-
Căutare
Audi A3 Sportback TFSI e. Spectaculos în toate variantele de propulsie.
Conduceți 100% electric sau în sistem hibrid sau doar cu motorul cu ardere internă: Audi A3 Sportback TFSI e vă oferă o autonomie ridicată și permite totodată deplasarea cu emisii locale zero la operarea în modul electric. La exterior veți aprecia formele sale aerodinamice atractive, iar la interior, designul, funcționalitatea, utilizarea facilă, precum și digitalizarea avansată.
Sistemul de propulsie
Fiind un hibrid plug-in, Audi A3 Sportback TFSI e îmbină avantajele motorului cu ardere internă, cu punctele forte ale sistemului de propulsie electrică.
Avantaje
Putând fi condus în varianta pur electrică sau folosind simultan ambele motoare sau doar cu motorul cu ardere, acest automobil se adaptează flexibil la cerințele celui de la volan.
Specificații Audi A3 Sportback TFSI e
Autonomia electrică
ca. 59–63
km
Accelerarea (0-100 km/h)
6,8
Sec
Puterea sistemului
180
kW (245 CP)
Luxul de a nu fi constrâns să luați hotărâri permanente
Audi A3 Sportback TFSI e îmbină punctele forte a două universuri diferite: astfel, cu propulsia pur electrică, puteți să călătoriți silențios și fără emisii, beneficiind totuși de puterea ridicată, iar funcția de recuperare permite refacerea nivelului de încărcare în timpul mersului.
Flexibilitate
Motorul electric poate prelua și rolul de a susține motorul 1,4 TFSI, în colaborare cu bateria litiu-ion performantă. Împreună, cele două motoare ale versiunii 45 TFSI e generează o putere de până la 150 kW.
Avantajele dumneavoastră
Motoarele electrice oferă importantul avantaj de a putea asigura încă din prima clipă un cuplu ridicat. Iar motorul cu ardere internă vă permite să conduceți și la drum lung în stil dinamic,fără să fie nevoie să planificați pauze pentru încărcare.
Sistem de propulsie à la carte: patru moduri diferite de condus
Aveți posibilitatea de a selecta varianta de propulsie după bunul plac: 1. modul pur electric de deplasare (EV) sau 2. modul ce utilizează prioritar motorul cu ardere internă, cu scopul de a menține nivelul de încărcare al bateriei (Hold) sau 3. de a crește nivelul de încărcare al bateriei (Charge) sau 4. puteți lăsa automobilul să aleagă automat modul de utilizare a celor două moare, urmărind astfel combinația cea mai eficientă (Hybrid).
Digital și intuitiv: afișajul
Panoul opțional de instrumente complet digitalizat Audi virtual cockpit are integrat și un așa-numit Powermeter. Acesta afișează puterea totală a sistemului, modul de propulsie, precum și nivelul bateriei, inclusiv autonomia aferentă.
Încărcați mașina de acasă:
sistemul vă permite să încărcați la până la 3,6 kW. Puteți comanda opțional sistemul de încărcare e-tron compact sau, pentru încărcare și mai facilă, unul dintre modelele Audi Wallbox.
Aflați mai multe
Încărcarea de la stațiile publice:
cablul de încărcare Mode 3 oferit opțional și e-tron Charging Service vă asigură avantaje considerabile. Astfel puteți încărca de la cele peste 265.000 de puncte de încărcare din 26 de țări europene, puteți dispune de tarife preferențiale la utilizarea frecventă, puteți face uz de funcția de navigare inteligentă și puteți urmări și controla oricând încărcările și facturile.
Informații mobile:
puteți să vă informați și din aplicația myAudi cu privire la nivelul de încărcare al automobilului și la autonomia rămasă.
Aflați mai multe
Dinamism de netrecut cu vederea
Audi A3 Sportback TFSI e are proporții de ansamblu compacte și atractive, iar din perspectivă frontală se face remarcată grila Singleframe hexagonală. Linia umerilor are un parcurs ascuțit, dinspre faruri, spre blocurile optice din spate, alungind vizual automobilul. Pasajele roților accentuează această linie, fiind evidențiate în manieră sportivă.
Ascultați oricând muzica preferată, cu Apple Music integrat la bordul mașinii
Cu Apple Music beneficiați și la drum de experiențe muzicale pe gusturile dumneavoastră, putând asculta melodiile preferate din cele 90 de milioane de titluri disponibile, direct din sistemul MMI al automobilului și fără publicitate. Nu este exclus ca astfel să descoperiți, de asemenea, melodii și artiști noi, care să vă încânte călătoriile memorabile, căci puteți alege dintre trei posturi radio live internaționale, moderate de artiști renumiți. Astfel puteți asculta hit-uri actuale, melodii clasice sau genul country. De asemenea, aveți acces și la biblioteca dumneavoastră muzicală personală și puteți căuta după artiști, melodii, albume sau playlist-uri.
Cu Amazon Alexa și Amazon Music mereu alături la bord
Integrând Amazon Alexa sau Amazon Music în automobilul dumneavoastră Audi, puteți utiliza acum și la drum serviciile Amazon de comandă vocală și serviciile pentru muzică. Totul este foarte simplu și nu aveți nevoie de smartphone sau aplicație.
Valorile privind consumul și emisiile de CO2 au fost determinate în baza procedurilor de măsurare stabilite de lege. Începând cu 1 septembrie 2017, anumite vehicule noi sunt omologate de tip folosind procedura de testare a vehiculelor ușoare armonizata la nivel mondial (WLTP - World Harmonised Light Vehicle Test Procedure), care este o procedură de testare nouă și mai realistă pentru măsurarea consumului și a emisiilor de CO2. Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP va înlocui progresiv noul ciclu de conducere european (NEDC - New European Driving Cycle). Datorită condițiilor de testare mai realiste, consumul și emisiile de CO2 măsurate în cadrul WLTP sunt în multe cazuri mai ridicate comparativ cu cele măsurate în cadrul NEDC. Mai multe detalii despre procedura WLTP, valorile de consum și emisii, precum și elementele care influențează aceste valori pot fi obținute accesând pagina de internet https://www.audi.ro/stiri/wltp. Informațiile nu se referă la un anumit vehicul și nu constituie parte integrantă a ofertei, ci sunt destinate exclusiv scopurilor comparative între diferitele tipuri de vehicule. Valorile de consum și emisii ale vehiculului la momentul utilizării efective a acestuia pot să devieze față de cele menționate în materialele de prezentare sau în documentele cu privire la vehiculul în cauză. Aceste valori sunt influențate inclusiv de conduita în trafic, ponderea parcursului urban/extraurban, consumatorii utilizați in timpul deplasării (de exemplu, utilizarea instalației de climatizare), gradul de încărcare al vehiculului, precum și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, bare transversale, portbagaj auto), pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamicitatea, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 în ceea ce privește vehiculul.