 12 kW de energie. În conducerea în mediul real, tehnologia MHEV reduce consumul de combustibil cu până la 0,7 litri la 100 de kilometri.
Caroserie și dimensiuni - mai mult spațiu pentru picioare în clasa business
Călătoriile lungi sunt atuul noului Audi A6. Cu un spațiu generos, multe caracteristici de confort și zgomot interior minim, sedanul de clasă business își încântă atât șoferul cât și pasagerii. Interiorul sau este chiar mai mare decât pe modelul care nostru anterior- A6 depășește competitorii săi principali prin criterii importante cum ar fi spațiul pentru picioare pe locurile din spate.
A6 este perfect echipat pentru călătorii lungi cu noi funcții de confort. Scaunele sunt noi. Opțiunile de vârf includ scaunele frontale cu contur personalizat, cu numeroase funcții de reglare, dotate opțional cu funcție de ventilație și masaj. Pachetul opțional de calitate a aerului oferă un parfum subtil și îmbunătățește aerul cu un ionizator. Acoperișul panoramic din sticlă opțional inundă interiorul cu lumină. Compartimentul de bagaje, cu o capacitate de 530 litri (18,7 cu ft), poate găzdui două genți de golf în cruce, în timp ce capacul portbagajului poate fi închis electric opțional prin mișcarea piciorului sub portbagaj.
Nivelul redus de zgomot al lui A6 îl face de asemenea ideal pe distanțe lungi. Structura caroseriei este un factor major în atingerea acestui obiectiv. Proiectat cu o construcție mixtă din oțel și aluminiu, corpul este extrem de rigid. Acesta oferă baza pentru rigiditate ridicată la torsiune, mișcare minimă a corpului și manevrabilitate sportivă și precisă. Cu un coeficient de tracțiune de 0,24 (cu un motor care urmează să fie introdus ulterior), noul Audi A6 are un coeficient aerodinamic ridicat.
Datorită acusticii sale sofisticate la contactul cu aerul, inclusiv a sticlei acustice, interiorul rămâne mereu foarte silențios, chiar și la viteze mari.
Tehnologie de suspendare pentru manevrabilitate sporită și agilitate
Manevrabil în oraș, sportiv pe drumurile de țară, pregătit și confortabil pe autostradă - noul Audi A6 este mai dinamic decât modelul anterior. Motivul este reprezentat de diferitele componente ale suspensiilor - de la controlul centralizat al tuturor sistemelor prin strategii de control, axe nou dezvoltate până la noi caracteristici, cum ar fi direcția opțională dinamică pe toate roțile.
Direcția progresivă standard are, în general, un raport direct, iar unghiul de virare îl face și mai sportiv. Asistența electromecanică a puterii transmite informații utile șoferului, dar elimină în același timp șocurile neplăcute. Aceasta asigură o legătură directă între volan, roți și drum. Opțional, Audi livrează noul A6 cu sistemul de direcție dinamic pe toate roțile. Cu această configurație, A6 se comportă mult mai compact decât un model de dimensiuni medii și cu o manevrabilitate mai mare decât orice alt model din segment, în ciuda lungimii sale exterioare de aproape cinci metri (16,4 ft). Combinația dintre direcția superioară și direcția pe osia posterioară rezolvă astfel conflictul clasic de obiective în ce privește suspensia. Acesta combină răspunsul direct al direcției cu o stabilitate formidabilă. În funcție de viteză, raportul general de direcție variază între 9,5: 1 și 16,5:1.
Direcția pe osia din față este dotată cu un dispozitiv de acționare cu unde; puntea spate este prevăzută cu o transmisie cu arbore care rotește roțile până la 5 grade - fără egal în segment. La viteze de până la 60 km / h (37,3 mph), acestea se rotesc în direcția opusă față de roțile din față, reducând astfel cercul de întoarcere cu până la un metru (3.3 ft).
La viteze mari de la 60 km/h (37.3 mph), roțile se rotesc în aceeași direcție, optimizând astfel stabilitatea atunci când rulați în linie dreaptă sau la schimbarea benzilor. Și, la rândul său, îmbunătățește siguranța manipulării. În același timp, pasagerii se bucură de un confort sporit al direcției atunci când schimbarea benzilor de circulație se simte mult mai puțin în spate, în special.
Suspensia modernizată a roții modelului Audi A6 se face în mare parte din aluminiu ușor. În ciuda roților mai mari comparativ cu modelul predecesor - până la 21 de inch cu anvelope de 255/35 - confortul la rulare și zgomot este de primă clasă. Frânele cu etriere fixe din aluminiu sunt montate pe puntea din față. Audi oferă o gamă de patru variante pentru configurația suspensiei, mărind astfel și mai mult echilibrul între sportivitate și confort. Suspensia cu arc de oțel este specificația de bază; clienții pot alege de asemenea între suspensia cu control al amortizoarelor ca suspensie generală, suspensia sportivă are și arcuri din oțel și suspensia pneumatică adaptivă cu amortizare controlată.
Pe lângă amortizoarele de șocuri și suspensiile cu aer, platforma electronică a șasiului (ECP) controlează de asemenea sistemul de direcție dinamic integral și diferențialul sportiv actualizat, care distribuie în mod activ cuplul, după cum este necesar, între roțile din spate în timpul virajelor rapide. Șoferul poate ajusta setările pentru toate suspensiile controlate în sistemul de manevrare dinamic al unității Audi - în modurile de confort, automat și dinamic. Sistemul de direcție dinamică pe toate roțile variază de exemplu raportul de direcție și gradul de reacție.